Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

I kveld fant jeg hjertelyd her hjemme for første gang! :strix: jeg har nok hørt det sist jeg prøvde også, men nå var det ikke tvil! Mannen ble så glad også :rodmer: rart hva en liten lyd kan gjøre.

Eller så bestillte jeg jo den der "rumperen" (igjen, rart ord) fra Zara og i dag kom den åjammen meg med bud på døra. Ikke verst. Og den var så fin :rodmer:

Såg foresten første episode av Ønskebarn i kveld. Noen som har sett det? Jeg tuta nesten hele programmet. Var så sterkt å se gleden deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, det er så fantastisk å få høre på den lyden, altså!! :rodmer: Verdens beste!

Oi, så rask levering, og med bud tilogmed?! Du er vel en veldig viktig kunde ;)

Har sett én episode av Ønskebarn, og satte på serieopptak etter den. Satt og grein selv gjennom hele episoden jeg så, er jo helt utrolig å se den gleden de opplever og alt det de har gått gjennom for å komme til det punktet. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg ble helt sjokket:p kunne liksågreit blirt levert på nærmeste postkontor for min del:p

Ja, det var så fint. Og når han sa: "hei vennen! Vet du hva? I dag har jeg blitt pappa. Og du mamma" så tror jeg at tårene sprutet her altså. Det var så fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg ble helt sjokket:p kunne liksågreit blirt levert på nærmeste postkontor for min del:p

Ja, det var så fint. Og når han sa: "hei vennen! Vet du hva? I dag har jeg blitt pappa. Og du mamma" så tror jeg at tårene sprutet her altså. Det var så fint.

Åh den episoden har jeg også sett og akkurat det skrudde på vannkrana her ja!

Hjertelyd :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh den episoden har jeg også sett og akkurat det skrudde på vannkrana her ja!

Hjertelyd :rodmer:

Ja, så sårt og fint! Vi venter i 9 mnd fra vi vet vi skal få baby til den er født. De må vente i uvissheten, kanskje 1-2 år! Detmå jo oppleves som langpining.. Og så tar jo prosessen lang tid. Flere har nok ventet 5 år fra de begynner å prøve å bli gravide til de har en baby i armene sine.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor går ønskebarn? Er det på noe nett-TV?

Snart man mannen si det samme til deg, Lillemeg! :hjerte:

Det går på Tv- Norge, og så ligger det på tjenesten deres som heter Dplay. Er der jeg såg det:)

Hihi ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskebarn har vel vært siste episode på på TVNorge? Eller husker jeg feil? :klo: Men har man muligheten til å se det på DPlay så er jo det flott :)

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må uansett se det på nettet, for jeg har ikke TV :Nikke: Men TVNorge sin er vel muligens betaltjeneste...får sjekke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gidt være,såg det var mange episoder ute:) og ja Dplay er betaltjeneste, men man kan velge mellom uke, måned og år tror jeg det er:) så kan nok passe for de fleste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom jobb med sykemelding nå. Tror jeg må fortelle når jeg begynner igjen neste uke:p DE blikkene:p å snakke med folk var bare rart, fordi det virket som de forventet at jeg skulle si noe:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å få litt synlig mage? :) Snakket med ei på jobb i stad angående et seminar vi skal på, og hun er gravid, noen uker lengre enn meg, og jeg hadde såå lyst til å si noe, "ja, akkurat sånn har jeg det og'! Men får vel informere sjefen først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å få litt synlig mage? :) Snakket med ei på jobb i stad angående et seminar vi skal på, og hun er gravid, noen uker lengre enn meg, og jeg hadde såå lyst til å si noe, "ja, akkurat sånn har jeg det og'! Men får vel informere sjefen først ;)

Ja, jeg har det:) men hadde på meg en baggy regnjakke, så tviler på at de kunne se noe:)

Ja sikkert lurt at sjefen får vite først;) når tenker du å fortelle?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Kappahl i dag og handlet babyklær :rodmer:

De har så mye fint i den newbie kolleksjonen, og så var det 3 for 2 så jeg fikk alt dette for 500 kr! :) kjente jeg fikk tårer i øynene der jeg gikk og såg på babyklær, denne gangen er det faktisk til MIN baby og ingen andres. Rar følelse. Men altså, hvor mye trenger man egentlig i hver str?

post-59503-0-35740500-1414078231_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det:) men hadde på meg en baggy regnjakke, så tviler på at de kunne se noe:)

Ja sikkert lurt at sjefen får vite først;) når tenker du å fortelle? :)

De prater vel sikkert, regner med de fleste var kvinner? ;) Det blir jo stas å kunne fortelle da!!

Jeg tenker jeg forteller sjefen det neste uke, så kanskje de andre uka etter der? Skal på seminar i midten av november og det må komme frem før det iallefall, for ingen kommer til å tro på noe annet enn graviditet til hvorfor jeg ikke drikker vin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prater vel sikkert, regner med de fleste var kvinner? ;) Det blir jo stas å kunne fortelle da!!

Jeg tenker jeg forteller sjefen det neste uke, så kanskje de andre uka etter der? Skal på seminar i midten av november og det må komme frem før det iallefall, for ingen kommer til å tro på noe annet enn graviditet til hvorfor jeg ikke drikker vin :P

Ja, det går nok mye rykter;)

Høres ut som en god plan, ikke lett å være på jobbtur og ikke drikke vin nei:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var kjempe koslig å gå å handle :hjerte:

Det skjønner jeg :) Mye som skal handles totalt så like greit å få startet tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg ble helt sjokket:p kunne liksågreit blirt levert på nærmeste postkontor for min del:p

Ja, det var så fint. Og når han sa: "hei vennen! Vet du hva? I dag har jeg blitt pappa. Og du mamma" så tror jeg at tårene sprutet her altså. Det var så fint.

Å herreguud den episoden så jeg også! Grein som bare det. Også er jeg i tillegg veldig svak for mannfolk som griner, da åpner slusene seg med engang :ler:

Edit: Jeg følte hele tiden at ALLE visste at jeg var gravid når det var hemmelig. Viste seg at mange ikke ante noe, mens andre hadde bare "visst det" uten at jeg hadde røpet noe særlig :P

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...