Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Så rart og fint med dyrs instinkter!! :hjerte: Kosedyr (som i tillegg til hybelkaniner er de eneste husdyrene jeg har), har dessverre ikke samme evne, tror jeg :fnise:

Kos deg med mammahelg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er jo ikke så glad for selve bekkenløsninga, men godt å endelig kunne si at det er dét, og ikke bare "vondt i ryggen" :P Har fortsatt ikke dovnet bort, men er vondt i ryggen/bekkenet igjen i dag da :( Heldigvis er jeg bedre når jeg sitter :)

Tror jeg skal dra til mamma i helga :) Hun har fått ny sofa (endelig) etter å ha ventet på den i sikkert ett halvt år :P Og så savner jeg henne og vofsen så masse :( Så da blir det nok en kosehelg hos mammaen min :hjerte: Alltid like koselig å være der, jeg vil faktisk gå så langt som å si at mamma er den aller beste venninnen jeg har :strix: Når det skjer noe i livet, bra eller dårlig, så er min første reaksjon at jeg vil si det til gubben og mamma :fnise: Siden jeg er sykmeldt uansett så vurderer jeg å bli der til mandag, helgene føles alltid for korte :) Spiller jo ingen rolle hvilken sofa jeg sitter på, tenker jeg :fnise:

koselig med mammahelg! Jeg har det sånn som deg, at jeg deler det meste med henne. Eller, har vel ikke akkurat delt så mye om sexlivet mellom meg og R da, men det meste ellers :ler:

Jeg tror ikke vår hun har endret atferd når jeg har vært gravid. Sist gang var han bare 6 mnd da jeg ble gravid, og nå er han 4 år. Men nå er han generelt en fanghund da (på 45 kg :fnise: ), så mulig han har merket at noe er anderledes uten å ha gitt sånn uttrykk for det. Når vi spiser middag i stua på kvelden når det er helg, så pleier han ofte å ligge med hode på fanget mitt mens jeg sitter og spiser. :) Det er veldig koselig, men litt irriterende, for han blir jo litt i veien. :P

Han har ved flere anledninger satt seg oppå fanget mitt med hele seg da, så tror ikke han skjønner hvor diger han er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ved flere anledninger satt seg oppå fanget mitt med hele seg da, så tror ikke han skjønner hvor diger han er :ler:

naaaw :rodmer: Fiiiine søte svære hunden :fnise: vil jo bare være lille kvalpen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naaaw :rodmer: Fiiiine søte svære hunden :fnise: vil jo bare være lille kvalpen :fnise:

Ja, han er utrolig søt sånn sett :fnise: Sist vi kjørte båt i sommer, så var det litt bølger, så båten hoppet/ristet litt, så var han litt nervøs. Han er vanligvis vant til båt, men da ble det jo litt mer turbulent enn vanlig. Så da klappet jeg på fanget mitt, for å invitere han til å legge hodet sitt på fanget mitt. Men neida, endte opp med hele dyret oppå meg! :ler: Det er jo ikke direkte behagelig, men samtidig har jeg ikke hjerte til å be han gå ned :hjerte: Så der ble han sittende/liggende da. :P

Edit: Er ikke ei vanlig jolle altså, så var ikke fare for at han skulle dette ut. Han hadde "vegger" rundt seg. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig med mammahelg må du langt? Jeg overnattet hos mamma en natt denne uken, er veldig koslig med litt mor-datter tid:)

Og jeg merker at hunden vår er mye mer beskyttende overfor meg etter jeg ble gravid. Han har liksom blitt en vakthund. Rart det der:)

Tar ca. 1 time med tog :) Men nå tok jeg tog i 40 minutter, så dro vi på shopping, så kjørte mamma oss hjem til seg :)

Jeg tror ikke bikkja mi har merket så mye enda, men så var jeg jo gravid da vi hentet han.

Hehe, kanskje din blir helt forskrekket når du har født? :fnise: MATMOR! HVA HAR SKJEDD? :O

Så rart og fint med dyrs instinkter!! Kosedyr (som i tillegg til hybelkaniner er de eneste husdyrene jeg har), har dessverre ikke samme evne, tror jeg

Kos deg med mammahelg!

Hehe, kooosedyyyr :hjerte: Koser meg masse :nigo:

koselig med mammahelg! Jeg har det sånn som deg, at jeg deler det meste med henne. Eller, har vel ikke akkurat delt så mye om sexlivet mellom meg og R da, men det meste ellers

Jeg tror ikke vår hun har endret atferd når jeg har vært gravid. Sist gang var han bare 6 mnd da jeg ble gravid, og nå er han 4 år. Men nå er han generelt en fanghund da (på 45 kg ), så mulig han har merket at noe er anderledes uten å ha gitt sånn uttrykk for det. Når vi spiser middag i stua på kvelden når det er helg, så pleier han ofte å ligge med hode på fanget mitt mens jeg sitter og spiser. Det er veldig koselig, men litt irriterende, for han blir jo litt i veien.

Han har ved flere anledninger satt seg oppå fanget mitt med hele seg da, så tror ikke han skjønner hvor diger han er

Haha, tja, akkurat den delen snakker vi ikke noe særlig om :P Men hun visste når jeg skulle ha el, så hu turte ikke ringe meg hele uka rundt da :ler:

Awww, store fanghunder er så søte :) De skjønner jo aldri at de faktisk tar en del plass :fnise:

Hehe de er herlige disse hundene

Det er de definitivt ^^

Snakker om kosehunder; lille vofsen her pleier å sove i senga med meg når jeg er her, men i hundesenga si som jeg har lagt i fotenden :P På morgenen når jeg våkner kommer hun opp og skal ligge i armkroken ^^ Vanligvis legger hun seg helt flatt ned på siden sånn at hun hviler hodet også på madrassen, men i dag morges la hun kroppen sidelengs, som vanlig, og så lente hun hodet på magen min :rodmer: Sååå koos :) Vi tuller litt med at hun må passe seg, så hun ikke plutselig får et spark i "trynet" av lillebebis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ser for meg et forskrekket ansikt da :fnise:

Haha, ja :P Tror faktisk lillebebis sparket henne litt i magen i går, da hunden lå oppå meg og slappet av :fnise: Ikke nok til å få noen stor reaksjon da, hunden bare så litt rart på meg :P

Hatt en fin helg hjemme hos moren din?

Jaaa :nigo: Er en liten mulighet for at jeg er her enda... :sjenert:

:klem:

Alltid så gode klemmer fra deg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tenkte sikkert "slutt da, ikke poke meg når jeg hviler!"

Litt som hunden vår når han plutselig tar fart og løper så blir det et lite rykk i selen, så ser han driiitstygt på meg "slutt å dra, din idiot", så er det jo han som drar :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du koser deg mye hos mor (syns jeg kunne lese mellom linjene at besøket ble litt forlenget :) ) Fortsett med det! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å være på besøk hos mamma, da! Det er en ting som er deilig å kunne gjøre, når man uansett er sykemeldt og ikke skal på jobb. :) Min mamma er bare i 50 % jobb, så hun er jo hjemme tre dager ene uka, og to dager andre uka, så jeg pleier å dra til henne av og til på formiddagene. Spesielt når jeg er i permisjon. :) Det var veldig kos å være der mye med O da han var baby. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe tenkte sikkert "slutt da, ikke poke meg når jeg hviler!"

Litt som hunden vår når han plutselig tar fart og løper så blir det et lite rykk i selen, så ser han driiitstygt på meg "slutt å dra, din idiot", så er det jo han som drar :ler:

Haha :ler: Kjenner meg så igjen i det du sier om å dra i båndet også :fnise: "Faen, skyndt deg litt da, Lilleninja! Things to do and things to sniff!"

Høres ut som om du koser deg mye hos mor (syns jeg kunne lese mellom linjene at besøket ble litt forlenget :) ) Fortsett med det! :klem:

Det er veldig koselig å være her :) Nå er planen blitt at jeg skal være her til og med helga, så kommer gubben utover hit på lørdag sannsynligvis, og blir til søndag :) Det blir enda bedre, for det er så sjeldent han er her ^^ Han var med hit for en måned siden eller noe, og da hadde han ikke vært her siden jula i fjor :P Vi koser oss masse, selv om hormonene mine buldrer til litt iblant xD

Så koselig å være på besøk hos mamma, da! Det er en ting som er deilig å kunne gjøre, når man uansett er sykemeldt og ikke skal på jobb. :) Min mamma er bare i 50 % jobb, så hun er jo hjemme tre dager ene uka, og to dager andre uka, så jeg pleier å dra til henne av og til på formiddagene. Spesielt når jeg er i permisjon. :) Det var veldig kos å være der mye med O da han var baby. :)

Jaa, det er ordentlig godt å kunne være litt lenger her :) Mamma er uføretrygdet, så hun er jo hjemme hele tida ^^ Vet ikke om jeg kommer til å være her så mye i starten av permisjonen da, for det er jo 1-1,5 time reisevei, og så er det mye bråk (lyd) her i helgene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med mammabesøk! :) Jeg blir alltid bittelitt misunnelig på de som har sine mødre i nærheten, min bor laaaangt unna. Hele familien egentlig. Kos deg masse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med mammabesøk! :) Jeg blir alltid bittelitt misunnelig på de som har sine mødre i nærheten, min bor laaaangt unna. Hele familien egentlig. Kos deg masse!

Takk :) Jeg er veldig heldig som har mamma nært, men resten av familien er et stykke unna da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I am still heeereee :fnise:

Har begynt å spise svisker.. :P Håper det skal hjelpe så jeg blir litt mindre hard i magen :P

Ellers så snødde det her i går kveld, men det la seg ikke :( Jeg hadde håpet det skulle være pittelitt snø ute hvertfall, vofsen syns det er så morsomt :nigo:

Spent på hvordan dagen kommer til å gå, har litt mer vondt i bekkenet igjen i dag :/ Prøver å "knekke opp" litt selv, men det går ikke :( Det pleier å hjelpe at jeg får "knekt" litt, og fysio sa at det ikke var noe farlig om det knakk litt av seg selv :) Men når det ikke går, så kan det jo ikke hjelpe heller.. Satser på at det blir bedre når jeg har fått beveget meg litt på turen med vofsen, selv om det strengt tatt oftere blir verre :P Men det myker vel kanskje litt opp i muskulaturen, om ikke annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye i svisker her om dagen også :fnise: Faktisk ikke så ille som jeg hadde fryktet!

Håper bekkenet er snilt med deg i dag :kose: Ikke gå over bekken etter vann på turen iallefall :P (ok, den var dårlig, men... :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...