Gå til innhold

Endelig! Tenk at jeg er gravid ♡


Frufly

Anbefalte innlegg

Så hyggelig da! Gratulerer så mye! Det blir nok en spennende og fin tid framover! Heldig du er :rodmer:

Takk :nigo: Gleder meg!! Jeg syns selv jeg er veldig heldig for det har ikke vært lett å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gullegg på vei, håper at den blir der og vokser seg stor og sterk hos deg også :) ble positiv test på meg også i går, men tror du har termin før meg. Copy+paste i signatur-innstillingene for ticker by the way. Har knotet med det selv i dag ;)

Takk! Gratulerer så masse til deg også :) Det får vi jammen håpe nå siden jeg har møtt en del motgang.

Jeg har nok fått det til siden den skiftet fra i går til i dag :) Trodde kanskje bare jeg fikk limt inn bildet av hvordan den var i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Gratulerer så masse til deg også :) Det får vi jammen håpe nå siden jeg har møtt en del motgang.

Jeg har nok fått det til siden den skiftet fra i går til i dag :) Trodde kanskje bare jeg fikk limt inn bildet av hvordan den var i går.

Ja, nå bør det være din tur til å bli barnstor ;) Jeg heier på spirene våre :danse:

Når har du termin egentlig? Foreløbig beregnet termin hos meg er 15.januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen! :hoppe: Du skal vel gjerne snart på tidlig UL? :) Hvordan går det med kvalmen? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå bør det være din tur til å bli barnstor ;) Jeg heier på spirene våre :danse:

Når har du termin egentlig? Foreløbig beregnet termin hos meg er 15.januar.

Det syns jeg også ;)

Jeg har termin 5. Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen! :hoppe: Du skal vel gjerne snart på tidlig UL? :) Hvordan går det med kvalmen? :kose:

Takk! :hoppendeglad: Neste Torsdag skal jeg på UL :)

Sliter fremdeles med kvalmen. I dag tenkte jeg å sove lenge, men måtte stå opp før jeg spydde i senga. Usj.

Knasker en del på salte kjeks. Har de med meg overalt. Til og med i veska på bunaden i konfirmasjon :fnise:

Endret av Frufly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for graviditetsdagbok :nigo: Det er så fantastisk! :hjerte:

Ja, det er så herlig! :strix: Måtte teste en gang til sist helg for å sjekke om det var sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du skal til på UL? Hos han jeg var hos eller? Isåfall, om du ikke skal til legen før det, så spør om han har mulighet til og skrive ut resept på noe mot kvalmen. Det gjorde han med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du skal til på UL? Hos han jeg var hos eller? Isåfall, om du ikke skal til legen før det, så spør om han har mulighet til og skrive ut resept på noe mot kvalmen. Det gjorde han med meg ;)

Jeg skal til gynekologen som jeg har gått til før. Ska ikke til legen før dette så det skal eg spør om. Takk for tips:)

Nå har vi vært å bowla med bror til samboer og familien. De bor der vi skal flytte til så det var veldig kjekt å møte de i byen :) Jeg var sååå kvalm når vi kjørte, men det gikk heldigvis over. Ettepå spiste vi på Mc donalds. Jeg har sikkert ikke vært der på 6 år. Er ikke så fan av lukten og maten der, men hadde en liten chiken salsa. Gutta skulle videre på kamp så vi hadde litt dårlig tid til annen mat, men ungene var veldig fornøyde.

Nå skal vi pakke litt saker og ting i esker for vi skal hjem i konfirmasjon denne helgen også. Senere skal vi lage sushi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, har de bowling og McDonalds der dere skal flytte? :ler:

Godt at du kan kose deg også innimellom all kvalmen :klemmer: Jeg kan ikke akkoratt si jeg savner det, for å si det sånn ;) Hihi.. Så bare å nyte de små øyeblikka som er overkommelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, har de bowling og McDonalds der dere skal flytte? :ler:

Godt at du kan kose deg også innimellom all kvalmen :klemmer: Jeg kan ikke akkoratt si jeg savner det, for å si det sånn ;) Hihi.. Så bare å nyte de små øyeblikka som er overkommelig!

:fnise: Nei ikke akkurat. De kom på dagstur til byen :)

Det skal jeg nyte :) Har så lyst på salt spekemat for tiden. Sikkert bare for at jeg ikke kan spise det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 5.januar? Kanskje du får en nyttårsbaby :danse:

Uff, ja. Hjelp!! Vil ikke ha før etter nyttår :rodme: Får prøve å knipe igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Ååå, hurra! Gratulerer med en liten spire i magen :D Lykke til med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Hjelp!! Vil ikke ha før etter nyttår :rodme: Får prøve å knipe igjen :ler:

Du får begynne med knipeøvelser nå, sånn i tilfelle de blir nødvendig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, hurra! Gratulerer med en liten spire i magen :D Lykke til med graviditeten!

Ja!! :danser: Tusen takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får begynne med knipeøvelser nå, sånn i tilfelle de blir nødvendig :fnise:

Kanskje det er det jeg må :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tidlig ultralyd? :) Nysgjerrighet eller noe med graviditeten å gjøre?

Når skal dere begynne å fortelle dette til folk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at knøttene våre holder seg inne til over nyttår ;) Kryss beina og kniiiip igjen, stikk motsatt av tankegangen som har rådet frem til nå, haha :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...