Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt dårligere, ikke hatt noen nevneverdigeffekt av jerninfusjonene jeg har fått intravenøst, så for noen dager siden fikk jeg en liter blod og ble strippet både i går og i dag med løfter om mulig igangsetting i morgen eller mandag hvis sykehuset har kapasitet. Skulle egentlig settes igang i dag, men det var fullt på alle fødestuene, og de hadde allerede "liste" med fler og mer alvorlige saker enn meg, så da var det bare å be om ny runde stripping og smøre seg med tålmodighet.

Er hjemme nå, skal inn på sykehuset igjen i morgen formiddag, og håperhåperhåper at det enten har skjedd noe mer til da eller at de kan ette igang, for jeg er helt utkjørt. :( Fikk maserier/modningsrier/hvanåennmanskalkalledet hvert 8-10 minutt i en times tid etter strippingen i dag, etter det har det bare vært murringer. Kroppen er sliten, jeg sov to timer på ettermiddagen, og gleder meg til å gå og legge meg nå - selv om jeg egentlig er kjempeutålmodig og rastløs, så er jeg utslitt samtidig. Det er ikke så innmari kult å ha følelsen av at kroppen min skur seg av. Heldigvis har Frosken det helt perfekt på innsiden fortsatt, så det er jo bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

:klem: Jeg håper at det går fort nå, og at du snart kan få kroppen din for deg selv igjen. Du har ikke hatt et lett svangerskap! Kroppen din er jo ikke kjempesnill med deg til vanlig, men håper du merker en bedring så fort lille er ute :)

Du er så tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hurra for baby for lenge siden :fnise:

Har dere det bra? :)

Vi har det veldig bra :jepp: Akkurat nå er det tenner på gang her igjen, på tre dager dukka det opp tre tenner i overkjeven, og en siste er på vei ut. I tillegg har hun to tenner nede fra tidligere i sommer, så nå harhun fem tenner! Og hun har nettopp lært å krype, så det skjer mye her for tiden!

Hvordan har dere det? Det er vel bare en uke mellom våre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det veldig bra :jepp: Akkurat nå er det tenner på gang her igjen, på tre dager dukka det opp tre tenner i overkjeven, og en siste er på vei ut. I tillegg har hun to tenner nede fra tidligere i sommer, så nå harhun fem tenner! Og hun har nettopp lært å krype, så det skjer mye her for tiden!

Hvordan har dere det? Det er vel bare en uke mellom våre ;)

Så mange tenner allerede :hakeslepp: Så gøy! Plages hun fælt med tannfrembrudd eller går det greit? Alt er bra med oss. A er født 2.desember så er bare en ukes tid mellom våre ja :)

Her har vi bare 2 tenner enda men det sikles og styres fælt om nettene, så jeg antar at noe mer er på gang.

Kryping her også. De er ikke akkurat babyer lenge :sukk: Men godt de vokser til også da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...