Gå til innhold

Hvor ofte er du ute å tar en kaffe, drink eller...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

i hvert fall en gang i uken ofte 2-3



Anonymous poster hash: d81ec...d8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men så liker jeg ikke øl eller alkohol generelt...



Anonymous poster hash: 8e9d2...00f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri på lønningspils og lignende. Ute på byen blir sjeldnere og sjeldnere. I snitt kanskje en gang hver 2 mnd, blir nok sjeldnere i fremtiden. Kaffe? Ca 1 gang i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men så liker jeg ikke øl eller alkohol generelt...

Anonymous poster hash: 8e9d2...00f

Ikke kaffe eller annen drikke heller? Det var ikke bare alkoholholdig drikke det spørres om :)

Anonymous poster hash: afcd3...45d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er take-away kaffe på Narvesen inkludert ? I så fall et par ganger i uken. Hvis det er snakk om å sette seg ned ved et kafebord, kanskje 1 -2 ganger i måneden. Alkohol aldri.



Anonymous poster hash: 35530...c6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 2 ganger i året. Jeg syns kafeer er oppskrytt, ser ikke vitsen med å kaste penger ut av vinduet på ting som jeg kan lage minst like godt hjemme, om ikke bedre. Drikker heller ikke alkohol mer, så det blir ikke noe av det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kaffe eller annen drikke heller? Det var ikke bare alkoholholdig drikke det spørres om :)

Anonymous poster hash: afcd3...45d

Nei, jeg går aldri på kafe og restaurant, men om jeg går så drikker jeg kun springvann. Så kjedelig er jeg. :)

Anonymous poster hash: 8e9d2...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om vi trekker fra det som er jobbrelatert (dvs mens man er i jobbmodus, snakker ikke om "lønningspils") så er det muligens en eller to ganger i året.

Lager utmerket kaffe selv, har mer enn nok av vin, og sosial er jeg andre steder en på kafeer og barer!

Jeg synes også prisene er helt horrible! Tull å skulle "kose seg" med påkosta kaffe og kake som koster like mye som to dagers matbudsjett for familien!

Men så blir det mer enn nok av møter, middager, reiser etc når man er i jobbmodus, så kanskje ikke rart at det ikke er noe savn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drinker kjøper jeg ikke på byen av prinsipp. 130 kr for litt brus, isbiter og 4 cl sprit blir for dumt. Kjøper cider eller øl kanskje 1-2 g i mnd og kaffe 2 g i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer og går i perioder... i høst var det flere ganger i uka, hittils i år har jeg vært ute (på cafe) en gang bare.

For min del handler det ikke så mye om at kaffen eller vinen smaker så mye bedre ute enn hjemme, men om å "komme seg ut litt". Jeg bor veldig rolig til og har en rolig og "ensom" jobb, så jeg liker å gå på cafe eller bar innimellom og se litt folk. Både jeg og vennenne mine bor et stykke utenfor bysentrum (men ikke i samme bydel) så å møtes på cafe/bar i bykjernen blir naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...