Gå til innhold

Nav - informasjonPlikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg hAr mottatt et vedtak jeg skal klage på. I brevet står det ingenting om klage eller klagefrist. Jeg ringte nav og dama var sur som ei padde . Hun nektet å svare på spørsmålene mine og ga ingen informasjon. Jeg spurte hvor lang klagefrist jeg har - og om det var tre Mnd. Damen sa hun ikke kunne svare. Mener nå at nav har informasjonsplikt ?? Hvor kan jeg lese mer om det ? Vil klage på dette i brevet også.

Anonymous poster hash: 73a9b...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener generell klagefrist er 6 uker på ting fra NAV. Men slike ting skal stå i vedtaket, og holder du deg innenfor 3 uker er du iallefall sikker..



Anonymous poster hash: a74bc...c3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne noe informasjon om veiledningsplikten til nav? Tydelig at nav haf brutt denne til meg. Ønsker å klage på det i tillegg

Anonymous poster hash: 73a9b...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må lese i Forvaltingsloven, kjære du, det må vi andre gjøre.

Snakker du om nav sosial eller trygd?

Anonymous poster hash: b023d...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Ringte du dette 55553333?

Der kan du be de sette deg over til din saksbehandler. Er ikke vedkommende inne da, har han/hun 48 timer på å ta kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix

Hei!!

Jeg hAr mottatt et vedtak jeg skal klage på. I brevet står det ingenting om klage eller klagefrist. Jeg ringte nav og dama var sur som ei padde . Hun nektet å svare på spørsmålene mine og ga ingen informasjon. Jeg spurte hvor lang klagefrist jeg har - og om det var tre Mnd. Damen sa hun ikke kunne svare. Mener nå at nav har informasjonsplikt ?? Hvor kan jeg lese mer om det ? Vil klage på dette i brevet også.

Anonymous poster hash: 73a9b...e70

Hva slags vedtak har du fått? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...