Gå til innhold

Andrea Badendyck – skattesmell på over en halv mill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke den nye regjeringen bestemt at gaver skal være skattefrie nå?

Anonymous poster hash: e0454...37b

Så hvis jeg jobber på et kjøpesenter, kan jeg bare få vare isteden for lønn og slippe skatt?

Anonymous poster hash: be7d8...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er vanskelig å få sympati for disse bloggerne.

Andrea Badendyck virker til å ha lagt til seg veldig luksuriøse vaner, som ikke gjenspeiler en jevnaldrende overhodet.

Samtidig er det vanskelig å skjønne hvorfor foreldrene har latt det gå så langt, at ikke de reagerer før datteren har klart å pådra seg en skattesmell på 1,5 millioner kroner. Jeg skjønner ikke at ikke de f.eks. har fått henne til å legge av x antall kroner i måneden for å spare opp egenkapital til kjøp av en leilighet, istedenfor leie av dyre leiligheter, i Andreas tilfelle på Majorstuen og så på Tjuvholmen. Livet hennes har vært så langt fra normalt, også for en som driver et vellykket selskap (som bloggen jo er). Det kan virke som om hun har levd helt bananas uten å tenke på noen konsekvenser, og slik funker det ikke for noen.

Veldig snilt av foreldrene å gi henne denne muligheten hun nå har fått, får håpe hun tar det seriøst nå og ikke tuller det til for de også.

Forøvrig interessant at også Badendyck inntar offerrollen når noe har gått galt.

Fra innlegget:

Skatteetaten bestemte seg for å "ta oss", og de klarte de ganske så fint. Faktisk så gikk en dame fra skattetaten gjennom HELE bloggen min siden 2011, og skrev ned alt jeg hadde fått sponset siden da. Som mange sikkert har hørt, så skal "gaver" skattes av, så her gikk de nøye gjennom hvert eneste innlegg.

Med andre ord... et helt vanlig bokettersyn.

http://andreabadendyck.blogg.no/1396639322_my_babies.html

På ca 2-3 år har veskesamlingen min blitt ganske stor og alle veskene jeg har hatt på ønskelisten eier jeg faktisk nå.

Dette innlegget er fra april 2014. Altså mens hun holdt på å betale disse 30k i måneden. Det ser vitterlig ikke ut som hun har hatt det så innmari ille, i innlegget vises vesker til en verdi av +/- 100 000 kroner frem.

Endret av troikaen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponerende at hun virkelig sliter økonomisk etter å ha tjent så sykt mye på å skrive svada på nett. Aldri lest bloggen før, men etter å ha lest begge linkene her så er det null og niks sympati fra meg!

Her er det kun økonomisk dumskap og gigantiske skylapper over øynene som har satt henne i denne situasjonen. Veldig fortjent!

Reality Check!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye skatt betales det ikke for produkter. Tipper hun har blitt skjønnsliknet fordi hun har holdt tilbake opplysninger- og det kan fort bli dyrt...



Anonymous poster hash: 4ac56...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...