Gå til innhold

Sette opp viltkamera i hytteområder, uten å varsle naboer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En hyttenabo av meg har satt opp videokameraer i skogen rundt hytta hans. Han sier det er for å se om det er dyr ute på natten osv, men vi andre vet at det er for å kontrollere hvem som går på tur forbi tomta hans osv. Han har ikke satt opp plakat eller gitt noen som helst varsling til noen om at det er kameraer i skogen (og tre kameraer som filmer og tar opp lyd rundt hytta hans)

Er ikke dette forbudt?

Det er en vond følelse for oss andre å føle oss "overvåket" når vi skal på skogturer.

Anonymous poster hash: aa128...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man ikke har noe å skjule, så har man vel ikke noe å frykte?

Jeg vurderer å sette opp viltkamera, da det er en eller annen som tar seg til rette i hytta og politiet har gitt blaffen i etterforskning. Innbrudd hvert eneste år, flere ganger i året. Vinduene knuses, inventaret ødelagt.

Kødden vet at politiet ikke bryr seg og får fortsette med sitt.

Anonymous poster hash: 684f3...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke har noe å skjule, så har man vel ikke noe å frykte?

Jeg vurderer å sette opp viltkamera, da det er en eller annen som tar seg til rette i hytta og politiet har gitt blaffen i etterforskning. Innbrudd hvert eneste år, flere ganger i året. Vinduene knuses, inventaret ødelagt.

Kødden vet at politiet ikke bryr seg og får fortsette med sitt.

Anonymous poster hash: 684f3...e3c

Disse viltkameraene i skogen er en uting. Man tror man er i skogen helt alene, man må akutt på do, har lyst på et lite naturnummer, eller føler for å bade naken i bekken. Da er det ikke gøy å tenke på at naboen kan sitte og bla igjennom bildene etterpå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...