Gå til innhold

Noen som har lastet ned iOS 8?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, og jeg ELSKER den foreløpig. Bare det å diktere meldinger er jo helt topp.

Men min mor får ikke opp det lille mikrofonikonet på tastaturet når hun skulle prøve, hun har Iphone 5c og har selvsagt lastet ned IOS 8.

Noen som vet hvordan man fikser dette på hennes telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har lasta ned, og skjønner ikke helt hva som er forbedringen? :P



Anonymous poster hash: 1ce75...e26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lasta ned, og skjønner ikke helt hva som er forbedringen? :P

Her står det om noe av forbedringene:

http://www.tu.no/t2/mobil/2014/09/17/i-dag-far-du-ny-iphone

http://www.dinside.no/930448/dette-maa-du-vite-om-ios-8

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/ios-8-10-things-we-want-to-see-1166133

Jeg liker at jeg kan svare på meldinger direkte på låst skjerm uten å måtte gå inn i meldinger...blant annet. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg ELSKER den foreløpig. Bare det å diktere meldinger er jo helt topp.

Men min mor får ikke opp det lille mikrofonikonet på tastaturet når hun skulle prøve, hun har Iphone 5c og har selvsagt lastet ned IOS 8.

Noen som vet hvordan man fikser dette på hennes telefon?

Jeg har heller ikke fått det mikrofonikonet. Fant du ut hvordan man gjør dette? :)

Anonymous poster hash: 1ce75...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen min har blitt supertreg! Den henger seg opp hele tiden nå! Går ikke an å skrive i normalt tempo, det blir for mye for den og den lukker alle program eller bare blir sort......

Anonymous poster hash: f6ab8...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen min har blitt supertreg! Den henger seg opp hele tiden nå! Går ikke an å skrive i normalt tempo, det blir for mye for den og den lukker alle program eller bare blir sort......Anonymous poster hash: f6ab8...5d1

Hvilken modell har du?

Det har blitt sagt i hvert fall at hvis man har 4/4s bør man vente med oppdateringen, da mange har merket at mobilen blir mye tregere.

Anonymous poster hash: 3b4a8...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg kan mobilen bli tregere hvis det er mye på den. Min fungerer helt fint, men jeg har 5 gb tilgjengelig igjen.

Anonymous poster hash: 3b4a8...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell har du?

Det har blitt sagt i hvert fall at hvis man har 4/4s bør man vente med oppdateringen, da mange har merket at mobilen blir mye tregere. Anonymous poster hash: 3b4a8...76a

4s, men masse ledog plass.

Anonymous poster hash: f6ab8...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har heller ikke fått det mikrofonikonet. Fant du ut hvordan man gjør dette? :)

Anonymous poster hash: 1ce75...e26

Ja, jeg måtte aktivere Siri for at den skulle fungere :) Jeg hadde den slått av under innstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor bildene mine har blitt av....

Dvs, de er jo der fortsatt. Men "camera roll" er borte.

Og i alle fotoredigeringsapper jeg har, hadde jeg muligheten til å plukke ett bilde fra min "bildestrøm", og redigere bilder. Men det går ikke lenger. Nå får jeg kun valgt bilder som er tatt nylig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor bildene mine har blitt av....

Dvs, de er jo der fortsatt. Men "camera roll" er borte.

Og i alle fotoredigeringsapper jeg har, hadde jeg muligheten til å plukke ett bilde fra min "bildestrøm", og redigere bilder. Men det går ikke lenger. Nå får jeg kun valgt bilder som er tatt nylig....

Har du ikke bilder og album? Du vil finne bilder som er tatt under bilder da. Album er kun nyeste. Som jeg har skjønt i hvert fall. :)

Anonymous poster hash: 3b4a8...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...