Gå til innhold

Level 80 taper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Komplett irrelevant at man bare kan kjøpe seg en ny konto.

Dersom du maler et fint bilde som du er fornøyd med, du har fått fargene slik du vil ha dem og motivet har du jobbet med lenge, og jeg slenger bildet i peisen, blir du da beroliget av å høre meg si "Men de selger mange fine plakater på IKEA, du kan jo bare kjøpe deg noe nytt å ha på veggen" ?



Anonymous poster hash: c6bcc...461
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lov til å selge wow-kontoer så det har jeg ikke tenkt å prøve meg på. Folk gjorde det før, men nå slår Blizzard ganske hardt ned på det om de finner det ut. Men det beviser jo bare hvor mye en sånn hobby er verdt.

Uansett kan man bare ringe Blizzard og få tilbake karakterene sine. Så han fyren kan jo bare begynne å spille igjen om en stund (når han har fått seg ny pc :P)

Men de som er avhengige av spilling har gjerne et annet underliggende problem. Wow i seg selv er ikke avhengighetsskapende. Det er ikke et dop. Derfor må problemet løses på en annen måte, hvis det virkelig er snakk om avhengighet.

Jeg tviler på at denne fyren vil være glad og fornøyd de neste ukene og være skikkelig glad i kjæresten sin, så det gjør vel ikke ting akkurat så mye bedre for henne heller. Ville hun ha løst det på en ordentlig måte hadde hun snakket med han og prøvd å finne en løsning så begge ble fornøyd.

Du trur virkelig ikke hun har snakket med han flere ganger? Gud bedre. Dette er da sikkert en siste utvei og en riktig utvei.

Avhengigheten i pc spill er ikke langt ifra at det er dop. Når som sagt folk ikke jobber, eller går på skole pga dem sitter og spiller 24 7 så burde du også skjønner at det er alvorlig. Men jeg antar at du er en gamer enda og skjønner ikke helt ting.

Men du er en fyr som sikkert fortsatt mener at 7år med wow var absolutt verdt den tiden med all den spillingen. Da har du ikke kommet ut av skapet enda. :fnise:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trur virkelig ikke hun har snakket med han flere ganger? Gud bedre. Dette er da sikkert en siste utvei og en riktig utvei.

Avhengigheten i pc spill er ikke langt ifra at det er dop. Når som sagt folk ikke jobber, eller går på skole pga dem sitter og spiller 24 7 så burde du også skjønner at det er alvorlig. Men jeg antar at du er en gamer enda og skjønner ikke helt ting.

Men du er en fyr som sikkert fortsatt mener at 7år med wow var absolutt verdt den tiden med all den spillingen. Da har du ikke kommet ut av skapet enda. :fnise:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Jeg tror nok ikke hun har klart å prate med han på en ordentlig måte.

Jeg er ikke "en fyr", og jeg har ikke spilt wow på ca 3 år. Det jeg bruker mesteparten av tida mi på nå er studier og jobb, og minimalt med spilling. Likevel vet jeg at å prøve å ødelegge for folk ikke løser noen problemer. Hvis hun har PRØVD og PRØVD og fyren fremdeles er skikkelig avhengig og gir faen i alt annet, så er det på tide å søke hjelp et annet sted. Ikke prøve å ødelegge. Er det virkelig sånn man burde løse alle problemer? Fyre opp under ting og bare lage enda mer drama?

Endret av Kjempeliten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må det til. Men som sagt.. virker ut som du fortsatt trur 7år med wow var verdt tiden. Så da skjønner jeg at du er forelska i gaming enda. umulig at du har en annen mening da. Når du syns slette en wow konto er verdens undergang :) lykke til meg studietiden. :P



Anonymous poster hash: dade3...d2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må det til. Men som sagt.. virker ut som du fortsatt trur 7år med wow var verdt tiden. Så da skjønner jeg at du er forelska i gaming enda. umulig at du har en annen mening da. Når du syns slette en wow konto er verdens undergang :) lykke til meg studietiden. :P

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Jeg har aldri sagt at det er verdens undergang:) Go ahead, slett mine characters, jeg blir ganske sint, men ikke helt mongo klikk som han fyren i videoen. Poenget mitt er at å prøve å løse problemer på en sånn måte ikke fungerer.

Jeg hadde blitt like sint om noen hadde sletta charactern min i andre spill, stjelt bøkene mine, sletta alle videoer og serier jeg har lasta ned, ødelagt symaskina mi osv..

Og slutt med den dumme hersketeknikken med å legge ord i munnen på meg. Du kjenner meg ikke.

Hvis ikke så kan jeg si at du er en trangsynt idiot som liker å fyre opp under andre sine problemer, umulig at du har en annen mening da. Du syntes tydeligvis det er greit å ødelegge for andre når du er uenig med de. Du kan ikke ha mange venner. :ironi:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på folk som deg som sliter fortsatt med spille galskap. Huffamei`n! Du har sikkert fått mange venner på disse 7årene med wow spilling. Kanskje et par tre elf venner? :fnise: Kanskje du fikk en kjæreste som slettet noen karaktere på wow for deg å er fortsatt meget furt? :fnise:

Må ikke være så hekta på wow at du slutter med studiene nå da. :icon_lol:



Anonymous poster hash: dade3...d2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns synd på folk som deg som sliter fortsatt med spille galskap. Huffamei`n! Du har sikkert fått mange venner på disse 7årene med wow spilling. Kanskje et par tre elf venner? :fnise: Kanskje du fikk en kjæreste som slettet noen karaktere på wow for deg å er fortsatt meget furt? :fnise:

Må ikke være så hekta på wow at du slutter med studiene nå da. :icon_lol:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Hva er problemet ditt?

Anonymous poster hash: 154c7...3d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en elf venn av kjempeliten? :fnise: Isåfall.. Ikke slett karakterene hans i wow. Han klikker. :fnise:



Anonymous poster hash: dade3...d2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du en elf venn av kjempeliten? :fnise: Isåfall.. Ikke slett karakterene hans i wow. Han klikker. :fnise:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Nei, det er jeg ikke.

Jeg spør igjen, hva er problemet ditt?

Anonymous poster hash: 154c7...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke.

Jeg spør igjen, hva er problemet ditt?

Anonymous poster hash: 154c7...3d3

Man må ikke juge på KG forum. :laugh:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll fra wow? Det er jeg ikke. :danse:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

Tydeligvis et KG-troll. For det er jo så mye bedre å trolle på et forum, enn det er å spille et spill.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du en elf venn av kjempeliten? :fnise: Isåfall.. Ikke slett karakterene hans i wow. Han klikker. :fnise:

Anonymous poster hash: dade3...d2d

ja, bare pass dere! Da blir jeg en veldig sint og sterk MANN! :kjempesinna::tronderbart:

Dessuten menger jeg ikke med pysete alver!

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt forhold er jeg den som spiller mest: Samboer liker og se en del på serier, jeg liker og spille. Hver vår måte å koble av på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, bare pass dere! Da blir jeg en veldig sint og sterk MANN! :kjempesinna::tronderbart:

Dessuten menger jeg ikke med pysete alver!

For the horde!

(Edit: Umm, var litt ubetenksom der, ettersom horde har fått sin egen alv...)

Endret av Erazor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For the horde!

(Edit: Umm, var litt ubetenksom der, ettersom horde har fått sin egen alv...)

De er hvert fall bad-ass alver og ikke sånne tree-huggers som nightelf er. hehe :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjipt dersom man spiller med en vennegjeng på samme nivå og plutselig kan man ikke det lenger fordi karakterene er slettet.

Det er og enkelte ting i enkelte MMO som faktisk er såpass vanskelig å gjøre at ikke hvem som helst kan klare det. Så det kan være en bra bragd å klare enkelte ting. Men jeg tror ikke folk er klar over hvor intenst det kan være for hodet å spille på høyt nivå. Du skal kunne planlegge raskt og konstant være beredt på å skifte taktikk eller gjøre en unnamanøver alt etter hva som skjer. Du må også være obs på hvor lagkameratene dine er og kompensere for eventuelle feil de gjør.

Jeg har spilt med både flinke og ikke fult så flinke. Den ene gruppen klarer en dungeon lett, mens den andre rett og slett ikke kommer seg til siste bossen en gang.

Man ser raskt at enkelte er flinkere på å finne ut av hva som fungerer bra og klarer å utnytte karakteren sin, mens andre gjør samme feil gang på gang.

Tydeligvis et KG-troll. For det er jo så mye bedre å trolle på et forum, enn det er å spille et spill.....

ad43179ad9.jpg

Endret av ord deling
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For the horde!

(Edit: Umm, var litt ubetenksom der, ettersom horde har fått sin egen alv...)

Belfer er kule. *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belfer er kule. *snøft*

De er helt greie. Må for øvrig innrømme at jeg brydde meg mer om racials enn om utseende da jeg spilte. Dermed endte jeg opp med et par belfer jeg også. Det var litt surt å måtte bruke penger på å bytte rase, men min-maxer man, så min-maxer man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...