Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Så 9juni får vi mer info og det kommer altså til høsten. Kjekt å følge med på denne tråden for oss som er over snittet intresert i thesims ;)

Jeg har og tenkt å kjøpe ny pc for å spille thesims4 på for regner egentlig med at man må ha det. Det måtte jeg jo til thesims3 siden den ikke oppfylte kravene til spillet. Thesims4 vil sikkert kreve en del vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MissWinter

Huff, jeg håper ikke jeg må kjøpe ny PC for å spille det. The Sims 3 fungerte helt greit på Macbook men det slet til tider med hakking og at det låste seg. Jeg håper det fungerer bedre med The Sims 4 hvis det stemmer det som blir sagt om at systemkravene skal reduseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Nå har jeg forresten speidet litt på priser og lanseringsdatoer.

På Spaceworld.no koster Limited Edition 399 kr og lanseringsdatoen er satt til 01.11.2014.
På Komplett.no koster Limited Edition 499 kr og lanseringsdatoen er satt til 20.08.2014.
På Gamezone.no koster Limited Edition 448 kr og lanseringsdatoen er satt til 15.09.14.
På Platekompaniet.no koster Limited Edition 449 kr og lanseringsdatoen er satt til 30.10.14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal det visst komme mer informasjon om byggemodus! :danse:

wee :biggrin: Noe jeg liker best med sims er å bygge hus :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, samme her! :D Se på dette bildet da!

http://i0.wp.com/simgoodies.com/wp-content/uploads/2014/05/14275961515_904bd452d2_o.jpg

Man kan ha RUNDE balkonger! Herregud, nå gleder jeg meg altså! :D

vræææl! :bolledeig: Nå fikk jeg skikkelig frysninger. Alle må mer enn gjerne dele slike fantastiske bilder. Jeg jobber med skole og sjekker bare KG innimellom, har ikke samvittighet til å gå inn på simsvip og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg håper ikke jeg må kjøpe ny PC for å spille det. The Sims 3 fungerte helt greit på Macbook men det slet til tider med hakking og at det låste seg. Jeg håper det fungerer bedre med The Sims 4 hvis det stemmer det som blir sagt om at systemkravene skal reduseres.

Det at det hakker og låser seg er et problem som de fleste har tror jeg. Til og med de med superbra pc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten speidet litt på priser og lanseringsdatoer.

På Spaceworld.no koster Limited Edition 399 kr og lanseringsdatoen er satt til 01.11.2014.

På Komplett.no koster Limited Edition 499 kr og lanseringsdatoen er satt til 20.08.2014.

På Gamezone.no koster Limited Edition 448 kr og lanseringsdatoen er satt til 15.09.14.

På Platekompaniet.no koster Limited Edition 449 kr og lanseringsdatoen er satt til 30.10.14

Hvorfor er det så ekstremt sprik på lanseringsdatoene?

Edit: Regner med jeg bare kjøper det på Origin :)

Endret av Allegro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den nye videoen som viser byggemodusen? Gleder meg noe veldig til å kunne sjekke ut! Tror jeg skal sette av litt penger slik at jeg kan oppgradere PC`n. Tror den vil holde, men uansett greit å tenke på å bytte ut CPU`n. Og hovedkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så ekstremt sprik på lanseringsdatoene?

Edit: Regner med jeg bare kjøper det på Origin :)

Regner med at de ulike bedriftene "gjetter" på releasedato. Såvidt jeg vet så er det bare bekreftet at det kommer i andre halvdel av 2014.

Ellers så må jeg si at etter alle disse årene med Sims, så er jeg fortsatt fan og gleder meg kjempemasse til det nye spillet. I mellomtiden har jeg heldigvis mange andre ting (deriblant andre spill) å fokusere på. :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg så veldig! Forhåndsbestilte det allerede i september i fjor og har gledet meg enormt siden da. Håper virkelig ikke det drøyer så langt ut på høsten før release. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er byggemodusvideoen!

Åååååh Nå skal jeg faktisk bygge fine hus og ikke bare kjedelige bokser :hoppendeglad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det ikke lenge til 9.juni heller!! Liker at jeg kan glede meg over dette med noen, alle vennene mine synes Sims er ganske teit. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge til 9.juni heller!! Liker at jeg kan glede meg over dette med noen, alle vennene mine synes Sims er ganske teit. :fnise:

Haha, føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg!!! :-) Er det fortsatt sånn at man hopper fra baby, småbarn, barn, tenåring osv? Mitt høyeste ønske var at simmene voks gradvis... Menmen, må nok kjøpe Sims4 uansett :fnise:



Anonymous poster hash: 7f9f6...e36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...