Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har bestilt Sims 3, venter spent på å få det. Har ikke spilt sims på mange år så gleder meg som en unge :danse:

Jeg har kun spilt sims 1. Er det flere her som spiller 3'ern enda? Eller har alle gått over til 4'ern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt Sims 3, venter spent på å få det. Har ikke spilt sims på mange år så gleder meg som en unge :danse:

Jeg har kun spilt sims 1. Er det flere her som spiller 3'ern enda? Eller har alle gått over til 4'ern?

Blir en ganske stor overgang og gå fra sims1 til 3, så tror at du kommer til å få en positiv opplevelse av spillet :) Har du bestilt noen tillegspakker?

Jeg har ikke spilt 3'ern noe etter at 4'ern kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en ganske stor overgang og gå fra sims1 til 3, så tror at du kommer til å få en positiv opplevelse av spillet :) Har du bestilt noen tillegspakker?

Jeg har ikke spilt 3'ern noe etter at 4'ern kom.

Nei, jeg bestilte kun startpakken. Får se hvor godt jeg liker 3'ern og eventuelt kjøpe flere tilleggspakker :)

Har kun sett på 2 ern på You tube på Let's play videoer :)

Endret av Cleopatra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig, så er sims2 min favoritt, men den er ganske utdatert nå. Det som er bra med sims 3 er det åpne nabolaget og historieframgang i nabolaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fått spillet mitt, holder på å laste ned nå, håper bare det ikke kræsjer :)

Kos deg :)

Sims 3 er et spill som kan kræsje en del, så husk å lagre ofte.

Ellers er det bare å spørre om du lurer på noe :)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få simmen min til å betale en regning? :klo:

Jeg får heller ikke til å installere den Luksus og design-stæsj disken, men på skrivebordet står det at den er installert, og trykker jeg på den kommer jeg inn på Mine spill på Origin, men den er ikke der, men de to andre er der.

Har satt inn disken flere ganger, men skjer ingenting.

Endret av Cleopatra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg få simmen min til å betale en regning? :klo:

Jeg får heller ikke til å installere den Luksus og design-stæsj disken, men på skrivebordet står det at den er installert, og trykker jeg på den kommer jeg inn på Mine spill på Origin, men den er ikke der, men de to andre er der.

Har satt inn disken flere ganger, men skjer ingenting.

Du skal kunne trykke på postkassen for å betale regninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to simmer som er ekskjærester, og får de ikke til å bli sammen igjen selvom de gjør alt som kjærester ellers gjør, kysser og kan få barn osv.. Noen som vet hvordan jeg kan gå de sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to simmer som er ekskjærester, og får de ikke til å bli sammen igjen selvom de gjør alt som kjærester ellers gjør, kysser og kan få barn osv.. Noen som vet hvordan jeg kan gå de sammen igjen?

Tror du kan prate med den andre simmen og spør om de skal være "bare venner", da blir statusen "ekskjæreste" borte og du kan prøve på nytt. Husker ikke hvor bare venner knappen var, om det var under slem eller vennlig? Du får se om du finner det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å gå videre fra sims 3 til sims 4, og har derfor gitt hele sims 3 pakken min til mine to barnebarn :rodmer: problemet er hvordan de skal dele det :klo: Jeg har jo alltid hatt det alene, så problemstillingen har aldri vært aktuell, lurer derfor på om noen har noen forslag om hvordan vi kan løse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg har valgt å gå videre fra sims 3 til sims 4, og har derfor gitt hele sims 3 pakken min til mine to barnebarn :rodmer: problemet er hvordan de skal dele det :klo: Jeg har jo alltid hatt det alene, så problemstillingen har aldri vært aktuell, lurer derfor på om noen har noen forslag om hvordan vi kan løse dette?

Hvis du registrerer det på nett (Origin) og laster det ned derfra kan det spilles uten oppstart-CD. Kanskje den ene kan bruke CD og den andre kan bruke en pc der spillet er lastet ned fra nett? Det har i hvert fall funket her i huset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Må inn på denne tråden og, siden det er sims 3 jeg er mest aktiv på. Her er noen bilder av simmene mine :)

tumblr_nnlbs3fJz11sunyzuo4_500.jpg

tumblr_nm147zCEdV1sunyzuo5_500.jpg

tumblr_nkaswaOKFN1sunyzuo4_500.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg har valgt å gå videre fra sims 3 til sims 4, og har derfor gitt hele sims 3 pakken min til mine to barnebarn :rodmer:  problemet er hvordan de skal dele det :klo:  Jeg har jo alltid hatt det alene, så problemstillingen har aldri vært aktuell, lurer derfor på om noen har noen forslag om hvordan vi kan løse dette?

Fantastisk å treffe på mennesker som er så gamle at de har barnebarn og dere spiller alle sims. :-)

Anonymous poster hash: 9cb6a...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk å treffe på mennesker som er så gamle at de har barnebarn og dere spiller alle sims. :-)

Anonymous poster hash: 9cb6a...ec9

Nå har vi hoppet over en generasjon :fnise: (sønnen min spiller helst andre typer spill) , men jeg er har alltid vært litt nerd, og som singel, midt i 50-årene, og helt uten et eneste strikke-gen :briller2: så må jeg jo ha noe å leke meg med på fritiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må inn på denne tråden og, siden det er sims 3 jeg er mest aktiv på. Her er noen bilder av simmene mine :)

Hvordan har du greid å lage så pene ansikter på figurene dine? Er det en modd eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen custom sliders som gir flere områder man kan endre på, men hovedsaklig er det mye finpussing,  bra custom skins, og noe custom sminke :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...