Gå til innhold

jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jomfru, men har "lekt" med meg selv for å utvide meg, altså hatt et par fingre inn osv. Nå får jeg lett en dildo inn når jeg er våt, og det kjennes bare deilig ut. Men vil det da gjøre vondt, som alle sier, når jeg først har sex med en mann? Selv om jeg er "utvidet"...?



Anonymous poster hash: e8d46...37e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke.. Det er ikke alle som får vondt :) Og dersom du allerede får inn en gjenstand på størrelse med en penis, så er det ingenting som tilsier at det skal være vondt. Det viktigste du kan gjøre når du har sex nå er å slappe av :) Og så klart bare ha det dersom du er kåt (fordi du da vil bli våt innvendig). 



Anonymous poster hash: 03341...6ae
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe oppi dær før jeg fikk meg kuk. Jeg trodde i flere år før jeg mistet jomfrudommen at det var noe galt med meg siden jeg ikke fant hullet! Hadde prøvd å prøvd å få oppi en tampong men det gikk ikke. Så når jeg møtte han jeg er sammen med idag (han som dermed også et min første å eneste) så forklarte jeg han at det kanskje var noe galt med meg, men da forsikret han meg med at det ikke var noe galt med meg, jeg var nok bare ganske trang. Dette stemte, han brukte riktig nok ganske lang tid på å komme inn i meg,og det gjorde sykt vondt. Begynte også å blø så det rant nedover lårene mine! Syk historie det der, måtte bare dele den med dere.

Du kommer nok garantert ikke til å oppleve noe sånt, tror nok hellet det bare kommer til å være godt for deg fra første stund siden du allerede får oppi en dildo og liker det;) heldig du!

Anonymous poster hash: a31c7...716

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vondt i det hele tatt min første gang. Kombinasjonen av onanering med dildo før, at jeg slappet helt av, og var veldig tent gjorde det hele til en veldig god opplevelse.

Når du har gjort såpass på egenhånd er det først og fremst det psykologiske som spiller inn på om du har vondt eller ikke under samleiet.

Endret av Moonwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...