Gå til innhold

pissing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som liker å bli pisse på under sex?

Anonymous poster hash: 20098...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fryktelig mange som tenner på at kvinner tisset under seg, i hvert fall.

Anonymous poster hash: f2616...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som liker å bli pisse på under sex?

Anonymous poster hash: 20098...caa

Ble litt småkvalm egentlig...

Anonymous poster hash: 7c79c...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt småkvalm egentlig...

Anonymous poster hash: 7c79c...7f6

Så svar nei da.

Anonymous poster hash: 20098...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så svar nei da.

Anonymous poster hash: 20098...caa

Beklager.

Nei, jeg syns ikke det er digg.

Anonymous poster hash: 7c79c...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en mann som likte det. Vi prøvde det en gang også, selv om jeg ikke var helt komfortabel med det. Det ble litt kleint og vi prøvde det bare den ene gangen.

 

Han spurte om jeg ville bli tisset på også, men det hadde jeg IKKE lyst til. 

 

 



Anonymous poster hash: 8ed49...9c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg datet også en mann som tente veldig på dette. Personlig synes jeg ikke det er veldig pirrende, og dette aksepterte han fullt ut, selv om han syns det var litt trist. Han var super i senga og gjorde alt for at jeg skulle ha det så bra som mulig, så jeg fikk egentlig litt dårlig samvittighet over at jeg ikke ble med på det som tente han mest. Vi prøvde derfor noen ganger, i dusjen altså, hvor han tisset på meg, og - nå blir jeg sikkert omdiskutert men - det var ikke så ille  :vetikke:  Det ble vasket bort med en gang pga. dusjstrålen og det var egentlig litt sexy fordi jeg fikk vitnet hvor sprengkåt han ble av det, så vi gjentok det flere ganger - alltid i dusjen, vel og merke. :fnise:



Anonymous poster hash: abcc3...fb2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet også en mann som tente veldig på dette. Personlig synes jeg ikke det er veldig pirrende, og dette aksepterte han fullt ut, selv om han syns det var litt trist. Han var super i senga og gjorde alt for at jeg skulle ha det så bra som mulig, så jeg fikk egentlig litt dårlig samvittighet over at jeg ikke ble med på det som tente han mest. Vi prøvde derfor noen ganger, i dusjen altså, hvor han tisset på meg, og - nå blir jeg sikkert omdiskutert men - det var ikke så ille :vetikke: Det ble vasket bort med en gang pga. dusjstrålen og det var egentlig litt sexy fordi jeg fikk vitnet hvor sprengkåt han ble av det, så vi gjentok det flere ganger - alltid i dusjen, vel og merke. :fnise:

Anonymous poster hash: abcc3...fb2

Så kult😊

Anonymous poster hash: 20098...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...