Gå til innhold

Jenteprat. Hva syns dere er best med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker skikkelig forspill. Og at han er dominerende, ser meg i øynene, gir meg komplimenter, se at han blir tent på meg, at han nesten spiser meg opp. 

en fyr bet forsiktig i nakken min og mens han stønna og holdt på å spise meg opp, kyssa meg nedover hele ryggen super sensuelt, og befølte hele kroppen min, mens han sa flere ganger at han hadde så sykt lyst på meg og hvor deilig jeg var. jeg holdt på å komme av bare det. super spennende forspill!! da er det ikke så mye jobb som må til under sexen etterpå;) 
Vi var 18 da. er det bare de som er jomfruer som kan bli så gira?



Anonymous poster hash: 3bd2c...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... Orgasmen. :)

får du lett orgasme da? Gutter pleier vel ikke alltid vite hva de driver med :P derfor jeg har så god opplevelse med godt forspill! uten det. NADA

Anonymous poster hash: 3bd2c...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skikkelig forspill. Og at han er dominerende, ser meg i øynene, gir meg komplimenter, se at han blir tent på meg, at han nesten spiser meg opp.

en fyr bet forsiktig i nakken min og mens han stønna og holdt på å spise meg opp, kyssa meg nedover hele ryggen super sensuelt, og befølte hele kroppen min, mens han sa flere ganger at han hadde så sykt lyst på meg og hvor deilig jeg var. jeg holdt på å komme av bare det. super spennende forspill!! da er det ikke så mye jobb som må til under sexen etterpå;)

Vi var 18 da. er det bare de som er jomfruer som kan bli så gira?

Anonymous poster hash: 3bd2c...6d4

Når han er ferdig og det er lenge til neste gang

Anonymous poster hash: 0c4b0...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skikkelig forspill. Og at han er dominerende, ser meg i øynene, gir meg komplimenter, se at han blir tent på meg, at han nesten spiser meg opp.

en fyr bet forsiktig i nakken min og mens han stønna og holdt på å spise meg opp, kyssa meg nedover hele ryggen super sensuelt, og befølte hele kroppen min, mens han sa flere ganger at han hadde så sykt lyst på meg og hvor deilig jeg var. jeg holdt på å komme av bare det. super spennende forspill!! da er det ikke så mye jobb som må til under sexen etterpå;)

Vi var 18 da. er det bare de som er jomfruer som kan bli så gira?

Anonymous poster hash: 3bd2c...6d4

Å hjælp!!

Anonymous poster hash: 0c4b0...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruPotter

får du lett orgasme da? Gutter pleier vel ikke alltid vite hva de driver med :P derfor jeg har så god opplevelse med godt forspill! uten det. NADA Anonymous poster hash: 3bd2c...6d4

Jepp, hvis jeg er i humør til det. Hvis ikke kan jeg ha sex i dagesvis uten noe. :) Samboeren min er veldig flink til å lytte og forstå. Han lar meg sjelden gå ut av senga uten orgasme, haha. Det samme gjelder for han og; vi samarbeider og begge skal nyte det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fyr som har satt skikkelig inntrykk og nesten "ødelagt" for alle etter han  :fnise:

 

Han var så bestemt! Han gikk ned på meg i kanskje 3 timer, og nektet å ligge med meg eller la meg røre han før vi hadde møttes nok ganger og han kunne "tyde" meg nok til å gjøre det uforglemmelig.

Fy søren så tent han gjorde meg! Han visste akkurat hva han gjorde, og jeg ble helt gal! I tillegg var han verdensmester på dirty talk, og hadde konstant full kontroll! Hvis han merket at jeg var nære kunne han si;"Jeg vil du skal komme nå, kom nå!" 

Han var den første (og eneste) gutten jeg har kommet med på den måten, og I shit you not - han fikk det til opptil 10 ganger på EN DAG.

Han dukket alltid opp velstelt og luktet godt, og hadde alltid med noe ekstra for å juice det opp! Som slips som han knøt med, eller mini vibrator.

Wow....!



Anonymous poster hash: 9b89e...a80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Han var så bestemt! Han gikk ned på meg i kanskje 3 timer, og nektet å ligge med meg eller la meg røre han før vi hadde møttes nok ganger og han kunne "tyde" meg nok til å gjøre det uforglemmelig.

 

Anonymous poster hash: 9b89e...a80

 

FOrstod ikke den, hva var det han tydet før dere hadde sex?

Anonymous poster hash: 95874...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

FOrstod ikke den, hva var det han tydet før dere hadde sex?

Anonymous poster hash: 95874...43f

 

 

På en måte hvordan kroppen min reagerte på de forskjellige tingene hans gjorde, og hvor grensene gikk. Litt vanskelig å forklare, men han ville "lære seg" kroppen min før han hadde sex med meg. Høres snodig ut, men var faktisk utrolig hot!

Anonymous poster hash: 9b89e...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste delen med sex synes jeg faktisk er når det nærmer seg "point of no return", for å si det sånn, da er jeg på mitt aller kåteste, elsker den følelsen. Orgasme er selvsagt herlig, men den får annenplass hos meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste med sexen er etterpå: å kjenne på hva orgasmene har gjordt med kroppen min og ligge å se på og kose med en delig svett mannekropp som er like sliten som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste med sexen må være den fantastiske følelsen det gir, og å se kjæresten min kose seg og bli tilfredsstilt  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med sex er vel intimiteten og nærkontakten med den man er glad i/elsker! Og selvsagt belønningen for strevet ;) orgasmen :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se hvor tent han blir på meg, og hvor lyst han får på meg. At den gode, snille mannen får et spesielt glimt i øyet og blir dominerende og bestemt. Elsker det! 



Anonymous poster hash: f4cec...53f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...