Gå til innhold

er jeg fortsatt jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er ei ung jente som rotet litt med han jeg holder på med for litt siden. han fingret/slikket meg lenge og jeg runket/sugde han. så spurte han meg om jeg var klar for å miste jomfrudommen min (vi begge var jomfruer) så sa jeg ja. han la meg ned på ryggen også smørte han meg og han selv inn i glidemiddel. kuken hans er veeeldig tjukk og lang, og jeg er trang har jeg hørt (av andre som feks har fingret meg) så problemet var at det gjorde utrolig vondt og vi fikk den ikke inn. om vi fikk tuppen inn så glei den bare ut igjen. så prøvde vi andre sexstillinger, jeg stilte meg i doggy og prøvde å "åpne" meg selv med hendene og da klarte han å få inn sånn litt mindre enn halve inni meg. vi holdt på i over 1 time (stoppet opp rett før han skulle komme flere ganger og begynte på igjen) og etterhvert som jeg ble vant til det så ble det mer deilig enn vondt men fortsatt litt ubehagelig. han kom på ansiktet mitt, jeg kom ikke. etter vi var ferdig merket vi også at han hadde masse blod på fingrene sine, og lakenet var blod på. er dette jomfruhinna? kall meg gjerne dum, men har hørt at kuken må være HELT inni skjeden for at det skal kalles sex? eller var dette sex også selvom den bare var noen cm oppi skjeden? tør ikke å snakke om dette med noen av vennene mine heller i tilfelle de bare ler av meg, ingen av de er jomfru. vi prøvde forresten anal også, men fikk kun pikkhodet inn, måtte stoppe opp flere ganger fordi det gjorde så vondt. er det normalt? ja vi oppvarmet. håper på svar fra dere! 😄

Anonymous poster hash: 60443...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du er ikke jomfru lenger.



Anonymous poster hash: f623b...408
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke jomfru lenger. Jomfruhinne er forøvrig bare en myte. Hymen derimot, en bitteliten hudflik finnes, men den er nok "ødelagt" for lenge siden da du begynte f.eks å sykle etc



Anonymous poster hash: 8a7c3...d45
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det var i aller høyeste grad sex.



Anonymous poster hash: f623b...408
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg fortsatt jomfru når jeg "bare" har tatt en gu, men ikke har hatt sex? (Jeg er ikke TS)



Anonymous poster hash: 4edcf...939
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jeg fortsatt jomfru når jeg "bare" har tatt en gu, men ikke har hatt sex? (Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 4edcf...939

 

Hva er gu?

Anonymous poster hash: f623b...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jeg fortsatt jomfru når jeg "bare" har tatt en gu, men ikke har hatt sex? (Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 4edcf...939

Ja. Hvorvidt du er jomfru har ikke noe med om du har jomfruhinne eller ikke å gjøre. Jomfru er du. Men jomfruhinne har du nok ikke.

Anonymous poster hash: dc599...d07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jeg fortsatt jomfru når jeg "bare" har tatt en gu, men ikke har hatt sex? (Jeg er ikke TS)

Anonymous poster hash: 4edcf...939

 

Ja du er jomfru, TS er ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

taakk for svar🙈 ble bare så usikker på hva jeg skal svare når noen spør om jeg er jomfru. men er det normalt at man ikke får inn hele første gangen? i begge hull hahah

Anonymous poster hash: 60443...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt flere former for sex, blant annet samleie. Nei, du er ikke jomfru.

Anonymous poster hash: 5e91b...cb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

taakk for svar🙈 ble bare så usikker på hva jeg skal svare når noen spør om jeg er jomfru. men er det normalt at man ikke får inn hele første gangen? i begge hull hahah

Anonymous poster hash: 60443...80d

Hvorfor i alle dager skal folk spørre om det og hvorfor skal du svare? du høres for ung ut til å ha sex..

Anonymous poster hash: 08d8a...fa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange damer som ikke klarer å få inn en diger kuk, de er ikke jomfruer av den grunn ;) Du skriver at du har blitt fingra av andre gutter også da, så det er nok ikke denne fyren som tok jomfrudommen din ;) Oralsex og fingring er også sex ;)



Anonymous poster hash: 373fa...7b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal folk spørre om det og hvorfor skal du svare? du høres for ung ut til å ha sex..

Anonymous poster hash: 08d8a...fa1

flere venninner av meg som vet om oss pleier ofte å spørre om vi har hatt oss nå og når jeg tror det kommer til å skje osv. jeg er 17 og er gammel nok til å ha sex, har du ikke svar på det jeg spør om så trenger du jo ikke å svare heller. herregud

Anonymous poster hash: 60443...80d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer som ikke klarer å få inn en diger kuk, de er ikke jomfruer av den grunn ;) Du skriver at du har blitt fingra av andre gutter også da, så det er nok ikke denne fyren som tok jomfrudommen din ;) Oralsex og fingring er også sex ;)

Anonymous poster hash: 373fa...7b4

ja det vet jeg! men mente altså samleie da. er jo rart om de andre guttene skulle ha tatt den? for jeg har jo fingret meg selv før det osv. men jeg begynte jo å blø en del nå med han gutten noe som aldri har skjedd før.😁

Anonymous poster hash: 60443...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg spørre hvorfor du har analsex første gang du har sex?

Mulig jeg er både gammel og prippen, mem det hørtes litt i overkant ut?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvorfor du har analsex første gang du har sex?

Mulig jeg er både gammel og prippen, mem det hørtes litt i overkant ut?

vi hadde snakket om det på forhånd at vi hadde lyst å prøve det siden vi begge tenner på det😋

Anonymous poster hash: 60443...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, du er ikke jomfru lenger. Jomfruhinne er forøvrig bare en myte. Hymen derimot, en bitteliten hudflik finnes, men den er nok "ødelagt" for lenge siden da du begynte f.eks å sykle etc

Anonymous poster hash: 8a7c3...d45

 

Hah, nei! Man er fortsatt jomfru selv om man sykler! Å sykle er ikke ensbetydende med å miste hymnen!

 

Ærlig talt, tror du at alle 4-åringer som raser avgårde på sykkel mister jomfruhinna (aka Hymnen)???

Anonymous poster hash: 63449...c98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...