Gå til innhold

til kvinner: Hvor ofte trenger du pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Men dere får ikke dekket behovet deres altså? Klarer ikke mennene deres å gi dere nok pikk, sier de nei noen ganger?

Anonymous poster hash: 026eb...c87

 

 

Tror du alle kvinner har en mann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Skjønner ja, det er vitkig at du får ordentlig pikk.

Anonymous poster hash: 026eb...c87

 

 

Stiller du deg til rådighet for nødne fruentimmer, kanskje? ;)

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Klarer meg fint uten. Har intet behov for sex, hverken på den ene eller andre måten



Anonymous poster hash: b6929...66e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må egentlig aldri ha det, men klart, det er jo digg når det skjer. Men jeg blir ikke frustrert av å ikke ha penetretende (eller annen type) sex nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, for å være helt ærlig, jeg har fått det såpass ofte og jevnlig at jeg aldri har følt "savnet". :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: ca 1 gang om dagen/annen hver dag
Får: 2-3 ganger i uka.. eller kanskje 4 



Anonymous poster hash: 69176...1a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Må og må. Foretrekker et par ganger om dagen, og får jeg ikke det blir jeg veldig distrahert. Men det er ikke krise om det iblant går en dag uten, selv om jeg savner den da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte må du ha deg pikk? Anonymous poster hash: 026eb...c87

Aldri. Føler ikke noe behov for det.

Anonymous poster hash: 343a9...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger det sjeldent. Er evig singel og har kommet inn i et vakuum som gjør sånn at jeg ikke har behov for det.

Anonymous poster hash: 49854...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker: Hver dag, noen ganger flere ganger om dagen
Får: 2-3 ganger i uken
Holder på med en fyr, og han reiser en del og slikt så :-(



Anonymous poster hash: b58af...d37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må aldri. Men får ca 2-3 ganger i uka, da det er så ofte jeg møter kjæresten min. Personlig liker jeg best den biten hvor man bare koser :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hemmelig beundrer som du kanskje kan tenke deg til hvem er ?Anonymous poster hash: 98f67...84b

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig her.. Skriv en personlig melding.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, for å være helt ærlig, jeg har fått det såpass ofte og jevnlig at jeg aldri har følt "savnet". :)

Samme her, men har hatt frivillig "sølibat" noen år. Hvis vi skulle hatt sex ettersom jeg har lyst så blir det nok nesten hver dag. Elsker å nyte.

Anonymous poster hash: b9a45...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst hver dag! Men TS. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet om oss kvinner. Egentlig så handler det ikke så mye om hvor ofte. Det handler mest om HVEM. Hvis jeg ikke har tilgjengelig noen som jeg synes er attraktiv, så kan jeg nesten leve i sølibat resten av livet. Det kan godt gå flere år mellom hver gang jeg har sex. Ikke at jeg mangler tilbud. Jeg bare synes ikke at noen er bra nok.

For oss kvinner så er det ingen ting som er mer ekkelt å tenke på enn pikken til noen som vi ikke finner tiltrekkende. Ugh. Jeg grøsser bare ved tanken. For min del så er det kanskje 1% av mennene i min aldersgruppe som jeg kunne tenkt meg å knulle rent objektivt sett. Kjemi er også veldig viktig, og noe som det er vanskelig å få til 100%. Får jeg den rette mannen så skal jeg imidlertid være klar og giret hele det våkne døgnet  :wow: Men det hjelper ikke deg noe så lenge du ikke er den fyren. 

Jeg kjenner at jeg gruer meg til å bli voksen og gift, fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å få en så attraktiv mann som jeg ønsker (og vi blir jo gamle også). Da kommer jeg til å ha lyst på sex veldig skjeldent, og han kommer til å bli frustrert. Huff, nei. Nesten best å droppe alt det der. 



Anonymous poster hash: ec5b5...0cc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha damene her svarer flere ganger om dagenm Realiteten er de har sex i snitt 1-2 ganger i uka maks. :fnise: Realiteten på kg stemmer ikke overens med real life.;)

Anonymous poster hash: 20e32...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha damene her svarer flere ganger om dagenm Realiteten er de har sex i snitt 1-2 ganger i uka maks. :fnise: Realiteten på kg stemmer ikke overens med real life. ;)

Anonymous poster hash: 20e32...20b

Jeg har ikke nesten ikke sex, men det stemmer det jeg sier, at jeg kunne tenkt meg det og at det skjedde. Ønske er et ønske vet du :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke pikk. Jeg har sex med kjæresten fordi jeg liker mannen pikken sitter på. Penisen er i grunn bare redskapet

Anonymous poster hash: e0924...e65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...