Gå til innhold

Når en mann har spart i to uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hihi på an igjen visst en ting ikke er unormal så er den vel normal.basere ikke noe på mitt liv det vet du ingenting om,referer bare til ting jeg har lest.

Men jeg er ikke så opptatt av hva som er normalt og unormalt som det du er,gjør bare det jeg vil uten å tenke så mye videre på om.Kanskje du som bruker slike fine ord burde ha et ord som er i takt med selvmotsigelsen din hihihi :) unnskyld at jeg ler men du høres ikke ut som du kan bestemme deg :)

Nei, det morsomme er at du blander normalt med vanlig. Å si at noe er normalt er å hevde at det er slik noe skal være. Jeg vet nøyaktig hva du gjør, fordi du skrev det i et innlegg lenger opp, har du så kort hukommelse? Det er ikke normalt eller unormalt å onanere 1-2 ganger om dagen, men det er ganske vanlig å gjøre det. Forstår du forskjellen?

Anonymous poster hash: 17fb0...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo regne med at han har runka mens han har vært på ferie da.

Menn får sædspreng i ballene og må tømme seg jevnlig for å lette på trykket.

Anonymous poster hash: 73064...9c6

Han sier alltid til meg at han aldri gjør det. Og på den reisen han var på så var han i utlandet med noen derfor jeg begynte å få de syke tankene. Men jeg har jo ikke noe bevis mot han så jeg får vel bare glemme hele greia.

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han knapt nok runker :P Han er ikke så fan av det, litt unormal kanskje :P

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Fan av å ikke runke? Går det an? Han har sikkert øvd for å holde ut lenger. Runket så du ikke vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan av å ikke runke? Går det an? Han har sikkert øvd for å holde ut lenger. Runket så du ikke vet om.

Grunnen til at han ikke gjør det er fordi han knakk pikken for 6 år siden så han synes det er vondt..

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Nei, det morsomme er at du blander normalt med vanlig. Å si at noe er normalt er å hevde at det er slik noe skal være. Jeg vet nøyaktig hva du gjør, fordi du skrev det i et innlegg lenger opp, har du så kort hukommelse? Det er ikke normalt eller unormalt å onanere 1-2 ganger om dagen, men det er ganske vanlig å gjøre det. Forstår du forskjellen?Anonymous poster hash: 17fb0...114

Så det du sier er at noe som er vanlig er ikke unormalt men heller ikke normalt,du høres ut som en komplsert person :) gjerne derfor du poster anonymt også fordi du ikke kan stå for det du sier.Er jo bare fjas og vas det du sier.Takker for nå bruker ikke enegi på folk som ikke tør så frem med sine innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at han ikke gjør det er fordi han knakk pikken for 6 år siden så han synes det er vondt..

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Ouch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ouch!

Ja, tror ikke det er så veldig godt :P

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...