Gå til innhold

Når en mann har spart i to uker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har vært på reis i to uker og i går når han kom hjem så hadde vi selvfølgelig sex. Det jeg ble så overrasket over var at det tok en stund før han kom.. Til vanlig når vi ikke har hatt sex på en liten stund så pleier han å komme ganske fort fordi han er så kåt. Og da begynner jo syke meg å tenke om han kan ha hatt sex med noen andre når han var borte? Altså, bare le av meg, men jeg sliter litt med paranois for det meste egentlig. Men hvordan fungerer en mann på dette området? Jeg vil stole på han altså, jeg blir bare så ekstremt usikker på ting og tang av og til.

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tillegg så runker han svært sjelden, han synes ikke det for han så mye..

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være han har runket tidligere på dagen nettopp for å holde ut lengre for å glede deg? 

 

Eller kanskje han var sliten og hadde mange tanker i hodet etter reisen og derfor hadde problemer med å fokusere på sexen og derfor holdt ut lengre? 

 

 

Jeg ville ikke tatt det som et tegn på utroskap. :) 



Anonymous poster hash: 28254...ae0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok tatt seg en runk eller fem på tur. Du må roe ned, dette er krisemaksimering ut av en annen verden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være han har runket tidligere på dagen nettopp for å holde ut lengre for å glede deg?

Eller kanskje han var sliten og hadde mange tanker i hodet etter reisen og derfor hadde problemer med å fokusere på sexen og derfor holdt ut lengre?

Jeg ville ikke tatt det som et tegn på utroskap. :)

Anonymous poster hash: 28254...ae0

Jeg vet at han knapt nok runker :P Han er ikke så fan av det, litt unormal kanskje :P

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow. Jeg er sjokkert over alle problemstillingene jeg leser om her på forumet. Ting jeg i aldri ville trodd skulle være et problem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har nok tatt seg en runk eller fem på tur. Du må roe ned, dette er krisemaksimering ut av en annen verden.

Ja, jeg er flink til å krisemaksimere dessverre :/

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow. Jeg er sjokkert over alle problemstillingene jeg leser om her på forumet. Ting jeg i aldri ville trodd skulle være et problem.

Men da blir det jo flere tråder her inne også ;) Det var bare et spm. Syntes bare det var litt merkelig.. Men da er det tydeligvis normalt da.

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre uker i militæret begynte faktisk sexuallysten å gå ned. Jeg tror kroppen balanserer seg og roer kroppen ned istedenfor å la trykket stadig bli større. Evt, kan også mannen få sadavgang i søvne som en reaksjon på manglende utløsning i våken tilstand.



Anonymous poster hash: c31e6...ae1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din holdt ut lenge i senga og du tror han var utro? Jeg tror han var sliten jeg, siden han har reist i to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han har pult rundt som faen

Anonymous poster hash: f961a...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at han knapt nok runker :P Han er ikke så fan av det, litt unormal kanskje :P

Anonymous poster hash: f3bdd...9fb

 

Korr: Du TROR du vet det. Ikke et mannfolk jeg kjenner, meg selv inkludert, gidder å gå ut med alle detaljer rundt dette til dama.

 

Vi serverer en historie om det, som får dere til å tro dere vet. Ganske så uskyldig, egentlig.

Anonymous poster hash: 3919f...165

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg vet at han knapt nok runker :P Han er ikke så fan av det, litt unormal kanskje :PAnonymous poster hash: f3bdd...9fb

En ting er helt sikkert å det er at han har tømt seg :) sikkert ved runking.

Det er helt normalt for en man å tømme seg 4-5 ganger i uka selv så onanerer jeg vær dag 1-2 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså ikke noe som heter å spare sæd. Det er ikke en sædbank. Mellom 3-5 dager begynner kroppen å absorbere den sæden som ikke ejakuleres.

Vanlige myter forbundet med dette er, om man ikke kommer så blir sæden gammel og smaker vondt/lukter vondt, man får større mengde sæd om man ikke kommer på over en uke, man ejakulerer med mer fartig av å ikke komme på over en uke.

 

Utløsning i søvne er heller ikke standard, noen får det, andre opplever det aldri. Som nevnt tidligere, etter 3-5 dager begynner kroppen selv å absorbere den sæden som er produsert. Ny sæd produseres hele tiden, men det tar omtrent to og en halv måned før sæden er ferdig utviklet/modnet. Sæd som ikke ejakuleres brytes ned og materien resikuleres, akkurat som med de fleste cellene i kroppen, blodceller f.eks.

En ting er helt sikkert å det er at han har tømt seg :) sikkert ved runking.
Det er helt normalt for en man å tømme seg 4-5 ganger i uka selv så onanerer jeg vær dag 1-2 ganger.

Nei, det er ikke normalt. Det er ikke unormalt heller, men det finnes ingen fasit på hvor ofte menn ejakulerer. Noen gjør det ofte, noen gjør det aldri. Begge deler er like vanlig.



Anonymous poster hash: 17fb0...114
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Det er altså ikke noe som heter å spare sæd. Det er ikke en sædbank. Mellom 3-5 dager begynner kroppen å absorbere den sæden som ikke ejakuleres.Vanlige myter forbundet med dette er, om man ikke kommer så blir sæden gammel og smaker vondt/lukter vondt, man får større mengde sæd om man ikke kommer på over en uke, man ejakulerer med mer fartig av å ikke komme på over en uke. Utløsning i søvne er heller ikke standard, noen får det, andre opplever det aldri. Som nevnt tidligere, etter 3-5 dager begynner kroppen selv å absorbere den sæden som er produsert. Ny sæd produseres hele tiden, men det tar omtrent to og en halv måned før sæden er ferdig utviklet/modnet. Sæd som ikke ejakuleres brytes ned og materien resikuleres, akkurat som med de fleste cellene i kroppen, blodceller f.eks.Nei, det er ikke normalt. Det er ikke unormalt heller, men det finnes ingen fasit på hvor ofte menn ejakulerer. Noen gjør det ofte, noen gjør det aldri. Begge deler er like vanlig. Anonymous poster hash: 17fb0...114

hihi det er ikke normalt men ikke unormalt heller :) bedre selvmotsigelse skal du lete lenge etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo regne med at han har runka mens han har vært på ferie da.

Menn får sædspreng i ballene og må tømme seg jevnlig for å lette på trykket.



Anonymous poster hash: 73064...9c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi det er ikke normalt men ikke unormalt heller :) bedre selvmotsigelse skal du lete lenge etter :)

Det er ingen selvmotsigelse. Du kan ikke basere deg på ditt liv, og si at det er normalt. Det er ikke sånn verden fungerer, dine anekdotale erfaringer er ikke normale, men de her heller ikke unormale. De er helt vanlige.

Anonymous poster hash: 17fb0...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Det er ingen selvmotsigelse. Du kan ikke basere deg på ditt liv, og si at det er normalt. Det er ikke sånn verden fungerer, dine anekdotale erfaringer er ikke normale, men de her heller ikke unormale. De er helt vanlige. Anonymous poster hash: 17fb0...114

Hihi på an igjen visst en ting ikke er unormal så er den vel normal.basere ikke noe på mitt liv det vet du ingenting om,referer bare til ting jeg har lest.

Men jeg er ikke så opptatt av hva som er normalt og unormalt som det du er,gjør bare det jeg vil uten å tenke så mye videre på om.Kanskje du som bruker slike fine ord burde ha et ord som er i takt med selvmotsigelsen din hihihi :) unnskyld at jeg ler men du høres ikke ut som du kan bestemme deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...