Gå til innhold

Liker du å slikke eller gjør du det for bare for dama di?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Jeg liker det.

 

At hun også liker at jeg gjør det er selvfølgelig en bonus.

Det har du 100 prosent rett i. Det finnes ingen over eller ved siden av deg som er flinkere på det. At du liker det er en stor bonus for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du 100 prosent rett i. Det finnes ingen over eller ved siden av deg som er flinkere på det. At du liker det er en stor bonus for meg.

 

Det er selvfølgelig hyggelig at dere har funnet hverandre. Og det er vi glad for.

Men er det bare jeg som synes visse ting burde holdes PM? Det har blitt litt mye av det i tillegg. 

Anonymous poster hash: 2663f...a6a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Det er selvfølgelig hyggelig at dere har funnet hverandre. Og det er vi glad for.Men er det bare jeg som synes visse ting burde holdes PM? Det har blitt litt mye av det i tillegg.  Anonymous poster hash: 2663f...a6a

Med litt mye mener du det å visse til andre på forumet at vi elsker hverandre? Isåfall har jeg ingen planer om å slutte med det.

Synes du burde skrevet ditt innlegg i en PM og sendt det til meg, istedenfor å gjemme deg bak AB nicket samt ikke holde deg til det tråden handlet om.

Ønsker deg en fin dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er selvfølgelig hyggelig at dere har funnet hverandre. Og det er vi glad for.

Men er det bare jeg som synes visse ting burde holdes PM? Det har blitt litt mye av det i tillegg. 

Anonymous poster hash: 2663f...a6a

 

Ja det r bare du 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at spørsmålet er til menn, men svarer jeg også.. JA! Elsker det. Deilig smak og det beste er jo når jenta vrir seg av nytelse  :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å smake lukte og kjenne hvordan hun vrir og skjelver av nytelse. Elsker det rett og slett😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å slikke fitte, men er det biffgarfiner eller på noen annen måte ei herja fitte...Nei da nytter det ikke. Må være digg for meg også.

Anonymous poster hash: 164f5...026

 

Hva faen er det?

Anonymous poster hash: 1e378...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er det?

Anonymous poster hash: 1e378...137

Er du ny her?

Anonymous poster hash: 164f5...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at spørsmålet er til menn, men svarer jeg også.. JA! Elsker det. Deilig smak og det beste er jo når jenta vrir seg av nytelse :wow:

Herlig du! Skal ikke se bort fra at selv de (vi) beste gutta kunne lært noe av deg.

Jeg elsker også å slikke en deilig fitte. Elsker reaksjonene. Vibrasjonene. Følelsene. Synet av jenta som nyter.

Digger også å komme opp til henne med noen fuktige kyss av og til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...