Gå til innhold

Justin Bieber kommer til Norge - blir dere våte i trusa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe det rare er at jenter på konserten hyler og roper, og svimer av synet av han.. Det så vi jo godt når han var på operan i Oslo. HYSTERISKE tilstander. Og han har pult noen av verdens mest attraktive damer. Er litt missunnelig, fordi jeg vet jeg ser bedre ut enn han. :fnise:

Anonymous poster hash: faa27...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaa det hadde jeg!!
jente 
24
han er bedre nå enn før!!! ble litt omvendt og sjarmert etter å ha sett denne videoen



Anonymous poster hash: 4178b...f83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Står dårlig til med selvinnsikten i denne tråden, dog med et par hederlige unntak. For ingen skal fortelle meg at de ikke hadde følt seg så spesielle - dersom selveste Bieber øste sin beundring over dem - at ikke beina automatisk hadde spredt seg av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står dårlig til med selvinnsikten i denne tråden, dog med et par hederlige unntak. For ingen skal fortelle meg at de ikke hadde følt seg så spesielle - dersom selveste Bieber øste sin beundring over dem - at ikke beina automatisk hadde spredt seg av seg selv.

 

Tåpelig! 

Anonymous poster hash: 5f494...45d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stor kuk (florerte med bilder på Twitter i forrige uke), det er jo en bonus, men han er uansett for ung til at han hadde vært aktuell for meg.

Jeg har flere ganger blitt forsøkt sjekket opp av unge og kjekke menn på alder med JB, har alltid takket nei. Det ville jeg også gjort om det mot formodning skulle skjedd at JB hadde vært på samme fest som meg og vist sin interesse (bare tanken er jo hinsides ;) ). Man sprer ikke beina bare fordi det er en såkalt superstjerne.

Anonymous poster hash: 282a0...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Franke Ann

Hva er naturlig?

Anonymous poster hash: 5f494...45d

At når alt kommer til alt tiltrekker status vesentlig mer enn det man gjerne innbiller seg når man sitter på et nettforum og snakker om hva man tror man hadde gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ne, blir ikke akkurat våt i trusa av nyheten, men jeg hadde ikke sagt nei takk til selveste Justin Bieber.. haha.. Dessuten har han da blitt mye mye kjekkere med årene, spesielt med kort hår.

Anonymous poster hash: b4a27...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vettu nå tror jeg jaggu at det kom en liten tisseskvett :sjokkert:



Anonymous poster hash: 61efe...3a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stor kuk (florerte med bilder på Twitter i forrige uke), det er jo en bonus,

Anonymous poster hash: 282a0...9e5

Det er jo et pluss som gir ham 20 extra hotness poeng, men det spekuleres i om at ikke fikk den halvveis fluffet først, og at bildene var avtalt for å gi ham PR.

Dog, stor kuk :wow:

Anonymous poster hash: 08271...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gutten er så lite rennende at brystvortene mine vrenger seg innover....

Anonymous poster hash: bd3d8...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gutten er så lite rennende at brystvortene mine vrenger seg innover....

Anonymous poster hash: bd3d8...051

*tennende* skulle det så klart stå 😂 jævla autocorrect!

Anonymous poster hash: bd3d8...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har stor kuk (florerte med bilder på Twitter i forrige uke), det er jo en bonus, men han er uansett for ung til at han hadde vært aktuell for meg.

Jeg har flere ganger blitt forsøkt sjekket opp av unge og kjekke menn på alder med JB, har alltid takket nei. Det ville jeg også gjort om det mot formodning skulle skjedd at JB hadde vært på samme fest som meg og vist sin interesse (bare tanken er jo hinsides ;) ). Man sprer ikke beina bare fordi det er en såkalt superstjerne.

Anonymous poster hash: 282a0...9e5

Såklart hadde du spredd bena.. Jenter er opptatt av status og berømmelse, så dere hadde spredd bena alle som en. :opplyser:

Han har pult masse milfs må dere huske på.;)

Anonymous poster hash: faa27...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh, nei. Jeg hadde sikkert blitt det om jeg var 13-14 år. :P

Hvorfor har du så mange bilder av Justin Bieber på veggene dine? :klo:

 

Belieber-s-Room-justin-bieber-33263894-4

Anonymous poster hash: 9e2c7...0d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart hadde du spredd bena.. Jenter er opptatt av status og berømmelse, så dere hadde spredd bena alle som en. :opplyser:

Han har pult masse milfs må dere huske på. ;)

Anonymous poster hash: faa27...58b

Ikkje alle er opptekne av det, nei! Rune Rudberg er også kjendis, betyr det at vi hadde spredd beina for han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..derimot mer bekymret for hvordan det blir å være i Oslo da...og ørene mine..beliebers skriker.

Anonymous poster hash: 87ce6...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...