Gå til innhold

Finn et bilde tilnærmet din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cirka sånn stor rumpe store pupper liten midje. Norsk størrelse 40-44 kommer an på klærne. Vet jeg ikke er tynn men har mer en nok intresserte når jeg er ute..

https://www.google.no/search?q=size+14+hourglass&client=safari&hl=nb-no&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIiNrz6dWjyAIVgw0sCh1WhACT#imgrc=YOD9NihHw3V35M%3A

 

Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som har en veltrent og fin kropp, sier mange æsj og fysj til. De som er overveltige hyller man, og sier nydelig, rålekker osv osv. Godt at folk i Norge er flinke til å støtte de mindre attraktive. Viktig å jekke ned de som ser bra ut, og hylle de overveltige.😃

Anonymous poster hash: eb8c7...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har en veltrent og fin kropp, sier mange æsj og fysj til. De som er overveltige hyller man, og sier nydelig, rålekker osv osv. Godt at folk i Norge er flinke til å støtte de mindre attraktive. Viktig å jekke ned de som ser bra ut, og hylle de overveltige.

Anonymous poster hash: eb8c7...647

 

Hvilken tråd har du lest? Det jeg ser i denne tråden er at veltrente og slanke/tynne får plusser, normalvektige får skryt og overvektige blir oversett (få plusser og lite kommentarer).

Anonymous poster hash: 6dba4...908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har en veltrent og fin kropp, sier mange æsj og fysj til. De som er overveltige hyller man, og sier nydelig, rålekker osv osv. Godt at folk i Norge er flinke til å støtte de mindre attraktive. Viktig å jekke ned de som ser bra ut, og hylle de overveltige.

Anonymous poster hash: eb8c7...647

 

Jeg må visst se dårlig for jeg har nå lest hele tråden og ser ingen verken æsjing og fysjing til veltrente kropper eller hyllende kommentarer til overvektige. Hvor ser du alt dette?

 

Edit: ok jeg ser positive kommentarer fra xoxo til to av bildene av litt større kropper men fremdeles ingen æsjing til de veltrente kroppene i tråden.

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst se dårlig for jeg har nå lest hele tråden og ser ingen verken æsjing og fysjing til veltrente kropper eller hyllende kommentarer til overvektige. Hvor ser du alt dette?

Gadd ikke å lese tråden eller se bilder. Var mere fra alle andre tråder, der man hyller overvektige og chubby jenter, og klager på de som er fit og stram kropp.

Anonymous poster hash: eb8c7...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gadd ikke å lese tråden eller se bilder. Var mere fra alle andre tråder, der man hyller overvektige og chubby jenter, og klager på de som er fit og stram kropp.

Anonymous poster hash: eb8c7...647

 

Da foreslår jeg at du går inn i en av alle disse trådene, siterer noen av innleggene du er uenig i og skriver motsvar der. Her i tråden likes og hylles flere kropper, både tynne, veltrente, smålubne og store så ingen grunn til panikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser alle "nesten" ut som en kjendis eller en modell ?

Tror du bør redigere bort det "alle" gitt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Tror du bør redigere bort det "alle" gitt ...

Neida, man redigerer da ikke bort når man erter littegranne.... :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga de overvektige og feite ikke poster vel



Anonymous poster hash: 9fda4...326
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som har en veltrent og fin kropp, sier mange æsj og fysj til. De som er overveltige hyller man, og sier nydelig, rålekker osv osv. Godt at folk i Norge er flinke til å støtte de mindre attraktive. Viktig å jekke ned de som ser bra ut, og hylle de overveltige.

Anonymous poster hash: eb8c7...647

 

Jeg hyller de jeg syns ser bra ut i forhold til hva jeg liker.

 

Hva du kaller mindre attraktive, er ikke nødvendigvis det jeg syns er mindre attraktivt.

 

Dette går jeg ut i fra at hvert oppegående menneske forstår. Derfor er det ingen som trenger å bry seg om kommentaren din :laugh: .

Anonymous poster hash: 6a4a3...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie jenner er personen nærmest min kropp!

Anonymous poster hash: 6d63c...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kylie jenner er personen nærmest min kropp!

Anonymous poster hash: 6d63c...50d

Hun har drit-deilig kropp.;)

Anonymous poster hash: eb8c7...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...