Gå til innhold

Jenter som onanerer sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eneste han har sett er amerikansk action..

 

Jepp, har skjønt det. Men la oss legge den dø nå. Han kan sende PM hvis han lurer på noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du komme deg ut av tråden din missinnelige bole-hode! Ingen bryr seg om bolere. Det er bare fake alt. De klarer ikke å springe 1 mil engang. De er de første som dør i krig, så good luck..

Anonymous poster hash: c0531...889

Missinnelige? Jeg springer 11 km hver dag, så ikke kom her og kom her. Boler? Du har ikke sett kroppen min en gang, du vet det finnes graderinger mellom tynn som han du sikler på er, og en boler? Ikke, tror kanskje det er du som har sett så mye på film.

Anonymous poster hash: 9d98c...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missinnelige? Jeg springer 11 km hver dag, så ikke kom her og kom her. Boler? Du har ikke sett kroppen min en gang, du vet det finnes graderinger mellom tynn som han du sikler på er, og en boler? Ikke, tror kanskje det er du som har sett så mye på film.

Anonymous poster hash: 9d98c...77c

Poenget er at du er jævlig sjalu og bitter, og angriper en annen person fordi han fikk skryt for kroppen. Det kalles missunnelse!

Anonymous poster hash: c0531...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at du er jævlig sjalu og bitter, og angriper en annen person fordi han fikk skryt for kroppen. Det kalles missunnelse!

Anonymous poster hash: c0531...889

Nei, poenget er at jeg har avslørt bløffen hans og du er bitter fordi du vet jeg har rett, du ble lurt av en person som bruker kroppsbilde for å fiske etter oppmerksomhet, så ble intensjonen din lagt på det rene, du var lettlurt og falt for billige trisk av en kvasi-trener. Bitches be like :grine:

Anonymous poster hash: 9d98c...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Heeya og han andre duden, tusen takk for at dere ødelegger tråden, jeg liker virkelig og lese om hvor mye dere tilbringer, eller ikke tilbringer i ett treningsstudio, det er om dere jeg vil sitte og lese her ikveld, IKKE trådens opprinnelige tema. 

 

 



Anonymous poster hash: 009ad...706
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det disse jentene som tar seg på ditt sammen da folkens!

Anonymous poster hash: d5a29...102

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det disse jentene som tar seg på ditt sammen da folkens!

Anonymous poster hash: d5a29...102

Fitta

Anonymous poster hash: d5a29...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det en del ganger ja. Veldig gøy. Av og til ender det med sex, men ikke alltid. Kan være gøy å bare kose med seg selv mens man ser på andre som gjør det samme. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...