Gå til innhold

Jenter som onanerer sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger er vi to, andre ganger tre.

Nei, vi skal ikke ligge sammen. Det er dette som er greia.Anonymous poster hash: d5a29...102

Men tanken og fristelsen har vel streifa dere alle 3 ??? Feks onanere hverandre litt fos så å ta det ett skritt videre ?

Du er nå heldig uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tanken og fristelsen har vel streifa dere alle 3 ??? Feks onanere hverandre litt fos så å ta det ett skritt videre ?

Du er nå heldig uansett....

Ingen greier å gi meg nytelse mer enn meg selv.

Anonymous poster hash: f7881...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen greier å gi meg nytelse mer enn meg selv. Anonymous poster hash: f7881...1a2

Dersom de begge to hadde gått inn for å gi deg tilfredsstillelse, tror jeg de hadde klart det ! Og du hadde ville hatt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de begge to hadde gått inn for å gi deg tilfredsstillelse, tror jeg de hadde klart det ! Og du hadde ville hatt mer...

Så bra at du kjenner han bedre enn han gjør selv! Hva foreslår du han skal spise til lunsj? Hva mener du han burde finne på akkurat nå? Burde han ringe noen? Hva tenker og føler han akkurat nå?

Respekter at han ikke vil. Et nei er et nei.

Anonymous poster hash: 83cad...7cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i

Så bra at du kjenner han bedre enn han gjør selv! Hva foreslår du han skal spise til lunsj? Hva mener du han burde finne på akkurat nå? Burde han ringe noen? Hva tenker og føler han akkurat nå?Respekter at han ikke vil. Et nei er et nei. Anonymous poster hash: 83cad...7cd

Var ikke meningen å trå på noens tær nei, selvfølgelig kjenner han seg selv best, men han befinner seg i en drømmesituasjon, hvor enhver mann skulle ønske å ta det et skritt videre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i

Var ikke meningen å trå på noens tær nei, selvfølgelig kjenner han seg selv best, men han befinner seg i en drømmesituasjon, hvor enhver mann skulle ønske å ta det et skritt videre....

Han er en mann. Han ønsker ikke å ta det videre. Altså tar du feil.

Anonymous poster hash: 83cad...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen runketråd nei, men dersom dette er helt sant å ikke oppspinn er det jo en situasjon de fleste bare kan drømme om, jeg respekterer at han ikke ønsker å ta det videre, men har problemer med forstå at ingen av dem 3 involverte ikke får noe tenning på hverandre i hele tatt.... en blir jo ikke akkurat mindre kåt av onanere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre det. Det høres bare skikkelig kleint ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nydusjet.  Nye laken.  Passe varmt.  Du ligger der naken, bretter ut bena, så kommer en venninne som slikker deg der, helt til du ikke klarer mer.  Skulle det være ekkelt?



Anonymous poster hash: 06a31...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanert mange ganger sammen med andre jenter. Første gang var jeg vel 13. 

 

Synes det er helt OK å gjøre det. Noen ganger har det blitt til mer, andre ikke, kommer helt ann på stemning og tenning, selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så våre drømmer og fantasier er faktisk sant!? :sjokkert:  :wow:

Bare synd vi aldri få se på  :fnise:

litt offtopic, men FOR en kropp du har :wow:

Anonymous poster hash: ab61d...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt offtopic, men FOR en kropp du har :wow:Anonymous poster hash: ab61d...6d6

Sier meg enig i det;-) Wow!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter da, behave :fnise:

Enig, du har jo hverken traps eller delts, du er jo bare skinny fit. Men lett å lure jentene med belysning da.

Anonymous poster hash: 9d98c...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så våre drømmer og fantasier er faktisk sant!? :sjokkert:  :wow:

Bare synd vi aldri få se på  :fnise:

 

 

Har aldri hørt om at jenter onanerer sammen. Ikke vanlig i vår venninnegjeng hvertfall  :fnise:

Anonymous poster hash: ca059...fa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig, du har jo hverken traps eller delts, du er jo bare skinny fit. Men lett å lure jentene med belysning da.

 

LOL! Tror du det er noe alle vil ha? Du er bra clueless du :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Tror du det er noe alle vil ha? Du er bra clueless du :)

Jeg sa vel ikke noe om hva noen vil ha, jeg sa bare at det halvåret du har putta i treningsstudioet ikke er så mye mer enn en auschwitz modus DYEL kropp. Men med litt skygge og sidefleksing så lures jo jentene veldig lett.

Anonymous poster hash: 9d98c...77c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sa vel ikke noe om hva noen vil ha, jeg sa bare at det halvåret du har putta i treningsstudioet ikke er så mye mer enn en auschwitz modus DYEL kropp. Men med litt skygge og sidefleksing så lures jo jentene veldig lett.

 

Hehe, så sinna :P Du får deg nok en dame til slutt du også :)

Jeg har aldri sagt at jeg har trener for å bli stor heller, trener for å ha utholdenhet og styrke til å krige i flere mnd. Kunne ikke vært mer fornøyd.

 

Syns forresten det er litt sært å spy ut negativitet (og off topic) om andre i en tråd OG være anonym. Skjønner jo at du er veldig stakkarslig og sikkert hater livet :( fortsatt ganske lavt du synker kompis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...