Gå til innhold

Onde krefter som jeg ikke ser/ merker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt fra flere hold at det er "onde krefter" på min arbeidsplass.

Det er folk som ikke tør å være her og folk som ikke tør å være enkelte steder her da de sterkt føler at de ikke er ønsket.

Jeg har også hørt at noen har forsøkt å rense plassen, men at det er for mye her til at ett menneske kan klare dette.

Vel - her er jeg,og det har jeg vært i mange år nå.

Jeg vandrer rundt i korridorene og på alle steder uten å kjenne så mye som et snev av ubehag.

Dere som tror på gjenferd eller hva vi skal kalle dette - mener dere at jeg er i fare her? De som "ser" tør jo ikke være her - mener dere det er trygt for oss som ikke "ser"?

Hvorfor det i såfall?



Anonymous poster hash: df264...da2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du har ingenting å bekymre deg for. Absolutt ingenting. Personlig mener jeg at det ikke finnes "onde krefter", spøkelser, ånder og sånn; det er snakk om vrangforestillinger og overtro.



Anonymous poster hash: 10703...f83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt fra flere hold at det er "onde krefter" på min arbeidsplass.

Det er folk som ikke tør å være her og folk som ikke tør å være enkelte steder her da de sterkt føler at de ikke er ønsket.

Jeg har også hørt at noen har forsøkt å rense plassen, men at det er for mye her til at ett menneske kan klare dette.

Vel - her er jeg,og det har jeg vært i mange år nå.

Jeg vandrer rundt i korridorene og på alle steder uten å kjenne så mye som et snev av ubehag.

Dere som tror på gjenferd eller hva vi skal kalle dette - mener dere at jeg er i fare her? De som "ser" tør jo ikke være her - mener dere det er trygt for oss som ikke "ser"?

Hvorfor det i såfall?

Anonymous poster hash: df264...da2

Jeg tror noen trenger en "reality check". Og "noen" er høyst sannsynlig ikke deg.

Anonymous poster hash: 5dfea...997

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme på min arb plass. Flere som har sett, hørt og opplevd ting. Jeg tror ikke på det og holder kjeft, aldri opplevd noe selv etter 9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tror på gjenferd eller hva vi skal kalle dette - mener dere at jeg er i fare her? De som "ser" tør jo ikke være her - mener dere det er trygt for oss som ikke "ser"?

Hvorfor det i såfall?

Anonymous poster hash: df264...da2

Om du ikke er redd, er det heller ikke noe å være redd for, når det gjelder det paranormale. Enkelt og greit. Så nei, ikke farlig, og du er helt trygg.

Anonymous poster hash: c0c42...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er onde krefter på min arbeidsplass også... jeg er nemlig..... ondskapen selv.

Your tears feed me MOHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH <- ondskapsfull latter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er onde krefter på min arbeidsplass også... jeg er nemlig..... ondskapen selv.

Your tears feed me MOHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH <- ondskapsfull latter.

Du jobber jo ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber jo ikke.

Ikke idag, påskeferie. Jobbet igår men, akkurat som alle andre vanlige hverdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt fra flere hold at det er "onde krefter" på min arbeidsplass.

Det er folk som ikke tør å være her og folk som ikke tør å være enkelte steder her da de sterkt føler at de ikke er ønsket.

Jeg har også hørt at noen har forsøkt å rense plassen, men at det er for mye her til at ett menneske kan klare dette.

Vel - her er jeg,og det har jeg vært i mange år nå.

Jeg vandrer rundt i korridorene og på alle steder uten å kjenne så mye som et snev av ubehag.

Dere som tror på gjenferd eller hva vi skal kalle dette - mener dere at jeg er i fare her? De som "ser" tør jo ikke være her - mener dere det er trygt for oss som ikke "ser"?

Hvorfor det i såfall?

Anonymous poster hash: df264...da2

La meg gjette, dette er nordpå en plass?

Anonymous poster hash: 2c3ab...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte og begripe at enkelte mennesker tror på sånt sludder og reinspikket vrøvl. Makan.... i 2015!

Grunnen til at du ikke merker noen eller ser noen "ånder", er at de ikke finnes, selvsagt. Det virker ikke som den tanken engang har falt deg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette, dette er nordpå en plass?

Anonymous poster hash: 2c3ab...656

Er du synsk?

Anonymous poster hash: df264...da2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du synsk?

Anonymous poster hash: df264...da2

JA! :P

Neida, jeg følger med på ingen liker å bli lurt på face. Pussig mange nyhetssaker om "rensing av hus" nordpå.

Anonymous poster hash: 2c3ab...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er onde krefter på min arbeidsplass også... jeg er nemlig..... ondskapen selv.

Your tears feed me MOHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH <- ondskapsfull latter.

:grinele::grinele::grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden var mannen og jeg på ferie i Danmark med våre tre små. Vi leide sommerhus og som en hyggelig overraskelse fikk vi besøk av en venn. Vår venn ville passe barna en kveld og sendte oss foreldre til nærmeste spisested. Vi fikk oss et hyggelig måltid og vi ville spasere hjem de 4-5 km tilbake til hytta. Det var en fin sommerkveld og deilig med noen timer barnefri. Veien gikk igjennom en bøkeskog og det var få eller ingen hus langs veien.

Plutselig fikk vi begge øye på en skygge litt lengre framme. En mann som satt i grøftekanten å han var gjennomsiktig. Vi fikk hjerte i halsen begge to og stoppet opp. Vi så at han beveget seg.

Mannen ville gå nærmest mannen når vi gikk forbi (nå skal det sies at ingen av oss er særlig paranormale), og jeg holdt meg ut mot veien. Vi måtte bare komme oss forbi og satte opp farten.

Og tenk, det var bare trær, busker, månen og sammen ble de til et spøkelse.

Hadde vi snudd og heller tatt en taxi hjem hadde dette blitt en historie om at vi hadde sett et spøkelse.



Anonymous poster hash: 81516...3fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...