Gå til innhold

Tror du på....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

spøkelser, gjenferd, "spirits" . Ja, altså tror du det finnes entiteter som vi ikke kan se, men som har en bevissthet og "lever" på var klode?



Anonymous poster hash: 26d29...c57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

hvorfor? har du sett det selv?

Anonymous poster hash: 26d29...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er voksen.



Anonymous poster hash: e032e...fb7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Jeg er voksen og lagt bort all barnetro som spøkelser, guder og uhyrer. Finnes ingen logikk i det i det heletatt.

Anonymous poster hash: a2d3a...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Aldeles ikke. Jeg tror ikke på noe før jeg får se det. Hestene mine derimot kan se spøkelser på en høylys dag. :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har selv opplevd en god del.

Fortell da!! det er jo så speennnende :D

Anonymous poster hash: 26d29...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å tro at jeg ikke tror på sånt, men sånn egentlig så gjør jeg vel det:p



Anonymous poster hash: ecce8...052
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke tror, men det har skjedd så mye uforklarlig at jeg må nesten tro. Mobil som ble dratt bortover nattbordet og klasket rett i gulvet, ting fra ei hylle sto plutselig bak gardina i vindusposten. Jeg og et søskenbarn tullet om at det spøkte på rommet mitt, plutselig begynte hun å blø neseblod. Jeg og ei venninne ryddet etter hun lå over, hun lå på en slik "klappesammen" seng. støttet den inntil veggen og plutselig smalt hele senga i gulvet (kan ha vært helt tilfeldig da). Jeg og min bror så på tv en kveld, plutselig hører vi masse ark som blafrer på kjøkkenet, vi gikk for å se men det var ingenting der. Vi hoppa rett i kjelleren og kom ikke opp før neste dag. For ca 5 år siden var jeg skikkelig deprimert pga alt som er nevnt ovenfor pluss mye mer jeg ikke har forklaring på, så tvang jeg min bror til å sove i fotenden min om natta. En morgen lå jeg våken og så plutselig ei dame gå forbi dørsprekka mi (den sto på gløtt), hun stoppet opp og smilte. Så henne aldri igjen, inntil for noen uker siden da min mormor fikk noen gamle bilder. Da fikk jeg se mammaen til mormor (min oldemor), og det var akkurat denne damen jeg så i dørsprekka. Da jeg så oldemor er den enste gangen jeg har opplevd noe slikt uten å bli redd. For kanskje 1 år siden ville jeg prøve å åpne meg mer for ånder for å se hva som skjedde. Samme kveld kom en skikkelig røyk lukt på rommet mitt, jeg ba "personen" "lukta" om å dra og ikke forstyrre. Lukta forsvant så og si med en gang og jeg vil aldri prøve på det der igjen..

Anonymous poster hash: 21286...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg prøver å overbevise meg selv om at jeg ikke tror, men det har skjedd så mye uforklarlig at jeg må nesten tro. Mobil som ble dratt bortover nattbordet og klasket rett i gulvet, ting fra ei hylle sto plutselig bak gardina i vindusposten. Jeg og et søskenbarn tullet om at det spøkte på rommet mitt, plutselig begynte hun å blø neseblod. Jeg og ei venninne ryddet etter hun lå over, hun lå på en slik "klappesammen" seng. støttet den inntil veggen og plutselig smalt hele senga i gulvet (kan ha vært helt tilfeldig da). Jeg og min bror så på tv en kveld, plutselig hører vi masse ark som blafrer på kjøkkenet, vi gikk for å se men det var ingenting der. Vi hoppa rett i kjelleren og kom ikke opp før neste dag. For ca 5 år siden var jeg skikkelig deprimert pga alt som er nevnt ovenfor pluss mye mer jeg ikke har forklaring på, så tvang jeg min bror til å sove i fotenden min om natta. En morgen lå jeg våken og så plutselig ei dame gå forbi dørsprekka mi (den sto på gløtt), hun stoppet opp og smilte. Så henne aldri igjen, inntil for noen uker siden da min mormor fikk noen gamle bilder. Da fikk jeg se mammaen til mormor (min oldemor), og det var akkurat denne damen jeg så i dørsprekka. Da jeg så oldemor er den enste gangen jeg har opplevd noe slikt uten å bli redd. For kanskje 1 år siden ville jeg prøve å åpne meg mer for ånder for å se hva som skjedde. Samme kveld kom en skikkelig røyk lukt på rommet mitt, jeg ba "personen" "lukta" om å dra og ikke forstyrre. Lukta forsvant så og si med en gang og jeg vil aldri prøve på det der igjen..

Anonymous poster hash: 21286...288

Jeg fikk frysninger av det du skrev!

Og ja, jeg trur, og jeg har sykt lyst til å oppleve det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...