Gå til innhold

Få SunflowerPenguin tilbake!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ná godt fornóyd med á ha fátt en egen trád der jeg er savnet da. ;) Sá synes ikke dette var dumt gjort av Zenobia, kanskje fordi ho ble bedre kjent med meg enn de andre du nevnte?

Men det kan jo vaere et godt tips til seinere, á lage en trád der en skriver alle de som er savnet etter á ha slettet seg. :jepp: Er enig i at jeg skjónner heller ikke hvorfor noen má slette seg sjólv for sá á fá ordnet nytt bruker navn. Inne her kan du jo forandre bruker navn uten á mátte slette deg. Men kanskje de bare angret raskt etterpá og sá bestemte seg for á komme tilbake med ny brukernavn? Og kanskje próve á fá en ny start igjen? Jeg kom tilbake med mitt tidligere brukernavn slik at alle ville vite hvem jeg er. :)

Jeg laget en slik tråd nå :) Jeg syns dem burde hatt en 14 dagers angrefrist slik at visst du vil ha tilbake brukeren din er det bare å logge seg på i løpet av de neste 14 dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg laget en slik tråd nå :) Jeg syns dem burde hatt en 14 dagers angrefrist slik at visst du vil ha tilbake brukeren din er det bare å logge seg på i løpet av de neste 14 dagene :)

Äh ja, jeg har faktiskt sett dette bli gjort innpá noen andre forum jeg har vaert i tidligere. Kan vaere lurt. I et annet forum igjen sá hadde de 6 máneders frist, sá brukeren din ble ikke slettet fór etter 6 máneder. ;) Grunnen til dette var at sá mange brukere som slettet seg kom tilbake igjen etter noen fá máneder. :fnise: Men det er ná heller ikke sá dumt da.

Flott at du laget en egen trád for alle de andre som har slettet seg, av de som er savnet. :tommelopp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am Back!

Jeg trodde ikke at jeg skulle komme tilbake men sá ble jeg sá rórt av alle de koselige meldingene innpá her og innpá SnikkSnakk, jeg visste ikke at jeg virkelig var en sá positiv innflytelse for sá mange brukere innpá her. Fóler meg litt dum av á komme sá raskt tilbake etter á ha slettet meg, da. :rodme: Vanligvis skjer det ikke pá denne máten. ;)

Husker en annen forum hvor jeg hadde vaert der pá flere ár og da jeg sluttet á vaere et medlem sá brydde ingen seg om det. Má si at det stakk litt inni meg fordi jeg fólte jeg var en del av brukerne innpá der, men ingen rett og slett savnet meg, og jeg var ná en veldig kjent bruker blant dem. Postet mye, og hadde mine saere/tydelige meninger, o.s.v...

Men her sá virker det som om dere virkelig brydde dere, og jeg ble faktiskt en del rórt. Det fóles spessielt for meg at flere brukere faktiskt synes jeg var noe positivt á ha innpá dette forumet. :cry: 668904buj3406kha.gif

Jeg tenkte jeg kunne komme meg tilbake og sá kan jeg vel heller ta pauser som Hoppetaujenta nevnte et annet sted innpá her, om jeg trenger litt tid i fra KG. :jepp:

Ps: Vux jeg forandret avataren litt for deg. :Hehe:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Puh!

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

? Du visste jo hun var tilbake før gjorde ikke du?

Jeg visste det i går, men var for redusert i almentilstanden til å orke å gjøre annet enn å bare titte inn uinnlogget fra nettbrettet. Synes forresten idéen din om etterlysningstråder for andre er god. Kan du lenke til den du har laget? For jeg finner en generell en om å få tilbake slettet bruker, men den ser ikke ut til å vitne om en personlig lengsel etter å se navngitte tidligere brukere? De du selv har nevnt, har jeg ikke hørt om, så de kan jeg ikke etterlyse. Men du kan jo? Send meg evt. pm om du ønsker noen innspill. Forresten var et av svarene dine (om de lengste 24t i ditt liv) det vakreste som ble skrevet til SunflowerPenguin, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det i går, men var for redusert i almentilstanden til å orke å gjøre annet enn å bare titte inn uinnlogget fra nettbrettet. Synes forresten idéen din om etterlysningstråder for andre er god. Kan du lenke til den du har laget? For jeg finner en generell en om å få tilbake slettet bruker, men den ser ikke ut til å vitne om en personlig lengsel etter å se navngitte tidligere brukere? De du selv har nevnt, har jeg ikke hørt om, så de kan jeg ikke etterlyse. Men du kan jo? Send meg evt. pm om du ønsker noen innspill. Forresten var et av svarene dine (om de lengste 24t i ditt liv) det vakreste som ble skrevet til SunflowerPenguin, etter min mening.

Her :) Og takk for den :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=905151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Flott! Jeg har bare vært med siden desember i fjor, og har ikke rukket å savne flere enn hun jeg nokså spontant etterlyste. Håper det blir en sjelden opplevelse. Lykke til med å få folk til å titte innom igjen :hjerte:

Burde ikke håpe på det, utrolig mange medlemmer har slettet seg siden jeg joina for nesten 1 år siden. Nå nesten et år etterpå så er det mange nye medlemmer mens mange gamle er vekke ):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke håpe på det, utrolig mange medlemmer har slettet seg siden jeg joina for nesten 1 år siden. Nå nesten et år etterpå så er det mange nye medlemmer mens mange gamle er vekke ):

Joda. En kyniker kan ha rett, men er han lykkelig? Jeg velger å ha en positiv forventning til det livet kan by på. Nå har jeg noen års fartstid i livet, og min erfaring er at jeg så langt har overlevd. Mine første kriser var langt mer katastrofale enn de som har kommet senere (fordi jeg erfarte at - oi, ting går over, gitt!). Derfor velger jeg håpet. I smått og stort. Å forvente negative ting (som også er en holdning jeg måtte prøve, og forlate), ble selvoppfyllende profetier. Hvis jeg bare hadde forventet at folk sletter seg, hadde jeg giddet å lage en etterlysningstråd da? Min lille dråpe var kanskje med på å tippe vekten i KGs favør når vår kjære pingvin telte på knappene. Skal jeg gå utifra at det nytter ikke allikevel, blir jeg en mental slappfisk som lar det skure. Så for meg fungerer det å håpe på det beste, og handle deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for deg Zenobia: 2030983q6z2ka3aq8.gif

t.gifu.gifs.gife.gifn.gif

t.gifa.gifk.gifk.gif

..og nå fikk jeg leke meg litt med en glittertekstgenerator, hi hi

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi husker deg ennå Solblomsten. Ville bare si det og ønske deg en bra sommer om du titter innom her. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også pingvinen vår - kom gjerne tilbake når du føler tiden er moden 

 

 

MissYouPuppy.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...