Gå til innhold

Min lillebror


SardintrollReturns

Anbefalte innlegg

Det som skulle være en hyggelig feiring endte opp med en tragedie da min kjære lillebror ramlet over rekka på danskebåten på hjemvei. Han ble bare 17 år.

Hans kjæreste venter et lite nurk. Det blir tøft for henne, for meg, og for resten av familien, men nå er det viktig og stå sammen.

Jeg vil takke min kjæreste venn her inne for å pushe meg til å leve videre og holde rundt om familien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender en klem til deg! :klem:

Så utrolig trist og meningsløst at han skulle dø så ung, og på en slik brå måte. Det er mye trøst i gode venner og familie når man sørger, så som du skriver, er det viktig å stå sammen. Kanskje kjæresten hans trenger ekstra omsorg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen kan sette seg inn i det du føler nå, og det er så urettferdig. Håper alt sammen ordner seg for dere, sender alle gode tanker til deg og familien. Tenner et lys for din lillebror. Alt vil bli bedre med tiden, og husk å ta ekstra godt vare på hverandre. Kondolerer kjære deg :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Raven Emerald, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha for støtten, og takk til Raven for opprydding.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

:klem:

Jeg mistet lillebroren min for knappe 6 måneder siden. Så jeg vet litt for godt hvordan du har det. Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med, iom at jeg fortsatt står midt oppi det. Men tiden hjelper litt, man må bare komme seg gjennom det på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Jeg mistet lillebroren min for knappe 6 måneder siden. Så jeg vet litt for godt hvordan du har det. Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med, iom at jeg fortsatt står midt oppi det. Men tiden hjelper litt, man må bare komme seg gjennom det på et vis..

Takk, jeg setter pris på støtten. :hug: Leit å høre at du er i samme situasjon, men vi skal komme oss gjennom det til slutt. Om du trenger noen å prate med så er jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg og familien?  Første tida etter et dødsfall kan føles helt uutholdelig. Husk likevel at det vil bli bedre etterhvert. Det har vært en god trøst for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg og familien?  Første tida etter et dødsfall kan føles helt uutholdelig. Husk likevel at det vil bli bedre etterhvert. Det har vært en god trøst for meg.

Det går litt bedre, det er fortsatt veldig tungt, men det er utrolig hvor mye det hjelper å være sammen med familien og støtte hverandre. Jeg og familien har også veldig god kontakt med kjæresten hans, hun har på en måte blitt en del av familien hun også. 

Nå er jeg også tilbake i jobb etter et opphold, og det hjelper også med å få tankene på andre ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest SykkelJenny

For en tragisk hendelse for deg og dine nærmeste  :(  så utrolig trist å lese. 

 

Godt du har støtte i familie og venner i denne vanskelige tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For en tragisk hendelse for deg og dine nærmeste  :(  så utrolig trist å lese. 

 

Godt du har støtte i familie og venner i denne vanskelige tiden.

Ja, det er utrolig hvor mye familie betyr i en slik situasjon, og det er trist når man innser først da hvor viktige de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Så utrolig hardt. Jeg er litt tom for gode ord. Både livet og døden vil alltid være en gåte. Men én av er verdt å leve for. Jeg er glad du ser grunner til å holde motet oppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...