Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:bond::fnise: Så spennende! :jepp:

Gleder meg til å følge med på oppløpet her, kanskje stjeler jeg noen ideer også... :plystre::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å stjele ;)

Stakkars mannen, han sa i stad at han gledet seg til bryllupet var over. Da jeg lurte på hvorfor svarte han: "For da blir du morsom å bo med igjen" :overrasket::fnise: Stresser visst litt om dagen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, huff :fnise:

...men har ikke du planer om å bli gravid? Hils ham og si at det ikke er sikkert du blir noe hyggeligere å bo med da :P Neida, jeg tuller bare, tror uansett ikke du er så ille som han skal ha det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til han, men han tror ikke det blir såå ille når jeg er gravid :P tror han har et bilde av meg med gravidmage og som er rusa på lykkehormoner :fnise: han har blitt advart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye mer stabilt humør da jeg var gravid enn ellers, i følge mannen :P Jeg skylder på p-pillene, jeg ble tidvis litt gæren av dem! :fnise:

Gravidmage og lykkehormoner høres bra ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mer stabilt humør på p-pillene jeg :fnise:

_______________

Skulle tro vi drev kattehotell her! I stad satt en av nabokattene og spise av matskåla med kattemat på kjøkkenet. Og her om dagen kom en annen nabokatt traskendes ned trappa :overrasket: han siste ble fort jagd ut av begge kattene våre :fnise: sånn skjer vel når man har alt av dører og vinduer oppe.

Det har virkelig ikke vært noe vind i dag. Har hatt gjennomtrekk i huset, men kunne like gjerne ha hatt dørene igjen. Nå er sola på vei ned bak trærne og jeg har satt meg ut for å nyte kveldsmaten og boka mi :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var en av grunnene til at vi chippa den sju år gamle katta vår og satte inn en sånn elektronisk kattedør :P Ikke gira på å drive no' bed & breakfast for katter, så det er sagt! :fnise:

Vet du, det er nesten å banne i kjerka, men jeg gleder meg til at varmen gir seg litt, jeg. Her hadde vi 32 grader i dag (også), det er jo umulig å få nytt sommeren da, særlig med en liten baby. Går ikke an å trille en liten tur en gang! Næh, gi meg heller 20 grader og sol, så skal jeg ikke klage :P

Endret av Leopanter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye mer stabilt humør da jeg var gravid enn ellers, i følge mannen :P Jeg skylder på p-pillene, jeg ble tidvis litt gæren av dem! :fnise:

Gravidmage og lykkehormoner høres bra ut :jepp:

Ja, samme her! Hadde mye mer stabilt humør som gravid enn ellers.

Jeg klarte ikke gråte i svangerskapet og ble nesten aldri sint. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var en av grunnene til at vi chippa den sju år gamle katta vår og satte inn en sånn elektronisk kattedør :P Ikke gira på å drive no' bed & breakfast for katter, så det er sagt! :fnise:

Vet du, det er nesten å banne i kjerka, men jeg gleder meg til at varmen gir seg litt, jeg. Her hadde vi 32 grader i dag (også), det er jo umulig å få nytt sommeren da, særlig med en liten baby. Går ikke an å trille en liten tur en gang! Næh, gi meg heller 20 grader og sol, så skal jeg ikke klage :P

Lurt! Har lyst på kattedør jeg og, men siden det er rekkehus får vi ikke gjøre noen forandringer i ytterdører eller -vegger.

Tro meg, har aldri vært så glad som da det sprutregna rett før helgen :fnise: Det er alt for varmt til at jeg trives. Misunner deg ikke baby i denne varmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått gjort en innsats foran huset: fjernet visne blomster fra buskene, drept boligen til x antall digre edderkopper (tuller ikke, de var seriøst 3-4 cm fra bein til bein), prøvd meg på hjemmelaget ugressfjernemiddel og skal koste og spyle inngangspartiet. Husmorpoeng ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det er lenge til EL hvis det ikke skal bli baby denne måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh. Simons cat! :hjerte: Og katter generelt :hjerte: Jeg har veldig lyst på katt...men 4.etg i blokk midt i byen er vel ikke helt greia da :sukk: Når jeg blir rik og har stort hus, derimot... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bodde i en liten leilighet i 3. etasje da vi fikk kattene ;) nå, et par år senere har vi hus, og de har blitt utekatter. Så det går an å ha innekatter, man må bare lage hinderløype på veggene til dem :fnise:

_______

Å, i går ble det kveldsbading på oss. Skikkelig deilig og avkjølende. I dag skal jeg besøke familie, det blir kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Familiebesøk var kos :)

Nå er endelig tr ferdig. Kjenner jeg synes det suger å skulle vente til neste syklus med å prøve, selv om jeg vet at det er det beste :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Hagearbeid er tungt! Det vokser mer ugress enn gress på plenen, og det har vokst seg ganske digert de siste ukene. Har ikke hatt klipper heller, men nå er den fiksa, så klipper (u)gress til den store medaljen. Ligger også inni buskene og prøver å få løs brennesler og lupiner. Skal prøve å få rakt plenen, sådd nytt gress, vannet og gjødslet før mannen kommer hjem kl 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ikke lengre tid enn dette :biggrin: nå forventer jeg friskt og grønt gress snart :P må ha meg litt lunsj nå, men tror jammen meg at etter det skal jeg luke foran huset også. Sprayet ugresset der med eddikvann her om dagen og jammen meg har det ikke visnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Står respekt av å gjøre noe som helst av fysisk innsats i denne varmen :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...