Gå til innhold

Fionel prøver igjen


fionel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke noe smerter før jeg fikk konstantert at jeg mistet.. Det kom også brunt blod først, før det kom friskt.. Så jeg ville ikke bekymret meg for mye pyntestøv! Se det an i morgen, ring eventuelt legen din om du blir for nervøs :)

Tusen takk for oppmuntrende ord. Det gikk veldig bra på UL. Alt var fint og baby hadde vokst så mye som den skulle. Så, da var det nok bare skjøre slimhinner. Nå har jeg lovet meg selv å slappe av og glede meg over dette. Det som skjer det skjer, jeg kan uansett ikke forhindre det :)

Har mensen kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for oppmuntrende ord. Det gikk veldig bra på UL. Alt var fint og baby hadde vokst så mye som den skulle. Så, da var det nok bare skjøre slimhinner. Nå har jeg lovet meg selv å slappe av og glede meg over dette. Det som skjer det skjer, jeg kan uansett ikke forhindre det :)

Har mensen kommet?

Så godt å høre at det gikk veldig bra <3 !!! Nei har ikke kommet enda.... Gaah.. men leste på nettet at det kan ta 6-8 uker før den kommer også, og at man ikke behøver kontakte lege/bli bekymret om den kommer før det har gått 8/10 uker... Så da holder jeg på nervene litt til, og satser på at den kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom tr på besøk gitt :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Tror aldri jeg har vært så glad for at det!!!! Så nå er vi back in the game! I dag skulle vi egentlig vært 12+1 så jeg er veldig glad tr kom, slik at jeg kan legge alt det bak meg og virkelig starte på blanke ark :D Så om 2 uker er det bare å hoppe i køya! :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, kanskje har du er forsinket EL? :) Tester du etter EL?

Jeg tester ikke etter el nei, burde vel kanskje gjort det !? MEn forrige gang satt den på pp 2, så jeg velger å håpe at den sitter ganske rask igjen, jeg går bare utifra 14 dager etter første dag av tr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake fra weekend tur med sambo ! Vi har virkelig kost oss og fokusert på hverandre :D Kjempe koselig! Denne tr har vært usedvanlig smertefull må jeg si, men det er vel bare sånn det er :sjokkert: Nå er jeg ihvertfall skikkelig gira, og håpet er virkelig å få en positiv test før jul :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg følge med. Håper vi begge to har en liten hemmelighet innen julen kommer! Krysser fingrene for deg i denne pp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her vil jeg følge med. Håper vi begge to har en liten hemmelighet innen julen kommer! Krysser fingrene for deg i denne pp. :)

Takk for det! Ja krysser fingrene for oss begge :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var førken rød dratt sin vei igjen og jeg er klar for å hoppe i høyet! I dag måtte jeg en tur innom babyshop og kjøpe en gave til ett vennepar av oss som akkurat har fått baby, og jeg skal si DET var trist... Utolig mye fint der, og jeg fikk lyst til å kjøpe alt som var der.. TOk meg selv i å gå rundt og tenke: ååh sånn skulle vi ha kjøpt, åå den skulle jeg kjøpt i dag om bare... Den hadde vært perfekt ! Men jeg må prøve å ikke tenke sånn.. Og forhåpentligvis vil jeg kunne gå inn der og shoppe jeg også om en stund håper jeg.. Men litt kjipt er det jo å tenke at vi skulle vært der hvor vi hadde kjøpt sånne ting nå.. Vi skulle sittet og pratet om vogn vi nå... Men men.

Håper alle har hatt en fin uke, og får en kjempe fin helg :blomst::biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Skjønner at det er sårt og vondt, men alt vil være glemt når du på ny er :gravid: . Noe jeg tipper du er innen maks 2 måneder :)

Gooood helg!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir så sinna på kroppen min, føler den bare tuller med meg for tiden.. Jeg fikk som sagt besøk av tr 1 november, hadde det i omtrent 3 dager, opphold i 2 dager også kom det noe tykt, sort blod i trusa to ganger.. Også helt borte.... på tirsdag begynte jeg plutselig å kaste opp og var sykt kvalm på kvelden.. I går måtte jeg gå hjem fra jobb fordi jeg var så ekstremt svimmel og trøtt og fungerte ikke i det hele tatt, så sjefen ba meg dra hjem og hvile.. I dag har jeg hatt mensen smerter igjen :S og ekstremt vondt sånn på siden av ryggen, helt nede( om noen skjønner hva jeg mener) Har også plutselig måtte på do og gjort nummer to gjerne 2-3 ganger om dagen plutselig... Jeg skjønner jo selv at jeg ikke er gravid ( tok en test for 3 dager siden(bare fordi jeg måtte) og den var så klart blendahvit... Men hvorfor i alle dager skal kroppen lure meg sånn?? har den ikke kjent på smerten vi har delt de siste uken?? Dustekropp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Skjønner at det er sårt og vondt, men alt vil være glemt når du på ny er :gravid: . Noe jeg tipper du er innen maks 2 måneder :)

Gooood helg!! :blomst:

Takk for gode ord kjære pyntestøv <3 Jeg ser du straks er i uke 12, og det varmer meg :D Det fortjener du faktisk :D ( nei jeg er ikke sååå bitter på alle gravide lenger :fnise: )

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg å lese at dere er i gang igjen:-) lykke til, krysser fingre og tær for at den sitter straks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg å lese at dere er i gang igjen:-) lykke til, krysser fingre og tær for at den sitter straks:)

Takk for det :hug: Og ser du skal få ei lita jente :D Gratulerer :blomst::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at kroppen din tuller sånn, men det er kanskje vanlig etter en SA? Du har i alle fall hatt tr, og nå kan alt skje! :D Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide å skrive litt her inne igjen.. :) Nå er vi godt i gang med :sengekos: og testing blir da 1 desember.. Det er leeenge til, men da har vi bedre tid på å få det til å klaffe! Ifølge en sånn app jeg har har jeg el på torsdag, og i helgen skal sambo bort så det passer jo godt :yvonne:

Ellers har jeg blitt syk, så i dag har jeg og lillevoffen inntatt sofaen! Kjenner det er litt godt for sjelen å slappe av, men alikevel merker jeg at jeg tenker utrolig mye mer på det når jeg sitter her alene.

I går så jeg på unge mødre, og tok meg selv i å tenke: åå så søt baby, jeg vil også ha baby snart.. FØr det gikk opp for meg at, hey det er jo det jeg holder på med for tiden.. :fnise:

I går fikk jeg verdens beste ord av sambo også( han er ikke sånn som snakker alt for mye om følelser, og er utrolig lite romantisk av seg) når vi la oss sa han plutselig: VI funker egentlig velig bra sammen vi to :hug: :hug:

Så nå må vi bare få en tredje person i familien vår også, så skal du se at vi blir fullkommen vi også :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...