Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Ah.. de siste dagene har vært et "rævkjør"! skal levere bachelor i morgen og er veldig, veldig usikker på hvordan dette går! jobbet med den i hele natt og kjenner at vi ahr rotet oss helt vekk i natta på diskusjonen.. kanskje så kan det bare være at vi er overbekymret for alt!

bivirkningene på pergoen har trappet opp! nå er det ikke bare å være oppblåst, men nå fiser jeg som et annet uvær, er noen ekstra runder på toalettet og har murringer i regionen der livmor er og litt stikkinger i brystene av og til. i følge countdown to pregnancy.com så er jeg 11 dpo idag! men kan være minus en dag. litt usikker. tok en test i ettermiddag, og den var negativ. klarte ikke vente så lenge fra forrige toalettur så er usikker på om det i det heletatt var noe vits. lurer på om jeg må ta en i morgen tidlig eller om jeg skal vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er godt!! Tenk at du snart er ferdig med Bachelor oppgaven. Står på selv om det er noe hærk! :)

Bivirkningene hørtes ikke gode ut :kose: Kanskje det er lurt å vente til Fredag morgen med å teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er godt!! Tenk at du snart er ferdig med Bachelor oppgaven. Står på selv om det er noe hærk! :)

Bivirkningene hørtes ikke gode ut :kose: Kanskje det er lurt å vente til Fredag morgen med å teste igjen?

Ja, det er det jeg tenker jeg også.. :) at det er lurt å vente til fredag.., men jeg er jo så alt for nysgjerrig! selv om jeg egentlig vet at den ikke kommer til å bli positiv..! må ringe til gyn på mandag for å få mer pergo! skulle jo få for tre sykluser sist, meeen fikk bare for en.. det var en feil da.. da jeg var der sa gyn at jeg egentlig bare kunne ringe til SOHO selv, med tanke på at vi allerede var henvist, så har de jo "saken" vår allerede.. :) kjenner jeg godt kan prøve litt mer selv først! er så mye morsomere med :sengekos: enn å sitte i den forferdelige stolen! hahaha!! også litt med tanke på at vi har klart det før.., nå TO ganger! selv om siste gangen ikke gikk slik vi ønsket! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare teste i dag tidlig.. Negativ. Ikke antydning til noen ting. Såååå da er det vel bare å ringe gyn i morgen for resept på mer pergo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag er puppene til tider helt vanvittig vonde! er hellig overbevist om at det er pergoen som har skylda for det! blenda hvit test! jeg sier jo hele tiden at jeg er sikker på at tr kommer (og det er noe jeg er overbevist over) meeen teste gjør jeg allikevel! jeg vet ikke helt jeg.. i følge countdowntopregnancy er jeg 13 dpo i dag.., men sånn helt egentlig så tror jeg ikke at jeg er mer enn 11 eller 12 når jeg ser litt på kalenderen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR på plass og vi går inn i ny pp!!! Litt usikkerhet på hvilken pp, men nå i juni er det ett år siden vi begynte med pergotime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dette prøvereventyret slutt! slik det tyder på nå, så flytter vi ifra hverandre. lykke til dere supre damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dette prøvereventyret slutt! slik det tyder på nå, så flytter vi ifra hverandre. lykke til dere supre damer!

Hva har skjedd? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

ah..! her er det leenge siden jeg har vært innom ser jeg! Her i huset går det bedre :) ikke helt tipp topp, men mye bedre enn sist gang jeg var innom :) jeg og sambo tok oss en alene ferie, en uke i tyrkia helt på tampen av sommeren og det tror jeg hjalp mye. fikk være litt for oss selv, snakket og kost oss i sol, varme og med masse god mat :) og nå tror jeg det er på tide å få skravlet litt her inne igjen :) vi er ikke sånn kjempe aktive prøvere, men er det noe som skjer, så skjer det :)

I dag har jeg fått besøk av TR! helt av meg selv! har i løpet av sommeren klart å ta av ca. 12 kg! :) veldig fornøyd med det! har det mye bedre med meg selv, og veeeldig glad for at kroppen klarer å få gjennomført en syklus uten stimuli av kunstige hormoner, selv om det blir lenge mellom.. :P sist jeg hadde TR var 29. august og i dag er det 24. september! tenker ikke noe særlig på SA'en i januar, men kjenner at det er litt bittert nå, når termindatoen vår var 25. september..! Nei, vi får ta ting som det kommer!

har fridag i dag! går på nattevakt i morgenkveld! Fikk meg et vikariat på 70 % i august, men fra 1. oktober nå jobber jeg 100 %!! :) foreløpig bare frem til 5. januar 2014, men virker som at det er en del som tenker videreutdanning på avdelinga så da er det bare å krysse fingrene for mer! Trives kjempegodt med jobben, men selvsagt er det enkelte dager der jeg ikke er så høy i hatten etter å ha gått av vakt.. Det merkes kjempegodt at vi nå har TO inntekter i stedet for en og stipend og lån fra lånekassen :) nå handler det bare om å få betalt ned gjelda vi har klart å opparbeide oss de siste tre årene, når jeg har gått på skole!

som sagt har jeg gått ned ca. 12 kg! IIIIk! nesten litt uvireklig å si det! :) men har ikke gjort stort annet enn å kutte ned drastisk på kalori inntak og være mer bevisst på hva det jeg putter i munnen inneholder. Er ikke en sånn aktiv trener, men prøver å komme meg ut litt mer enn tidligere :) har kost meg masse i sommer, jobbet, lest 7 bøker og endelig sluppet å ha dårlig samvittighet for tiden man egentlig skulle brukt på skolegangen (altså lekser), osv. osv.. :P

nå skal jeg hoppe i dusjen å kjøre sambo på jobb! :) så skal jeg mest sannsynlig hjem og bare kose meg :) kanskje blir det en liten fjelltur for å klarne tankene litt :)

håper dere kjente og ukjente damer har hatt en flott sommer, en spennende prøvetid og at dere koser dere med familie, jobb eller skolegang :) gleder meg til å fortsette denne dagboken og kanskje bli kjent med noen flere av dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...