Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

When you wish upon a star

Makes no difference who you are

Anything your heart desires

Will come to you

If your heart is in your dream

No request is too extreme

When you wish upon a star

Like dreamers do

Fate is kind

She brings to those who love

The sweet fulfillment of

Their secret longing

Like a bolt out of the blue

Fate steps in and pulls you through

When you wish upon a star

Your dreams come true

Synes denne sangen er så fin :) Så tenkte det passet fint å starte min nye prøvedagbok med denne teksten. Håper virkelig drømmen går i oppfyllelse snart :)

Slettet min forrige prøverdagbok rundt nyttår. Da hadde jeg hatt den i nesten to år...Ble gravid i november, men hadde dessverre en ma i uke 8+4 :(

Så da tenkte jeg nytt år, nye muligheter og blanke ark ;) Så her er da min nye dagbok!

Vi har vært prøvere i snart to år nå. Etter ett år som prøvere ble jeg sendt til utredning hos en gynekolog spesialist som raskt konkluderte at jeg har pcos :( Fikk resept på dobbel kur med pergotime. Første runde med pergo ga ingen resultater, men på den andre runden satt spiren :) Gleden var enorm, men dessverre endte det i en ma :(

I dag er det seks uker siden jeg hadde utskraping og venter fremdeles på mensen. Har hatt litt spotting i det siste, så håper den ikke er så langt unna :)

Kjenner jeg gleder meg masse til å begynne å prøve igjen, og denne gangen SKAL spiren klore seg fast :)

Det var kort om min historie....

Velkommen inn alle som måtte ønske ;)

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Gratulerer med ny dagbok! Blir spennende å følge med her. :)

Takk for det :) Får håpe det blir spennende tider her i allefall ;)

Da er det fredag og siste dag på jobb før helgen :) I kveld blir det jentekveld hjemme hos meg, det blir koselig :) Skal nyte litt :vin: og kose meg i kveld. Håper det blir lenge til det blir alkohol igjen for min del da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lucky? :vinke:

Så trist å lese at du hadde MA. :tristbla: Jeg vet hvordan det er å vente på mensen, hadde selv MA og utskrapning for to måneder siden, og jeg blir smågal av å gå og vente. Skal bli så glad når den endelig dukker opp! Krysser fingrene for deg og at mensen kommer snart hos oss begge :klemmer:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå håper jeg dere snart får det til!

Ja det håper virkelig jeg også :)

Hei Lucky? :vinke:

Så trist å lese at du hadde MA. :tristbla: Jeg vet hvordan det er å vente på mensen, hadde selv MA og utskrapning for to måneder siden, og jeg blir smågal av å gå og vente. Skal bli så glad når den endelig dukker opp! Krysser fingrene for deg og at mensen kommer snart hos oss begge :klemmer:

Ha en fin helg!

Koselig at du titter innom :)

Venter du fortsatt på mensen etter ma'en? uff...

:vinke:

Heisann! Her var det ny dagbok på plass og greier!

Mange lykkeønskninger for dere dette året :klem:

Ja klarte meg ikke uten så lenge se ;) Deilig å kunne ha et sted å skrive ned litt om hva som skjer :)

Takk for lykkeønskninger :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spretter vi snart første ølen! I dag skal jeg drikke litt med Lucky for forhåpentligvis siste gang på lenge :)

Klem og kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med ny dagbok! Håpar den berre får ei kort tid her inne på prøvarforumet. :nigo:

Om du fremdeles ventar på :kosteskaft: om ei to vekers tid, sei frå, så kan eg prøva å omdirigera henne frå meg til deg. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spretter vi snart første ølen! I dag skal jeg drikke litt med Lucky for forhåpentligvis siste gang på lenge :)

Klem og kos

Ble jo en koselig kveld på fredag :) veldig koselig å se deg igjen snuppa :klemmer:

:vinke:

Gratulerer med ny dagbok! Håpar den berre får ei kort tid her inne på prøvarforumet. :nigo:

Om du fremdeles ventar på :kosteskaft: om ei to vekers tid, sei frå, så kan eg prøva å omdirigera henne frå meg til deg. :lur:

Takk for det :) Håper den ikke blir her inne så lenge nei... Tar gjerne imot tanta jeg, bare sendt ho over når du er ferdig med henne ;)

Etter hva vi har spådd blir 2009 året for oss alle :ler:

Ja blir jo et skikkelig babyår da :fnise:

Blanke ark og nytt år - ingen dum idé!

Krysser fingre for at det klaffer for dere i 2009!

Nei synes det var deilig å starte litt på nye, blanke ark nå :)

Krysser alt jeg har jeg :)

Hei snuppa! Husk å sende oss de punktene vi skrev opp da! Det vi tror skjer i 2009 :)

Ja skal få skrevet de inn og sendt de om ikke så lenge, blir spennende å se hvor mye av det som faktisk skjer :)

God tur hjem, veldg koselig å se deg igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det søndag allerede.... Denne helgen har gått veldig fort synes jeg. På fredag hadde jeg koselig jentekveld med iss, kipa og en til. Veldig koselig med ost, kjeks, drikke og skravlings ;)

I går møtte jeg en annen venninne i oslo og hjalp henne med å finne brudekjole :) Hun ble rett og slett en prinsesse :rødme: Mye fint på bryllupsfronten nå ja... I går kveld var jeg bare hjemme sammen med sambo :)

I dag skal vi til besteforeldrene til sambo å spise middag... har hatt en liten kranglings på morgenen fordi jeg egentlig ikke har lyst til å være med dit i dag. Synes det er veldig masete der og kunne tenkt meg å bare vært hjemme å slappet av i dag :( Men men, får bli med en liten tur, så slipper jeg mer surmuling i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagbok og blanke ark!

Håper 2009 blir det store gode året for dere :klemmer:

Takk for det :) Håper dette året blir bedre enn i fjor ja ;)

:klemmer:

Åh, her har du fått deg ny dagbok. Huker deg opp på mine innlegg, for har lyst til å følge deg videre.... :sjenert:

:klem:

Så koselig at du vil følge med meg videre :) Håper jo at dette skal bli en dagbok med mye postivt etterhvert ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tilbake igjen fra middagsbesøket :) Gikk egentlig greit, tanta og onkelen + to søskenabarn av sambo var syke i dag, så da ble det ikke like masete som det pleier der ;)

Så nå er målet for resten av kvelden å rydde opp litt her i huset og etter det skal jeg bare slappe av :)

Skikkelig humørsvingninger i dag :( Fra topp til bunn på to sekunder liksom....uff...ikke noe morsomt :( Trodde mensen kom i går igjen, men var nok kun spotting som kom i går også :kjefte: Blir sliten av å gå sånn å vente og håpe at ting kommer i orden. Går nok mer inn på meg enn hva jeg tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nydelig sang ja, og dagboktittel :)

Krysser fingrene for at 2009 blir et godt år for dere ;)

Koselig med besøk :)

Ja synes den sangen/teksten passet fint til en prøverdagbok :) Så får virkelig håpe drømmene går i oppfyllelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...