Gå til innhold

Vorte på snuten?


Gjest Groupon

Anbefalte innlegg

Gjest Groupon

Hunden min ser ut til å ha fått en vorte på snuten? Den vokste plutselig i løpet av en uke, jeg trodde først det var en skaumann og skulle til å ta den, men heldigvis undersøkte jeg den litt til før jeg satt skaumann pennen på den! Den er altså brun... Bør jeg dra til veterinær eller er det vorte som forsvinner av seg selv? Noen som har kunnskap om dette?

post-67732-655872_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Ville ha sjekket med dyrelege i tilfellet det skulle være betent. Vår hund hadde en prikk lik rett ved øyet, og det var en byll. Den så slik ut i noen uker, før det plutselig kom verk ut av den, og noe rødhet. Inne i denne lille 'byllen' var det en liten flis faktisk. Kunne ha kommet av alt mulig rart som hunden ferdes gjennom, men han ble satt på antibiotika, og den ble borte :) Ikke godt hvis det setter seg betennelse, så følg med på den i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Groupon

Ville ha sjekket med dyrelege i tilfellet det skulle være betent. Vår hund hadde en prikk lik rett ved øyet, og det var en byll. Den så slik ut i noen uker, før det plutselig kom verk ut av den, og noe rødhet. Inne i denne lille 'byllen' var det en liten flis faktisk. Kunne ha kommet av alt mulig rart som hunden ferdes gjennom, men han ble satt på antibiotika, og den ble borte :) Ikke godt hvis det setter seg betennelse, så følg med på den i alle fall.

Takk😊ja, kanskje det rett og slett er en slags byll som du sier! Virker ikke som hun plages av den enda, virker som det kommer frem en over øyet også- en perfekt hårløs flekk som jeg mistenker snart det kommer en slags utvekst fra... Jeg tar en tur til dyrlegen til uken, om det er vorter så håper jeg de har noe å smøre på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...