Gå til innhold

Notorisk utro mann


Gjest trine

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en bekjent som jeg har hatt i mange år. Han reiser mye i jobben og man kan trygt si at han har ei dame i hver havn! Jeg og han har til og fra ligget med hverandre når det har passet seg slik. Ikke noe forpliktelser noen veier, bare sex for sexens skyld.

Men så finner han seg dame der han bor. Som fra dag en får høre fra deres felles kjente at han ikke er til å stole på når det kommer til andre damer. Hun som er sammen med han har også kjent han lenge og vet hvordan han er.

Vi møttes hvertfall, ordet kom ut og dama hans fant ut av det!

Nå er hun eitrende forbanna på meg.. (vi har felles kjente, men er ikke venninner oss to)

Enda hun forførte og ble sammen med han når han enda var sammen med xen sin, har hørt historier (av både ny og gammel karakter om hans erobringer) så er det MEG hun har lagt for hat!

Hvordan henger dette på greip?? Hun vet om flere andre han har vært på etter de ble sammen, men det er jeg som er hengt ut som den store stygge ulven som har ødelagt deres (allerede) ødelagte forhold...

Noen som har en (logisk) forklaring på hvordan dette henger sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som man selv som aldri kunne vært utro(I likhet med de fleste andre menn), så vil jeg tro han er den typen som tenner på å sjekke kvinner og pule på flere damer samtidig. En player som ikke har blitt moden i hodet enda. Jeg og alle vennene mine, nesten alle, kunne nok ikke oppført seg så smålig. Desverre tror jeg offeret har funnet seg en kjæreste av mindretallet på den negative siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg lå med en annens mann..

Men jeg trodde ikke de var sammen lengere. (sladder fra felles kjente jeg og henne har) pluss at han sa at deres forholdsstatus var lik null.. (noe som stemte med hva jeg hadde hørt fra andre)

Men det spiller ingen rolle, det er ikke det jeg egentlig lurer på..

Det jeg lurer på er, når noen vet om MINST 10 stk som typen din har vært på mens dere var sammen.. hvorfor plukker man ut EN av de ti og tar ut all frustrasjon og sinne på denne ene (antagelig frustrasjon over de andre 9 også)

hun har tidligere funnet både bilder og meldinger på telefonen hannes fra andre damer..

Jeg vil også legge til en annen ting. dersom man er sammen med en som er utro.. ja, første dama jeg fant ut av hadde jeg nok hatt lyst til å knekke nakken på¨.. men når noe skjer igjen og igjen og igjen og igjen...

Er det ikke typen din (event deg selv) du burdte ta det ut over!

(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, patetisk, rett og slett. Bry deg ikke hva hun syns om deg, det spiller ikke noen rolle. Men kan hende hun er forbannet på de andre også, men det hører jo ikke DU noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men om han sa de ikke var sammen, og "alle andre" sa det samme, har jo ikke du gjort noe galt i den forstand.

om hun oppsøker deg, for å gi deg en glose eller to, ville jeg sagt det som det er. den 'herlige' mannen hun er sammen med sa de ikke var sammen, dermed trodde ikke du du gjorde noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...