Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åh så godt hun er hjemme! Det er så fælt å gå rundt og vente i en evighet, som over en uke kan kjennes som når man savner noe kjært. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig deilig at hun kom hjem :hjerte: :hjerte:

-----------------

Sitter på legekontoret nå og venter på min time. Ser at det henger en lapp på veggen om at legen min har ferie til 1.sep og deretter permisjon tilogmed august 2015!!! åeh :( Håper vikaren er grei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på etterskudd, og :strix: for at pus er tilbake! Kan tenke meg at det gjorde det godt i hjertet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, vi er mange hos legen i dag! Lykke til, håper dere finner en løsning som er bra for deg så du får litt mer ro i svangerskapet :klem:

Og hurra for pus som kom hjem igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen på etterskudd, og :strix: for at pus er tilbake! Kan tenke meg at det gjorde det godt i hjertet. :)

Takk for det! :) Ja, følelsen er helt fantastisk. Selv om hun har vært skikkelig bråkepus i natt.. inn og ut tusen ganger, og ene gangen stod hun og hyyyyyyla utenfor soveromsvinduet, og jeg måtte gå og se hva som foregikk, og da hadde hun TO mus i munnen... så skrapa hun på verandadøra og muselikene dangla mot vinduet :angry: Jeg trippa litt for hun ville jo inn med de her jævlene, men fikk henne til å legge de fra seg ute, så kom hun inn og fikk ros og kos, før hun ble sendt på dør igjen. Ææææsj :overrasket: Så var det inn og ut igjen tusen ganger før jeg endelig stengre henne inne på gangen i femtida... Trøøøtt i dag!

Ååå, vi er mange hos legen i dag! Lykke til, håper dere finner en løsning som er bra for deg så du får litt mer ro i svangerskapet :klem:

Og hurra for pus som kom hjem igjen! :strix:

Jepp, og på legekontoret var det fullt opp med gravide damer! 3x hurra for pusi :hjerte:-

-----------------

Første svangerskapskontroll overstått! Alt var fint, ingen kakeingredienser i urinen, og blodprøvene var fine. Hun nevnte bare at jeg måtte ta en glukosetest i uke 28 fordi jeg er overvektig, og det var det. Jeg veide meg hjemme i morges før jeg dro, så vi skrev opp den vekta, så jeg slipper å veie meg der, syns det er litt ekkelt... :sjenert: Fikk verdens største BAG med bøker og blader, bleier og smokker og alt mulig slags stuff, så den ligger i vogna nå. Skal lese litt i magasinene etterpå :jepp: Ble også 50% sykemeldt ut denne uka, så jeg får kommet meg litt igjen, og latt ben og hofter slappe litt av.

Vikarlegen var kjempehyggelig, men hun slutter i august! :sinna: Den legen som skal overta er gynekolog da, så da tror jeg at jeg tar alle kontrollene hos lege :)

Nå skal jeg straks bake en kanelkake.. broren min har invitert seg selv på bursdagskake enda jeg har sagt i fra mange ganger at jeg ikke orker, så nå må det ryddes ligg her også... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powernap unnagjort, kinn mot kinn! Jeg og pusi altså... :sjenert:

Sånn som det her:

pic_123100515156260.jpg

Endret av missdior
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du lege hen? :O Siden du fikk en hel bag med stuff, jeg fikk bare én bok :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke en enste gynekologisk undersøkelse som gravid, er ikke noe man trenger uten en grunn, jeg foretrakk jordmor fordi hun vet mye om graviditet og fødsel og ikke bare det fysiske, syns at leger kun er opptatt av det fysiske :) Liker fastlegen min veldig godt og hun har født 2-3 barn men foretrakk jordmora da. Men gjør selvsagt det du føler for ;)

Jeg fikk flere bøker og brosjyrer av både legen og jordmora, ikke smokk og bleier :) Husk sånne gratispakker fra apoteka, Rimi og Kiwi :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke en eneste bok jeg :snurt: Ikke før på sykehuset etter fødselen.

Hurra for at pusi er tilbake, får håpe hun holder seg i nærheten i fremtiden. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pusi og svangerskapskontroll! Også skal jeg være litt slem, men litt snill også, for det kommer noen gode råd her også....

PS: Den glukosetesten er jævlig. :P Bare sier det. Jeg måtte også gjennom den, pga overvekt og overvekthistorikk. (sukk). Måtte møte fastende til legen, sendt rett på lab'en for blodprøve. Deretter ble jeg vist inn på et tomt undersøkelsesrom, og fikk beskjed om slappe av her, og kose meg med en sukkerlake. Jeg vet ikke hvor mye det var, men om noen forteller meg at det var en halvliter med gugge som smakte rar sirup (om du noensinne har måttet ta dupholac, så smakte det nesten sånn), også ny blodprøve omtrent en time eller så etter at jeg hadde svalgt unna faenskapet. Kanskje halvannen? Uansett, jeg kjeda meg, var sulten og sur pga lavt blodsukker, og ble trøtt og kvalm av sirupsfrokosten jeg fikk servert, og generelt skikkelig grinete den dagen. Spør legen litt om gangen i glukosetesten på deres kontor, og møt forberedt: Fulladet mobil, høretelefoner, musikk, et nytt blad i veska osv. Det kan hjelpe på humøret i det minste. ;) (Min mobil var nesten tom for strøm så jeg endte med å lese utslitte Allers og telle prikkehull i taket...)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hurra for Pusi!

Håper de har tatt til fornuften på legesenteret ditt også og skaffet den ferdigblandete varianten som kan drikkes avkjølt. Hvis ikke, be dem blande ferdig i halvparten av vannmengden og så ha i resten kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...