Gå til innhold

Novemberbaby


Nutters

Anbefalte innlegg

Heihei! :strix:

Etter mye om og men, ut og inn av opprett-nytt-emne-siden og usikkerhet tør jeg endelig opprette dagbok :sjenert:.

Jeg er 21 år gammel og samboer med L som er 25 år gammel. Jeg er per tiden student, mens han har fast jobb. Dette blir vår første, som til tross for å ikke være 100% planlagt, er veldig ønsket :rodmer:.

Menstermin er 15. november 2014, men med ustabil syklus blir det spennende å se om den stemmer på OUL i juni.

Kjenner at det blir veldig greit å ha et sted å samle alt, samt det å få skrevet ned tanker og bekymringer.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Milepæler i svangerskapet :danse: :

- Antatt befruktning: 20.02.2014

- Det lille hjertet slår: 17.03.2014

- Bevegelse: 10.04.2014

- Starten på 2. trimester: 01.05.2014

- Du kjenner bevegelser: 13.06.2014 (07.06.14)

- Tid for ultralyd: 18.06.2014

- Fosteret har fått søvnmønster: 27.06.2014

- Fosteret hører deg: 18.07.2014

- Starten på 3. trimester: 21.08.2014

- Svangerskapspermisjonstart: 25.10.2014

- Termin: 15.11.2014 :hjerte:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

SYMPTOMER -

Uke 6 -

- Tretthet

- Mange og heftige drømmer

- Tissetrengt

- Mensmurringer

- Ømme brystvorter

Uke 11 -

- Litt tissetrengt

- Ømme bryster (Veldig!) som også har blitt større :danse:

- Litt tretthet

- Treig mage :sur:

Uke 14 -
Voldsomt trett, igjen :(
Obstipert
Ømme (og steinharde!) bryster
Humørsvingninger og hormonell

Uke 18 -
Såre brystvorter
Treig mage
Begynner å kjenne antydninger til bekkenløsning/låsning
Raskere andpusten og av og til hjerteklapp
Ligamentsmerter (AU!)

:hjerte::hjerte::hjerte:

Endret av Nutters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra :danse:

Hallo du må ha tippeliste. Når er OUL?

JEG TIPPER JENTE :babyjente: