Gå til innhold

Ooops we did it again


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :):strix:

Enda flere å følge med!

Hurra for 6 uker. Halfway there :)

Takker! :hoppe: Må få lagt igjen et spor etter meg i boka di også, har sniklest hele greia ;)

6 uker yay! Tia går ;)

Ja, heldigvis! På en måte går den litt for sakte, men samtidig så går jo i grunnen dagene uten at jeg tenker så altfor mye på at jeg er gravid. Har litt annet å henge fingrene i når jeg løper etter en toåring hele dagen! :ler:

Hurra for seks uker :)

Hurra for oss begge! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemme i kveld, han godeste er i utdrikningslag. Har nettopp bestilt denne. Vi har ikke helt bestemt oss for når vi skal si det til de nærmeste enda, men det blir nok mellom uke 8 og 10 en gang :Nikke: Foreløpig er jeg ikke så veldig utålmodig etter å fortelle det, noe som forsåvidt kan tyde på at det ikke har gått helt opp for meg ennå. :ler: Tror muligens pappa har en mistanke, i og med at jeg har vært edru ved et par anledninger, men han har ikke sagt noe/spurt. Han vil vel la meg fortelle det selv når tida er inne ;) Ellers tror jeg nok det vil komme som en overraskelse på de fleste, i og med at vi hele tida har sagt at vi ikke har noen hast med å få nestemann.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Så stilig genser til storesøster. Jeg elsker barneklær med artige sitater på!

Foreldrene våres fikk vite det med en gang, da de var klar over forsøket på forhånd. Men vi holdt det innad i familien til jeg var rundt uke 10-11. Da begynte vi smått å si det til andre. Men ingen store facebook annonseringer f.eks. Syns det er litt tacky :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville komme forbi den "magiske" uke 12 (pga SA tidligere) så sa ikke noe til foreldre og søsken før uke 13. Og det skulle være ellers hemmelig til etter oul i uke 19 (var redd dårlige nyheter da flere jeg kjenner har fått det under oul) men jeg fortalte jobben i uke 15 pga bekkensmerter. Resten fikk ikke vite før etter uke 19. Angrer ikke på at vi gjorde det sånn :)

Ha en fin søndag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ganske ivrige med å si det til begge foreldrepar og søsken. Nå skyldes det jo også at vi ville si det personlig og etter ferien vil bo på hver vår side av landet :rolleyes: Det er endel venner som også har fått vite om det, særlig de som er nært oss her i nord, men det er absolutt ikke offisielt ennå. Syns hvertfall det er stor forskjell på første- og andremann! Syns du det?

Og hurra for 6 uker! :strix:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg merker egentlig at jeg ikke har det like travelt med å få fortalt det denne gangen.... ;) Sikkert fordi jeg gjerne vil prøve å få ordna meg litt jobb før jeg annonserer det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi var nøye på var å fortelle det til våre foreldre først, så søsken og så venner og jobb. Jo lurt å drøye det med tanke på jobb, iallefall hvis du bor en liten plass. Å få seg jobb med babymage trur jeg er ganske mulig så lenge det bor mer enn 500 personer i kommunen :P Du har jo ennå godt tid før du får mage :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg, kvalm hver gang jeg har spist, og hvis det er lenge siden forrige måltid... :sukk: Jada, graviditetstegn er greit, men ikke heeeele tida! Hadde passet meg bedre med et par minutters morgenkvalme! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å spis lite og ofte da, men den har du kanskje hørt før ;) Håper det ikke blir langvarig kvalme på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på det, men vet liksom ikke helt hvor lite og hvor ofte.... Og ikke minst hva jeg skal spise... Urk! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo vet hvordan det er :( Har store deler av svangerskapet slitt med matlysten selv om jeg knapt har vært kvalm. Kanskje du skal google etter mat som er lurt og ikke lurt å spise når man er kvalm? Mener jeg har lest en el anna plass om hvor ofte og mye man bør spise ved kvalme. Håper kvalmen går over snart! :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klandrer forresten deg for at jeg har hatt Britney på hjernen i flere dager her nå... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klandrer forresten deg for at jeg har hatt Britney på hjernen i flere dager her nå... ;)

Hehe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7+1 i dag. Ekstrem utmattethet og kvalme har nå fått følge av supernese. Jeg er tett i nesa, men likevel utrolig var for lukter. Kjøleskapet orker jeg knapt å åpne, mens resten av husstanden ikke kjenner noe spesielt der. Husker jeg hadde sporhundsnese sist også, men kan ikke huske at den kom så tidlig.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å urk. Kjøleskapslukt :spy: gikk heller på butikken enn å åpne kjøleskapet da jeg gikk med lita. Det blir en utfordring en evt neste gang. Hvordan var det da du gikk med S, reagerte du på lukt da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en viss grad, men kan ikke huske at det var like ille da... Husker jeg brakk meg av å gå forbi søppelbilen osv, men ellers vet jeg egentlig ikke. Luktesansen var definitivt forsterket, men jeg kan ikke huske noen spesielle lukter jeg slet mer med enn andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...