Gå til innhold

Prøvelykke


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Så koselig med oppdatering :) Kasper får det nok kjempe bra i barnehagen tror jeg. De trenger så mye nå og vi får ikke gitt nok, så det blir bra. Men jeg deler absolutt tankene dine, selv om jeg allerede har vært gjennom det tidligere.

Psssst. Fått jobb nå ;) Samme type stilling som du hjalp meg med sist, men et annet sted :) Oppstart i august, så det blir spennende :) Tusen takk for all hjelp, det var gull verdt!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro å få oppdatering :) Jeg har lagt deg til på Instagram hvis det er greit ;)

Så det! :danse: Har godkjent deg og sendt en venneforespørsel tilbake :).

Så koselig med oppdatering :) Kasper får det nok kjempe bra i barnehagen tror jeg. De trenger så mye nå og vi får ikke gitt nok, så det blir bra. Men jeg deler absolutt tankene dine, selv om jeg allerede har vært gjennom det tidligere.

Psssst. Fått jobb nå ;) Samme type stilling som du hjalp meg med sist, men et annet sted :) Oppstart i august, så det blir spennende :) Tusen takk for all hjelp, det var gull verdt!!! :klem:

Åhhh, nå ble jeg glad Dine. HURRA :bolledeig:. Det var utelukkende hyggelig å kunne være til hjelp. Du må ha masse, masse lykke til altså. Det kommer til å gå kjempebra! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, nå ble jeg glad Dine. HURRA :bolledeig:. Det var utelukkende hyggelig å kunne være til hjelp. Du må ha masse, masse lykke til altså. Det kommer til å gå kjempebra! :blomst:

Jeg er helt overbevist om at det er tallet være din hjelp ift både cv og søknadsmal som gjorde at jeg i det hele tatt det innkalt på intervju og så har jeg virkelig jobbet for å forberede meg til intervju. Jeg ble kalt inn på intervju på denne stillingen + to til samme uke og jeg fikk til og med to jobbtilbud samme dag! Det tredje intervjuet avlyste jeg fordi jeg allerede hadde fått stillingen jeg ville ha. Morsomt å se så store forskjeller, for jeg sendte inn søknad på samme stilling i januar en gang uten å få intervju engang. Skrev selvsagt altfor dårlig søknad og nevnte at jeg skulle være hjemme med datteren min ut august.. Det er klart jeg ikke var interessant da ;) Men jeg har skrytt veldig av deg og din hjelp til venner og bekjente (uten å nevne deg på navn selvfølgelig), og det er morsomt å få uttelling for hard jobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt overbevist om at det er tallet være din hjelp ift både cv og søknadsmal som gjorde at jeg i det hele tatt det innkalt på intervju og så har jeg virkelig jobbet for å forberede meg til intervju. Jeg ble kalt inn på intervju på denne stillingen + to til samme uke og jeg fikk til og med to jobbtilbud samme dag! Det tredje intervjuet avlyste jeg fordi jeg allerede hadde fått stillingen jeg ville ha. Morsomt å se så store forskjeller, for jeg sendte inn søknad på samme stilling i januar en gang uten å få intervju engang. Skrev selvsagt altfor dårlig søknad og nevnte at jeg skulle være hjemme med datteren min ut august.. Det er klart jeg ikke var interessant da ;) Men jeg har skrytt veldig av deg og din hjelp til venner og bekjente (uten å nevne deg på navn selvfølgelig), og det er morsomt å få uttelling for hard jobbing :)

Åh, nå ble jeg rørt!! :) Tenk at du kunne velge og vrake i jobb, så flink du har vært!!

Det er bare å gi de tipsene jeg gav deg videre og kanskje får du hjulpet noen andre i samme situasjon. Og selvsagt, skulle du trenge hjelp igjen er det bare å spørre :)

Har du hatt en fin sommer så langt forresten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg rørt!! :) Tenk at du kunne velge og vrake i jobb, så flink du har vært!!

Det er bare å gi de tipsene jeg gav deg videre og kanskje får du hjulpet noen andre i samme situasjon. Og selvsagt, skulle du trenge hjelp igjen er det bare å spørre :)

Har du hatt en fin sommer så langt forresten? :)

Tusen takk!! :klem:

Vi har hatt det veldig fint så langt ja :) Deilig med varmt vær, eller både og forsåvidt. Vært litt lite med søvn her disse ukene, men det er gody å kjenne på at det er sommer, for vinteren med snømåking og det hele kommer tidsnok. Vi har ikke turt å ha noen ordentlige ferieplaner ift at det har vært så usikkert mtp min jobbsituasjon, så nå prøver vi å finne på noe morsomt å gjøre på dagtid :)

Hvordan har deres sommer vært foreløpig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! :klem:

Vi har hatt det veldig fint så langt ja :) Deilig med varmt vær, eller både og forsåvidt. Vært litt lite med søvn her disse ukene, men det er gody å kjenne på at det er sommer, for vinteren med snømåking og det hele kommer tidsnok. Vi har ikke turt å ha noen ordentlige ferieplaner ift at det har vært så usikkert mtp min jobbsituasjon, så nå prøver vi å finne på noe morsomt å gjøre på dagtid :)

Hvordan har deres sommer vært foreløpig?

Jeg tok bare ut to uker med ferie siden vi hadde 7 uker tidligere på året i Australia. Men, kommer til å ta meg noen langhelger utover høsten og skal blandt annet til Polen en tur på venninnetur :).

Er deilig å ha en veldig lite stressende ferie også vil jeg tro. Lande litt etter et innholdsrik år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Det går nok fint med tanke på barnehagen. Kasper virker mye mer klar for det enn min lille.
Han er veldig sjenert rundt nye folk men blir fort trygg på folk da. Men er inne i en periode jeg merker han er blitt mye mer knyttet til oss. Er både jeg og pappan i samme rom og en av oss går ut feks så begynner han å hylgråte. Han er også blitt eksremt kosesyk og skal bare kose og klemme.
Han er også en veldig stille og rolig gutt, babler jo mye med oss da. Men med andre er han veldig stille og gjør ikke så mye ut av seg. Tror han hadde blitt "glemt" i mengden av unger i barnehagen og ikke fått den nærheten han får her hjemme.

Håper å bli gravid fort slik at jeg kan ha han hjemme lenge :) Nå skal jeg uansett si nei til barnehageplassen vi fikk til han i januar. Så da kan jeg synke skuldrene litt mer.

Kasper er jo så artig! Han er en turbo i forhold til min ja :fnise:
Men en så herlig liten turbo også!! Han er jo så lik på deg. Gøy å ha fulgt deg så lenge som før vi ble gravide og helt til nå. Gøy!

Ha en riktig så fin dag! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei :)

Hei du :hallo:

:goodbye:

Det går nok fint med tanke på barnehagen. Kasper virker mye mer klar for det enn min lille.

Han er veldig sjenert rundt nye folk men blir fort trygg på folk da. Men er inne i en periode jeg merker han er blitt mye mer knyttet til oss. Er både jeg og pappan i samme rom og en av oss går ut feks så begynner han å hylgråte. Han er også blitt eksremt kosesyk og skal bare kose og klemme.

Han er også en veldig stille og rolig gutt, babler jo mye med oss da. Men med andre er han veldig stille og gjør ikke så mye ut av seg. Tror han hadde blitt "glemt" i mengden av unger i barnehagen og ikke fått den nærheten han får her hjemme.

Håper å bli gravid fort slik at jeg kan ha han hjemme lenge :) Nå skal jeg uansett si nei til barnehageplassen vi fikk til han i januar. Så da kan jeg synke skuldrene litt mer.

Kasper er jo så artig! Han er en turbo i forhold til min ja :fnise:

Men en så herlig liten turbo også!! Han er jo så lik på deg. Gøy å ha fulgt deg så lenge som før vi ble gravide og helt til nå. Gøy!

Ha en riktig så fin dag! :blomst:

Hei Hay.

Kasper er turbobananas. Fikk en video av faren hvor han klatrer helt til topp i en gardintrapp. Hallo! Ingenting er trygt nå :ler:

Kasper er faktisk sjenert han også, men varmer seg fortere og fortere opp og stoooortrives med andre barn. Han har nok veldig behov for den sosialiseringen nå. Så det blir veldig spennende altså. Gruer meg, men tror også Kasper kommer til å trives veldig. Sånn innerst inne.

Elsker snapsene dine! Er så gøy å følge med på sjarmøren W :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og i dag er dagen da ferie-fareren kommer tilbake, ikke sant?

Kan tenke meg det blir en liten gutt som får maaaange knusekoser av moren sin (hvis han er interessert i å stå stille, da!). Det er som de sier: det er nydelig når barna drar, men det er enda mye bedre når de kommer tilbake. Ha en flott søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og i dag er dagen da ferie-fareren kommer tilbake, ikke sant?

Kan tenke meg det blir en liten gutt som får maaaange knusekoser av moren sin (hvis han er interessert i å stå stille, da!). Det er som de sier: det er nydelig når barna drar, men det er enda mye bedre når de kommer tilbake. Ha en flott søndag! :)

Ja! I dag kommer han hjem!! :bolledeig::strix: Endelig. Har timesnedtelling. De drar fra hytta om en time og det tar i overkant av tre timer å kjøre. Om Kasper er samarsbeidsvillig og sover mesteparten av turen da. Hvis ikke kan det ta, tja, meget lang tid. Vi har en gutt som ikke er den som er mest glad i å bli stramt festet til en stol og sitte stille i den over lengre tid. Faren har alliert seg med kavringer (særdeles populært snack) og Peppa Gris (hypnotisk), så satser på å klare å underholde han de timene han er våken. Får vi håpe. Hvis ikke blir det mye synging vil jeg tro, og en mann som kommer hjem svett og hes :fnise: .

Ha en flott søndag du også Mafalda. Nyt finværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei Pyntestøv, long time no "see" :fnise: Alt vel? Gøy med barnehage? :jepp:

Alt vel her. TurboKasper har begynt å trives riktig bra i barnehagen, noe som er til stor lettelse. I dag gråt han nesten bare for syns skyld, i 20 sekunder maks, da jeg vinket hade. Er visst høyt og lavt til enhver tid, blid og fornøyd :) Jubel i taket!

Hva med deg Nutta? Like forelska og glad? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt vel her. TurboKasper har begynt å trives riktig bra i barnehagen, noe som er til stor lettelse. I dag gråt han nesten bare for syns skyld, i 20 sekunder maks, da jeg vinket hade. Er visst høyt og lavt til enhver tid, blid og fornøyd :) Jubel i taket!

Hva med deg Nutta? Like forelska og glad? :)

Så bra! Gråte litt for syns skyld, ja ;) Kjenner til den! :fnise: Men så supert at det går bra! Deilig å levere fra seg en unge som trives godt i barnehagen :)

Nutta's verden er fartsfylt med flytting og jobbstyr, forelska er a også enda. Det er fint. Nå er vi blitt samboere, så det er jo en spennende tilværelse. Lillegutt koser seg med mamma og 'stepappa' :nigo: Og han elsker også barnehagen! Idag måtte jeg nesten dra ham ut derfra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gråte litt for syns skyld, ja ;) Kjenner til den! :fnise: Men så supert at det går bra! Deilig å levere fra seg en unge som trives godt i barnehagen :)

Nutta's verden er fartsfylt med flytting og jobbstyr, forelska er a også enda. Det er fint. Nå er vi blitt samboere, så det er jo en spennende tilværelse. Lillegutt koser seg med mamma og 'stepappa' :nigo: Og han elsker også barnehagen! Idag måtte jeg nesten dra ham ut derfra :fnise:

Gratulerer med samboer. Da blir det kanskje flere barn og giftemål innen noen år? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

La ut en oppsummering av Kasper på bloggen fordi jeg syns de er så kjekke å se tilbake på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 8 måneder senere...

Da er det vel på tide å åpne denne dagboka igjen :strix:

 

Nummer to er nå på vei. Var, som flere av dere vet, på tidlig ultralyd hvor et fantastisk, lite hjerte blinket mot oss. Alt så veldig bra ut, så nå senker jeg skuldrene og lar det stå til. Dette skal gå bra. Forventet termin er etter mine beregninger 31.mai, da det er litt vanskelig å måle eksakt termin på UL i uke 6. Det kan man ikke før babyen er større, sa gynekologen til meg. Ok. Embroyet. Det er jo ikke fult uviklet akkurat, så det er ganske fantastisk at noe på 4-5 mm kan ha et bankende hjerte allerede.

 

:duskedame: Så, da erklærer jeg dagboka til lille ostepop for åpen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, får så HINSIDES lyst på ostepop nå når jeg leser ting fra deg ;) hehe

Haha. Jeg hadde veldig cravings på det forrige helg. Undervurdert potetgull :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...