Gå til innhold

Hjelp, lei av huden min (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med kviser og nuppete hud i pannen, og huden har sett ut som på bildet de siste 5 årene, minst. Begynner å gi opp håpet om glatt hud. Som regel har jeg 2-5 tydelige kviser og sår, men huden er alltid ruglete og nuppete, med masse små nupper av tilstoppet talg under huden ser det ut som. Jeg kan ikke telle de engang, hele pannen er bare full.

Er det noen her som har vært borti noe lignende og har noen tips, evt hva det kan komme av? Er det ille nok til at jeg kan be om hjelp hos legen?

Jeg har prøvd basiron av og på i flere år, både 5 og 10 %, i tillegg til forskjellige hudpleieserier. Ingenting hjelper. Har nylig begynt med denne hudpleierutinen: rens fra biotherm for kombinert hud, md formulations continious renewal serum, toner fra matis for uren hud og en god fultighetskrem. I tillegg til skrubb og maske fra md 2 ganger i uken.

Kan forresten nevne a huden i resten av ansiktet er helt fin, med unntak av noen kviser på haken en gang i mnd.

Anonymous poster hash: 3bd52...36d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe bilde.

Men gå til Dora på hudklinikken i Asker. Hun løse min problem hud.

Anonymous poster hash: 1c05b...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker på velg fil og laster opp bildet, men ser ikke ut som at det kommer med!

Anonymous poster hash: 3bd52...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos hudpleier? Det løste mine problemer i løpet av ganske kort tid :) + hudpleieserien fra Excuviance :)

Lykke til!



Anonymous poster hash: 2e35a...82f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar dere, jeg får prøve å laste opp bilde når jeg er ved en pc, får det ikke til fra mobil:) men jeg har vært hos hudpleier 2 ganger, og kjøpt produktene jeg fikk anbefalt. Men jeg synes begge virket usikre og produktene gjorde ingen forskjell på huden min. Nå har jeg altså lest meg opp på nett og forsøker meg på egen hånd.. Krysser fingrene for at md formulations fungerer!

Anonymous poster hash: 3bd52...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til en hudlege! Tro meg jeg prøvde alt annet, men fant ut at jeg hadde en hudsykdom, å da hjelper ikke alle de flotte produktene apotek, hudpleier og butikker har. Jeg fikk en tablettkur, og nå er huden min 100 ganger bedre. :)

Jeg fikk hensvisning til hudlege via legen min, men godt mulig man kan gjøre det på egenhånd og. :) Venninnen min slet med mye av det samme som deg, hun gikk også til hudlegen min, og ble kvitt problemet. :)

Anonymous poster hash: e372c...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...