Gå til innhold

Matt hud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg antar at dette selges på Boots Apotek? :)

Kjøpt på boots apotek i England, så satser på at det finnes i Norge også. Hvis ikke går det sikkert an å bestille fra Boots sin norske nettbutikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt på boots apotek i England, så satser på at det finnes i Norge også. Hvis ikke går det sikkert an å bestille fra Boots sin norske nettbutikk :)

Jeg var innom Boots i dag og der hadde de det ikke. Ei heller på den norske nettbutikken :/ Og jeg finner ingen steder på internett hvor man kan bestille det... Bortsett fra Amazon og Ebay selvsagt, men vet ikke om jeg vil kjøpe sminke derfra.... Bah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm :/

Var inne å sjekket på amazon nå, er flere gode selgere som har det. Sjekk litt rundt og se etter rating på selgerne, det var forsegling på den jeg kjøpte, så hvis du får den uten så kan du alltids sende den tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Boots i dag og der hadde de det ikke. Ei heller på den norske nettbutikken :/ Og jeg finner ingen steder på internett hvor man kan bestille det... Bortsett fra Amazon og Ebay selvsagt, men vet ikke om jeg vil kjøpe sminke derfra.... Bah...

http://www.ebay.com/itm/Soap-and-Glory-ONE-HECK-OF-A-BLOT-Translucent-T-Zone-Mattifying-Powder-Compact-/400660338836?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item5d49379894

Den selgeren foreksempel har jo kjempegode tilbakemeldinger. Bestilt alt mulig på ebay :) Og som jeg nevnte i innlegget over kan du jo alltids sende tilbake dersom den kommer uten forsegling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/Soap-and-Glory-ONE-HECK-OF-A-BLOT-Translucent-T-Zone-Mattifying-Powder-Compact-/400660338836?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Mascara_PP&hash=item5d49379894

Den selgeren foreksempel har jo kjempegode tilbakemeldinger. Bestilt alt mulig på ebay :) Og som jeg nevnte i innlegget over kan du jo alltids sende tilbake dersom den kommer uten forsegling!

Takk for tips! Ga det en sjanse jeg, nå er det på vei i posten :)

Edit: Hvordan påfører du det forresten? Med svamp, eller kost ?

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Ga det en sjanse jeg, nå er det på vei i posten :)

Edit: Hvordan påfører du det forresten? Med svamp, eller kost ?

Det følger med en sånn "god gammaldags" svamp ;) Bruker den til å "dytte" på når jeg har blitt blank i løpet av dagen, men som regel bruker jeg en stor kost og bare jobber den inn der det trengs!

Håper du blir like fornøyd som jeg ble! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det følger med en sånn "god gammaldags" svamp ;) Bruker den til å "dytte" på når jeg har blitt blank i løpet av dagen, men som regel bruker jeg en stor kost og bare jobber den inn der det trengs!

Håper du blir like fornøyd som jeg ble! :D

Okay :) jeg bruker vanligvis å bare dytte på noe solpudder eller noe med en stor kost men da blir man jo fort kakete og det blir ikke pent i lengden.

Håper det du anbefalte funker like bra på meg! :)

Før jeg bestilte denne så bestilte jeg også Rimmel's Stay Matte, men den har ikke fått like bra omtale ser jeg, selv om den er ganske billig.

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :) jeg bruker vanligvis å bare dytte på noe solpudder eller noe med en stor kost men da blir man jo fort kakete og det blir ikke pent i lengden.

Håper det du anbefalte funker like bra på meg! :)

Før jeg bestilte denne så bestilte jeg også Rimmel's Stay Matte, men den har ikke fått like bra omtale ser jeg, selv om den er ganske billig.

Ja det er akkurat det jeg også synes. Denne blir ikke kakete på meg i det hele tatt, og jeg har ganske store porer så det meste blir det.

Si ifra hvordan du liker den andre da! Spennende å teste ut nye ting :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt La Roche Posay Effaclar Mat og All in one face base i et par dager. Veldig fornøyd! :D Tror nok primeren jeg har brukt har gjort huden fetere og blankere enn den egentlig er. Hurra for riktige produkter! :)

Anonymous poster hash: aebac...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt La Roche Posay Effaclar Mat og All in one face base i et par dager. Veldig fornøyd! :D Tror nok primeren jeg har brukt har gjort huden fetere og blankere enn den egentlig er. Hurra for riktige produkter! :)

Anonymous poster hash: aebac...515

Er "All in one face base" et pudder fra The Body Shop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt La Roche Posay Effaclar Mat og All in one face base i et par dager. Veldig fornøyd! :D Tror nok primeren jeg har brukt har gjort huden fetere og blankere enn den egentlig er. Hurra for riktige produkter! :)

Anonymous poster hash: aebac...515

Har kjøpt La Rosche Posay sin Effaclar nå...men den har alkohol som 3 ingrediens så jeg håper bare ikke jeg blir tørr av den.. Bruker den ikke om natta da. Blir blank i løpet av dagen av denne også men jeg holder meg matt noen timer lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "All in one face base" et pudder fra The Body Shop?

Ups, det glemte jeg å skrive! Jepp, det er kompaktpudder fra The Body Shop :)

Anonymous poster hash: aebac...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt La Rosche Posay sin Effaclar nå...men den har alkohol som 3 ingrediens så jeg håper bare ikke jeg blir tørr av den.. Bruker den ikke om natta da. Blir blank i løpet av dagen av denne også men jeg holder meg matt noen timer lengre..

Jeg blir også blank etter en stund, men ikke like fort som før. Tørrhet har jeg ikke merket noe til, men jeg bruker den heller ikke om natten.

Anonymous poster hash: aebac...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir også blank etter en stund, men ikke like fort som før. Tørrhet har jeg ikke merket noe til, men jeg bruker den heller ikke om natten.

Anonymous poster hash: aebac...515

Er det en ansiktskrem? :)

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har alltid slitt med fet hud, kviser og hudormer. Jeg har prøvd nesten alle produkter de har på apoteke, nå har jeg begynt å bruke Aloe balancing cream fra foreverliving og den er den eneste som har funket på meg til nå!

Fet hud trenger FUKT, bruker du produkter med alkohol i tørker det ut huden, og da produserer huden mer olje.

Fuktighetsmasken fra La roche posay er fantastisk! jeg pleier å sove med en om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

unngå kremer med fett.

Noen oljer er også bra for fet hud, hemp olje for eksempel.



Anonymous poster hash: 638c5...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...