Gå til innhold

SE HER, Sminke, smykker og mye mer til 1 dollar pr stykk!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Tenk dere kraftig om nå! Dere får hjem pakken som dere har betalt 320,- for. 320,- er mye penger!

Man trenger jo ikke å kjøpe for hele beløpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en mellomting, gjør det ikke? :) Jeg handlet 16 varer, fant ikke mer jeg ville ha. Kom på litt over 200 kroner totalt. Helt greit, kan tapes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor glede: pakken ligger på postkontoret her. Oppdatering kommer så snart jeg har vært der.

Nå er jeg spent. Jeg trodde listen min ville lagre seg men det gjorde det ikke så jeg har ikke funnet alle tingene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket er at pakken er helt grei til prisen. Jeg kjøpte noen smykker og de er i Glitter-kvalitet. Sminken er også grei. Jeg bestilte bare noen øyeskyggepaletter og et par blyanter. Paletten fra e.l.f. er jeg sikker på er ok, og de andre er grei nok. Det eneste som trekker ned, og det er min egen feil, er at jeg ikke så så nøye på hva ting het, så et smykke med farge kom i feil farge og jeg tror ene paletten er litt feil også. Men smykket matcher ene fargen i paletten, så det blir ikke totalt feil likevel da. ;)

Så jeg vil si at dere kan trygt handle fra denne siden om dette er kvaliteten dere vil ha :) Innholdet var godt pakket inn i bobleplast, så det lover også godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker barnearbeid og kinajuggel med en gang :/

Anonymous poster hash: f05a2...e05

Jeg også. Synes det virker som et ganske useriøst firma.

Anonymous poster hash: 7bd89...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det jeg har lyst på er "out of stock"..

Vet noen hvor lang tid det tar før de får disse varene inn igjen?? Har stått out of stock i over en uke på flere av de tingene jeg har lyst på, føler nesten alt det fine er utsolgt! :P



Anonymous poster hash: b4413...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Synes det virker som et ganske useriøst firma.

Anonymous poster hash: 7bd89...3a2

Joda, det kommer fra Kina, men hva gjør ikke det nå for tiden? Selv "seriøse" ting blir laget i Kina og vi vet ingenting om barnearbeid verken på billige eller dyre varer. Husk at enkelte barn tjener penger ikke fordi de blir tvunget av andre, men for at familien skal få mat den uken/måneden også. Det er to sider av de fleste saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror helt ærlig at de klarer å ha så lave priser fordi ja,de selger mye billig stygge smykker. Ugler og kors og bart er så ut og sikkert laget av plastikk. De tjener nok mest på sånne ting og selger kanskje smykke som ingen vil ha likevel. Mens andre ting er av bedre kvalitet tror jeg. Tror neppe den neglelakken jeg kjøpte er verre kvalitet enn 25 kr neglelakk fra cubus jeg vanligvis kjøper.



Anonymous poster hash: b1806...334
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det jeg har lyst på er "out of stock"..

Vet noen hvor lang tid det tar før de får disse varene inn igjen?? Har stått out of stock i over en uke på flere av de tingene jeg har lyst på, føler nesten alt det fine er utsolgt! :P

Anonymous poster hash: b4413...2fb

Ser ut som de ikke tar inn mye av varene igjen om en ser på FAQ'n deres. Bare kosmetikk som blir restocked.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestilte rett over 30 ting ifra denne siden for et par dager siden. er spendt på å sjekke hvordan kvaliteten på produktene er. uansett så er det ikke så stort tap om de ikke er av beste kvalitet i og med det var så billig. har sløst mer penger på verre ting en det der så;)

men er alltid spennende å prøve ut nye produkter, spesielt når det er så billig!

Anonymous poster hash: 07966...811

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk en pakke fra Miss A i dag, veldig fornøyd med det meste, bortsett fra ene smykket. Jeg bestilte for det meste elf sminke da + noen få øredobber og et smykke, så kan ikke si så mye på hvordan varene deres er. Smykket som jeg bestilte ser annerledes ut enn det gjorde på bildet. Trodde det skulle være et detaljert kors ikke med figurer på, men det er en jesus på korset også er det et anheng av jomfru maria. (Jeg er ikke flink innen religion, men innbilder meg at det er jomfru maria, jeg kan ta feil.) Skal ikke klage sånn sett, da det var billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pakken fra shopmissa i dag. Er fornøyd med det meste, kjøpte en del smykker og sminke fra elf :)

MEN det er en ting jeg synes var litt rart. På alle smykkene er det en warning. Her er noen eksempler på hva som står:

"WARNING. The product contains a chemical known to the state of California to cause birth defects or other reproduction harm."

"Warning. Not for children of 14 year or younger"

"Lead compliant. Not intended for children under the age of 14"

Må si jeg ble litt skeptisk til smykkene etter dette, i hvert fall den første advarselen. Og hvorfor kan de ikke brukes av en 14 åring, ser liksom ikke helt forskjellen om en 19 åring eller 14 åring bruker disse smykkene?

Litt rart å skrive slike advarsler.

Har noen andre sjekka det på smykkende sine, og vet dere hva dette kan være?? :klo: Hvordan kan dette gi birth defects osv?



Anonymous poster hash: b4413...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bestilte rett over 30 ting ifra denne siden for et par dager siden. er spendt på å sjekke hvordan kvaliteten på produktene er. uansett så er det ikke så stort tap om de ikke er av beste kvalitet i og med det var så billig. har sløst mer penger på verre ting en det der så;)

men er alltid spennende å prøve ut nye produkter, spesielt når det er så billig!

Anonymous poster hash: 07966...811

Jeg fikk nå pakken for noen dager siden. Er ganske fornøyd med det meste. Smykkene var så som så, den ene ringen ble ødelagt samme dag. men sminken var ganske grei. noe av det har litt ubehagelig lukt, men sminken i seg selv gjør jobben og er bra (lukter ikke etter påføring. Er overall veldig fornøyd og kommer nok til å handle der igjen :)

Anonymous poster hash: 07966...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Folk må få lov til å bestille det de vil og det er helt greit altså, men jeg gidder ikke å bestille noe til 1 dollar for så å kaste det.

Det er ganske bortkastet, og jeg blir veldig skeptisk til en sånn side. Tenker at det er garantert dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smykker med bly??

Fant ut at lead er bly ja.

Virker ikke som noen andre enn meg har reagert på disse advarslene på smykkene her inne? Synes det er merkelig jeg.

Anonymous poster hash: b4413...2fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...