Gå til innhold

SE HER, Sminke, smykker og mye mer til 1 dollar pr stykk!


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Takk for tips! Her var det masse fint:) også har de elf-sminke, som jeg virkelig anbefaler.

Anonymous poster hash: 8c45c...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja men... ja men... å nei hvorfor delte du dette, nå kommer jeg til å gå bananas! :fnise:

Det gjør ikke noe, du får jo 32 ting for 200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk på at frakten til Norge er på $19.95, altså ca 120 kroner, så det må legges på totalsummen, men ikke det du kan kjøpe for. (Altså 200(eller hva du har kjøpt for)+120 kroner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh mye fine smykker! Fikk lyst på mange av de øredobbene og mer! :fnise:

Dere som har bestilt derfra allerede, kan dere si ifra hvor lang tid det tar før dere får varene? Og kanskje litt om dere er fornøyde med det eller ikke? :)

Frakten var litt mye da, 120 kr..



Anonymous poster hash: b4413...2fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som veit noe om kvaliteten? Stoler ikke på youtubere, de får så mye sponsa og sendt i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Stjerner og planeter

Syns det var jævlig useriøst å leggja ut den linken til denne sida!! Det er mandag, eg er dautrøtt også kjem eg over denne sida! Kva er det TS har tenkt på? Fysj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke noe, du får jo 32 ting for 200 kr :)

Det blir jo 32 ting for 323 kr egentlig.. med frakt

Anonymous poster hash: b1806...334

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo 32 ting for 323 kr egentlig.. med frakt

Anonymous poster hash: b1806...334

Ja stemmer. 10 kr pr produkt/smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som ha pakker som er stuck i Chicago? Jeg bestilte den 3. og den 9. kom den til Chicago og der har den vært siden. Litt småirritert siden jeg fikk inntrykk av at det ville gå veldig raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det andre som ha pakker som er stuck i Chicago? Jeg bestilte den 3. og den 9. kom den til Chicago og der har den vært siden. Litt småirritert siden jeg fikk inntrykk av at det ville gå veldig raskt.

Syns jeg leste at det kan ta alt fra 10-20 dager? Må nok vente mer enn 6 dager før du blir utålmodig :)

Anonymous poster hash: b1806...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peiling. Men for 200 kr bryr jeg meg ikke så veldig om noe ikke er brukende.

Bra holdning, både for miljø og økonomien din. Not..

Anonymous poster hash: 03d29...1fb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg leste at det kan ta alt fra 10-20 dager? Må nok vente mer enn 6 dager før du blir utålmodig :)

Anonymous poster hash: b1806...334

Jeg gjør det, men litt kjedelig at den har vært samme sted så lenge når de sier i videoene at det tok under en uke. Det er selvfølgelig inne i USA, legger selvfølgelig på for utlandet, men har jo fått enkelte ting raskt fra Kina og Australia tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra holdning, både for miljø og økonomien din. Not..

Anonymous poster hash: 03d29...1fb

Du kan lage din egen tråd om miljø og økonomi. Denne tråden handler ikke om det. Les HI!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nope. Eksklusive.

Fint link, forresten! Skal inn og kikke nå! :)

Anonymous poster hash: 7f60f...c48

Frakt er utenom tollgrensa

Kun om prisen på varen er under 200 kroner. Hvis den går over 200 inkluderes prisen på frakten i momsberegningen også.

Kan ellers legges til:

- webadressen er kun 1 år gammel

- det er ingen kontaktinformasjon på siden, domenet er kjøpt via et stort firma i USA så det er ikke mulig å vite hvem som egentlig står bak

- de fleste "omtaler" av butikken er kommet de siste månedene og svært mange av dem inneholder de samme ordene

- de oppgir ikke telefonnummer og ber deg skrive melding for at de skal kunne ringe deg opp igjen etterpå

- det står nevnt Baik Brands nederst, et navn som er knyttet opp mot en webadresse som er registrert via et australsk selskap på vegne av en Seung Baik

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere kraftig om nå! Dere får hjem pakken som dere har betalt 320,- for. 320,- er mye penger! Hvor mye tror dere er brukende av det dere mottar? Kanskje en neglelakk eller to? Er det kjempebillig med 320,- for 2 neglelakker og en haug med søppel? Søppel kan dere få på eBay til samme prisen og med fri frakt.

Jeg mener ikke å være kjip. Bare vil at dere skal stoppe opp og tenke dere om før dere klikker hjem en masse rask. Jeg har selv masse ubrukt NYX-sminke i skuffen (dvs. jeg har kastet mesteparten nå), og tviler på at dette er noe bedre. Selv om bloggere sier at det er supert. Og bloggere er jo "aldri" sponset....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk dere kraftig om nå! Dere får hjem pakken som dere har betalt 320,- for. 320,- er mye penger! Hvor mye tror dere er brukende av det dere mottar? Kanskje en neglelakk eller to? Er det kjempebillig med 320,- for 2 neglelakker og en haug med søppel? Søppel kan dere få på eBay til samme prisen og med fri frakt.

Jeg mener ikke å være kjip. Bare vil at dere skal stoppe opp og tenke dere om før dere klikker hjem en masse rask. Jeg har selv masse ubrukt NYX-sminke i skuffen (dvs. jeg har kastet mesteparten nå), og tviler på at dette er noe bedre. Selv om bloggere sier at det er supert. Og bloggere er jo "aldri" sponset....

Jeg gadd ikke bestille alikevell. Kjenner jeg er litt skeptisk :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...