Gå til innhold

Beauty Bokser i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det slike bokser men ulike produkter for hår, sminke, parfyme etc? Månedlige bokser. Kjenner til glossyBox, men hørt mye negativt :/ Andre alternativer? :)

Anonymous poster hash: 7798a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Det er kun glambox utenom det tror jeg, er interessert selv og hadde satt pris på tilbakemeldinger :D

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh wait, glambox er ikke lansert ennå -.-

Hmm på hjemmesiden står det at du kan abonnere? Har valgt å abonnere på Eco-Emi boksen :) Miljøvennlige og naturlige produkter så får se hvordan den er :)

Anonymous poster hash: 7798a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh wait, glambox er ikke lansert ennå -.-

Aha! Tok enda en titt å ja det stemmer. Den er ikke lansert ennå....

TS :)

Anonymous poster hash: 7798a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Hmm på hjemmesiden står det at du kan abonnere? Har valgt å abonnere på Eco-Emi boksen :) Miljøvennlige og naturlige produkter så får se hvordan den er :)

Anonymous poster hash: 7798a...428

Wow, nå det er noe for meg! :D Men er det ikke noe problematisk at det ikke er basert i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Men nå vurderer jeg også å abonnere, så veldig bra ut :laugh: Er som å få en månedlig prøvepakke fra iherb jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg venter den første pakken i september å utifra tidligere pakker ser det veldig lovende ut :) betaler vel ca 160 kroner per pakke i forhold til glossybox for 179 kr som har små prøver du i hovedsak får gratis overalt om du spørr :S

Pluss liker veldig godt tanken på at det er miljøvennlig :)))

Å de sender til Norge men koster jo mer selvfølgelig med shipping, men som nevnt betalte jeg for 3 mnd ca 160 per boks :)

Anonymous poster hash: 7798a...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil slå et slag for boksene fra LookFantastic og LoveLula. De er ikke basert i Norge, men begge er hakket rimeligere enn Glossyboks, og innholdet er langt bedre!

Felles for begge boksene er at man ikke trenger å ha noe abonnement, så jeg har pleid å se an produktene før jeg bestiller. Ingen vits i å få tilsendt masse produkter man likevel ikke kommer til å bruke!

Ettersom jeg liker naturlige og miljøvennlige produkter best, er boksen fra LoveLula favoritten. Jeg ble likevel rimelig imponert over innholdet i den første boksen fra LookFantastic: http://www.lookfantastic.com/blog/images/Blog/Featured/lookfantasticbeautybox.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...