Gå til innhold

Damer med og uten klær


Gjest Mann 38

Anbefalte innlegg

Gjest Bianca26

Rumpen kan bli større av å legge på seg, men den blir ikke strammere. De fineste rumpene observerer jeg på treningsstudio. Det som var poenget mitt.

joa, men syns min er stram jeg da, så om en person ikke er lat men trener, så kan man likevel legge på seg.. på en sunn måte. Sånn ekstremt undervektige som må legge på seg har jo et program med sunt kosthold og trening. Tror ikke det er lurt å legge på seg ved å begynne med mcdonaldsdiett og slenge seg på sofaen akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en aktiv jente som trener 2 timer om dagen. I trening for 5 mnd siden knekte jeg foten, og ble sengeliggende i 2 mnd. Gjett ka som skjedde.. jo jeg la av meg 8 kilo av å ligge hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Jeg er en aktiv jente som trener 2 timer om dagen. I trening for 5 mnd siden knekte jeg foten, og ble sengeliggende i 2 mnd. Gjett ka som skjedde.. jo jeg la av meg 8 kilo av å ligge hjemme.

De kiloene som gikk ned var gjerne muskelmasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne jo tru det, ja.. men problemet er at jeg er ganske tynn fra før av.. gikk fra 64 kilo til 56 kilo. Har enda ikke lagt på meg, men jeg var mer opptatt av kostholdet når jeg var hjemme, enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Man kunne jo tru det, ja.. men problemet er at jeg er ganske tynn fra før av.. gikk fra 64 kilo til 56 kilo. Har enda ikke lagt på meg, men jeg var mer opptatt av kostholdet når jeg var hjemme, enn før.

hmm. jaja men 56 er jo ikke så ille da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://news.makemeheal.com/images/christina-hendricks-plastic-surgery.jpg

Dette syns jeg er en sinnsykt sexy kvinne, og et godt eksempel på at former og slank kan gå hånd i hånd. Det er så mange begrefsforvirringer ute å går at jeg blir helt matt.

Synes det er ironisk at du linker til dette bildet.

Dette er ikke et eksempel på at former og slank kan gå hånd i hånd - det er et eksempel på at slank og sillicon kan gå hånd i hånd.

Bildet ligger under "Top celebrity breast implants of 2008" jo.

http://news.makemeheal.com/celebrity-plastic-surgery/top-celebrity-breast-implants-of-2008/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ironisk at du linker til dette bildet.

Dette er ikke et eksempel på at former og slank kan gå hånd i hånd - det er et eksempel på at slank og sillicon kan gå hånd i hånd.

Bildet ligger under "Top celebrity breast implants of 2008" jo.

http://news.makemeheal.com/celebrity-plastic-surgery/top-celebrity-breast-implants-of-2008/

Måtte du, din snik?? Rive ned illusjonene mine på den måten. Forvorpen er du! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ikke trengt å linke til noe som helst. Det er bare å se på linknavnet så ser du hvor "naturlig" hun er. http://news.makemeheal.com/images/christina-hendricks-plastic-surgery.jpg

Whatever. Det er jo uansett bare indisier da, intet endelig bevis for at hun har implantater. *Klamrer meg til halmstrå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, den siden er jo latterlig, er jo ikke alle der som har silikon. Og Christina Hendricks er en av dem. Hun har jo bare noe sinnsykt med push-up der.

Uten push-up. Synes IKKE der ser ut som silikonbryster.

Endret av Bloodless
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26

Eh, den siden er jo latterlig, er jo ikke alle der som har silikon. Og Christina Hendricks er en av dem. Hun har jo bare noe sinnsykt med push-up der.

Uten push-up. Synes IKKE der ser ut som silikonbryster.

Nei det der kan umulig være silikonbryster. Da hadde de jo stått rett ut. Og jeg så på den der linken som liksom skulle bevise at hun hadde implantater og der så jeg bilde av catherine heigl som liksom skulle ha silikonpupper, men hun så helt naturlig ut. Så ikke ut som hun hadde silikon heller. Hun er forresten også et eksempel på at det går an å være slank og likevel ha former. På samme lista vil jeg legge til Beyonce og Jennifer Lopez

Endret av Bianca26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS her.

Var ikke meningen og starte noen ideal, normal kvinnekropp debatt med dette innlegget. Og jeg beklager til de som er blitt støtt eller føler seg truffet på en negativ måte av innlegg i denne tråden (gjelder også dette innlegget).

Poenget var som noen få innlegg har fått med seg en hyllest til Damer som har noen kilo xtra utover det som er "normalt" i forhold til TV, media, moteverden. Ser i ettertid at det hadde vært klokt og byttet ut ordet "normal" med "gjennomsnitt". Det er ingen tvil om at Damer med noen xtra kilo ikke foretrekkes i reklamer etc. hvor det er fokus på kroppen.

Det var vel Cubus eller noe lignende som hadde en reklamesnutt med noen frodige damer i undertøy. Ære være dem for det. Var så deilig og se på når denne rullet over TV skjermen.

Heldigvis er ingen av oss skapninger like, og det beste av dette er at vi alle også har forskejllig smak på hva vi finner mest tiltrekkende. I mitt tilfelle de frodigere utgavene av kvinnekroppen. Ønsker ikke at disse skal bytte ut de syl-slanke eller andre jenter men at mangfoldet vises på tv skjermen, reklamer etc.

Desverre så er mange kvinnelige sjeler lett påvirkelige av slike reklamer etc hva som er pent og se på.

En av de viktigste egenskapene hos en kvinne for og skille seg ut er stolthet av egen kropp. Desverre så er det ofte slik at vi heller leter etter skavanker på oss selv enn i stedet fokusere på og fremheve de kroppslige formene vi er mest stolt av.

Merker meg at flere av de "hissigste" innleggene er xtrem overdrevne der en fokuserer på ytterkanter av skalaen. Det er også tilhengere der. Men poenger mitt er at de fleste gjennomsnittlige kvinnekropper faller utenfor det som reklamen/ TV fremhever som våre idealer.

Meningen med innlegget var og vise at noen av oss liker godt frodige damer og ønsker og se disse i sommerlige outfits.

Uansett utseendet, kle dere selv som dere selv egentlig har lyst til, fremhev det dere liker best selv.

Og til de damer som har 1 kilo eller 30 for mye, vis litt "kløft", fremhev det du liker best og ha en flott sen sommer.

Hilsen L-XL-XXL lover

Den største skjønnheten (for meg) er en dame som viser stolthet av sin kropp og utseende. Og er den noen kilo for mye så er det xtra sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...