Gå til innhold

Når kattungen foretar full kattevask i ansiktet mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr det egentlig? Synes den jeg er skitten eller ønsker den bare å stelle litt med meg?

Med den ru tunga så ble det nesten ansiktsrens med kombinert peeling :ler:

Ikke så veldig behagelig, men jeg ville ikke forstyrre vasken så jeg lot henne fortsette mens jeg lå med sammenklemte øyne og munn  :fnise:

 



Anonymous poster hash: 297e6...d37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er glad i deg og vil gi deg omsorg:) Og en kattunge er gjerne fortsatt veldig glad i den nærheten kattemor gir. Skulle ønske de kunne være kattunger enda lenger. Den nærheten og kosen er så god. Har to veldig kosete katter, begge voksne, men en kattunge trenger deg enda litt mer. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er glad i deg og vil gi deg omsorg:) Og en kattunge er gjerne fortsatt veldig glad i den nærheten kattemor gir. Skulle ønske de kunne være kattunger enda lenger. Den nærheten og kosen er så god. Har to veldig kosete katter, begge voksne, men en kattunge trenger deg enda litt mer. :)

 

:strix: Ja, kattunger er helt fantastiske, det vakreste jeg vet om  :rodmer:

TS

Anonymous poster hash: 297e6...d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattungen viser hengivenhet og tilknytning :) Det søteste som fins er katter/hunder som tenker; ja deg liker jeg, så jeg vasker deg liksågodt, og helst hele deg  :fnise:



Anonymous poster hash: 473a3...77c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at den tunga har vært i ræva på katten før ansiktet ditt

Anonymous poster hash: 414e5...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at den tunga har vært i ræva på katten før ansiktet ditt

Anonymous poster hash: 414e5...2b4

 

Er heldigvis ikke så fisefin at jeg dør av den tanken. Både hunde- og kattemennesker må tåle såpass, ellers får de anskaffe seg gullfisk.

Anonymous poster hash: 297e6...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig!
:rodmer:

En av de beste kjærlighetsærklæringene en kattunge kan gi er å vaske deg, både nøye og lenge og vel. :fnise:

Akkurat i fjeset tror jeg at jeg hadde blitt litt sliten av, men det er kos uansett :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...