Gå til innhold

Katt som hoster


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten hoster. Altså, legger seg litt ned og lager sånn hohhohhohhoh lyd i kanskje 30 sek, som om han skal hoste opp en hårball eller kaste opp, men det kommer ingenting. Dette har gjentatt seg noen ganger nå. 

 

Var hos dyrlegen for to uker siden for helsesjekk og vaksiner. Da lyttet dyrlegen på lungene osv, og han sa at katten var helt frisk. 

 

Har bare hatt katt i en mnd, så er helt ny når det kommer til dette. Er det vanlig? Burde jeg dra til dyrlegen? 



Anonymous poster hash: 09cac...7f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søsters katt har astma, den hoster med brekninger i perioder, da får den astmamedisin.. Astmaen ble oppdaget siden katten fikk lungebetennelse etter hyppige og gjentatte hosteanfall.

Hold et øye med katten, så hvis den endrer seg i oppførsel og blir syk må du jo dra til vet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har katten fått ormekur? Min katt hoster hvis den har orm. :)

 

Takk for svar! Nei, han har ikke fått ormekur hos meg i hvert fall. Da skal jeg få fikset det. Må man ha resept for ormekur? :-) Og, hvis han ikke har orm, er det da skadelig å ta det? 

 

Anonymous poster hash: 09cac...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Nei, han har ikke fått ormekur hos meg i hvert fall. Da skal jeg få fikset det. Må man ha resept for ormekur? :-) Og, hvis han ikke har orm, er det da skadelig å ta det?

Anonymous poster hash: 09cac...7f2

Ja, du må ha resept i Norge. Kan kjøpes uten resept i Sverige. Nei, katten skades ikke hvis den ikke har orm

Anonymous poster hash: 80592...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Nei, han har ikke fått ormekur hos meg i hvert fall. Da skal jeg få fikset det. Må man ha resept for ormekur? :-) Og, hvis han ikke har orm, er det da skadelig å ta det?   Anonymous poster hash: 09cac...7f2

Kattens kroppsfunksjoner og evne til å skille ut gift endres ikke når den har innvollsorm

Forresten er det noen katter som setter gress i halsen

Anonymous poster hash: ef59a...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...