Gå til innhold

Folk som snakker med dyr


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert feil plass dette her.

Leste om dyretolking . Ja det går jeg med på. Dyretolking kan vi som har dyr. Du kjenner hunden din og kan forstå hva han vil,ikke vil.Hvorfor han gjør det har gjør osv

Når folk påstår at de snakker med dyr,så unnskyld. Da går tulling alarmen hos meg.

En hund sa han var misfornøyd med at eier var mye borte.Hadde reisejobb,og det fikk tolker vite. Selvfølgelig er hunden trist av det.

Hunden var heller ikke fornøyd med maten,og ville at onkel Øyvind skulle komme mere på besøk. F....piss de tar betalt for. Det verste er at folk betaler for dette.

Dette er som å ringe spåtelefonen for oss folk.

Anonymous poster hash: aab73...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rare mennesker som betaler for sånt. Hadde ikke dyretolkene fått betalt, så ville de  måtte finne seg en annen jobb. Åja, det er sikkert mye lettere og morsommere å være dyretolk enn å sitte i kassa på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si dårlige dyreeiere som ikke klarer å "lese" dyret sitt selv...



Anonymous poster hash: 39d06...eed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dyretolk på hesten min og hun fikk "vite" ting om hesten min sin historie, og det var ikke mulig at hun f eks hadde funnet dette på internett for hun visste ikke navnet på hesten eller fulle navnet mitt .
Hun fant også ut at hesten hadde vondt i en ryggvirvel på bakparten de siste 7 mnd, jeg hadde ikke sagt noe om det, og hesten hadde faktisk slitt med diffuse smerter i ryggen og bukket når den ble ridd.

Samme hest som jeg senere måtte selge, fikk jeg drømmebeskjeder fra, som også stemte. Foreksempel kunne jeg drømme at den hadde vondt i det og det benet, spurte nye eier og det stemte. Kunne drømme om en spesiell type skogssti eller hus de red forbi, og når jeg var der på besøk (aldri vært der før) så så det akuratt ut som i drømmene jeg hadde hatt. Ingen tvil for meg at hesten kunne projektere følelser og tanker ihvertfall, men de snakker jo ikke på samme måte som vi sier "hei åssen går det, kan jeg få en cola" akuratt ;)



Anonymous poster hash: bb1d8...bfa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...