Gå til innhold

Søte, morsomme og rare ting hunden din gjør


absinthia

Anbefalte innlegg

Gjest Mocchhaa

Jenta mi graver alltid i sengen under dyna mi før hun til slutt legger seg ned. Alt fra 30 sek til 4-5 minutter. 

 

Og denner er sååå søt! Vil hun opp i sengen min kommer hun å legger forlabbene på kanten av senga mens hun står på bakbeina og venter på at jeg skal løfte henne opp. Når jeg da er på tur å løfte henne opp, synker hun sakte litt ned så jeg må jobbe enda mer for å få løftet henne opp. Da trekker jeg meg tilbake å hun hopper fort opp å ser på meg med bedende øyne om at jeg skal løfte henne opp. Igjen, synker hun sakte ned og forventer jeg skal gidde å bøye meg, så da trekker jeg meg fort tilbake å kan si noe som "neivel da" eller lignende. Da hopper hun fort opp igjen, ser på meg med bedende "seriøse" øyne, og synker ikke ned i det hele tatt. Under hele prosessen har hun også ett lekent ansiktsutrykk. Jeg mistenker at dyrene er ganske smarte. Men jeg føler dog at vi har en god kommunikasjon også da, som eier og hund :) 

 

Har jeg vært ute av huset, bare 5 minutter for å hente posten eller lignende, så sitter hun rett innafor stuedøra og venter mens hun stirrer på døra, så logrer hun og virker glad for at jeg er tilbake. Hehe :) 

 

Og nesten hver gang vi skal legge oss kommer hun alltid ved siden av meg under dynen i senga, lener hodet sitt mot meg så koser vi litt før vi begge legger oss. 

 

Hun har ikke så mange sære ting hun gjør, igrunn. For det meste er hun bare søt!  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...