Gå til innhold

unge mødre DK har begynt igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ååå min quilty pleasure har begynt igjen på fem mandager 20.00 og ser på reprise fra mandag nå på fem. Noen fler som følger med på dette programmet?

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det begynt igjen?? Det har ikke jeg fått med meg! Syns den danske versjonen er så mye mer underholdene enn den norske. Da skal jeg huske det i morgen kveld. Bra du skrev det her ellers hadde ikke jeg fått med meg at det hadde begynt igjen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Jeg syns også den danske er sååå mye bedre enn den Norske. Flaks jeg fant det ut selv faktisk at den har begynt, for tror ikke de har reklamert noe for at det skal starte på fem..

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig at de ikke reklamerer for det,jeg har heller ikke sett noe reklame. Jeg gidder ikke se på den norske en gang,det er bare kjedelig. Men i den danske skjer det noe hele tiden,super underholdning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Jeg ser Heller ikke på den norske :P de er så mye mer drøye i Danmark :P

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gått glipp av mye for jeg husker ikke sist det gikk nye episoder på tv. Men sist jeg så på det var Natacha Nikita i retten og prøvde å få tilbake sønnen sin.Tror ikke hun har fått han tilbake enda. Syns det virker som hun ikke er helt med på hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fysj. Det er sånne som dere som glorifiserer det at tenåringsjenter får barn, tenk på hvordan deres liv blir helt ødelagt dere...

Anonymous poster hash: 4837d...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har gått glipp av mye for jeg husker ikke sist det gikk nye episoder på tv. Men sist jeg så på det var Natacha Nikita i retten og prøvde å få tilbake sønnen sin.Tror ikke hun har fått han tilbake enda. Syns det virker som hun ikke er helt med på hva som skjer!

Husker ikke hvor lenge siden hu var i retten. Hun har Vært mange runder i retten . Alle distanser liksom. Men ja Nathasha Nikita er ett kapitél for seg selv

Anonymous poster hash: a329e...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj. Det er sånne som dere som glorifiserer det at tenåringsjenter får barn, tenk på hvordan deres liv blir helt ødelagt dere...

Anonymous poster hash: 4837d...a92

Tror ikke akkurat unge mødre DK glorifiserer å få barn tidlig. Heller at man blir skremt vekk fra det med alle barnevernsakene og de unge mødrene som går på "kontanthjelp som de kaller det i Danmark. Noe al av nav

Anonymous poster hash: a329e...0bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor lenge siden hu var i retten. Hun har Vært mange runder i retten . Alle distanser liksom. Men ja Nathasha Nikita er ett kapitél for seg selv

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Hehe,ja hun er det! Syns litt synd på henne men tror kanskje sønnen hennes har det like greit hos fosterforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se det på nettet noe sted? Gikk glipp av mandagens episode.

Anonymous poster hash: 51e03...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hvor lenge siden hu var i retten. Hun har Vært mange runder i retten . Alle liksom. Men ja Nathasha Nikita er ett kapitél for seg selv

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Unnskyld, det heter instanser.

Anonymous poster hash: 088c3...e26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor lenge siden hu var i retten. Hun har Vært mange runder i retten . Alle distanser liksom. Men ja Nathasha Nikita er ett kapitél for seg selv

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Anonymous poster hash: 088c3...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld, det heter instanser.

Anonymous poster hash: 088c3...e26

Hørt om autocorrect? ? Rettet seg til feil ord

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om autocorrect? ? Rettet seg til feil ord

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Tja, mistenker heller at du ikke visste det. Det er vel ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen som prioriterer slike program og som endatil godter seg over andres elendighet.

Anonymous poster hash: 088c3...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mistenker heller at du ikke visste det. Det er vel ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen som prioriterer slike program og som endatil godter seg over andres elendighet.

Anonymous poster hash: 088c3...e26

Haha tro hva du vil... , uansett dr velger å stiller opp i programmet selv.

Anonymous poster hash: a329e...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...