Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2014


Gjest ferale

Anbefalte innlegg

Å hjelp, rar amerikaner. Tror ikke det er helt Mariannes stil... Hun er kjempesøt da! :)



Anonymous poster hash: e17a9...6b4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marianne er søt, ja, ligner på Holly Marie Combs, eller hva hun heter, som spilte Piper i Charmed!

Anonymous poster hash: 17e98...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var ganske dårlig gjort at Marianne ikke sa noe fint til de hun ikke valgte, ikke takk eller noenting. Hun tenkte nok ikke over det da, men uhøflig spør du meg.
Ellers synes jeg hun virker søt!

Jeg så en tidligere i tråden som skrev om han bonden som så laaangt etter hun i blå kjole når hun gikk, og haha, det gjorde han absolutt! Han gjorde det på 5 jenter som ble vist på skjermen (var litt rart at de tok det med på TV, er jo innmari pinlig)



Anonymous poster hash: 4521f...a16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var synd at Lene, hun litt kraftige som hadde med seg den kjeppen, ikke gikk videre. Hun virket skikkelig artig og hadde sikkert passet fint inn på gården der.



Anonymous poster hash: 9887a...d42
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglasset

Å hjelp, rar amerikaner. Tror ikke det er helt Mariannes stil... Hun er kjempesøt da! :)

Anonymous poster hash: e17a9...6b4

Ja, hun er nydelig. Nettopp derfor kan jeg ikke forstå at hun melder seg på en slik type program. Hun kan sikkert få akkurat den mannen hun vil ha. Og oddsen for at den mannen som passer henne melder seg på programmet er vel heller liten.

Om jeg var alene og så verdens flotteste mann søke etter kjæreste på TV så hadde jeg aldri meldt meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa..... han amerikaneren til Marianne var pussig...litt sånn Jim Carrey aktig utseende;) men tenk så nerøse de er da stakkar..og så i tillegg så forstår han John sikkert ikke bæret norsk..



Anonymous poster hash: 02680...e31
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var synd at Lene, hun litt kraftige som hadde med seg den kjeppen, ikke gikk videre. Hun virket skikkelig artig og hadde sikkert passet fint inn på gården der.

Anonymous poster hash: 9887a...d42

enig! følte det var baare pga utseende...

Anonymous poster hash: 3671f...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at setesdølen velger etter utseende ;)

Anonymous poster hash: f0502...045

Tenkte jeg også på, men han valgte jo de andre damene også en gang fra brevene.. Hvor mange brev fikk han i utgangspunktet egentlig?

Anonymous poster hash: d3ffa...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg også på, men han valgte jo de andre damene også en gang fra brevene.. Hvor mange brev fikk han i utgangspunktet egentlig?

Anonymous poster hash: d3ffa...aa2

De oppga ikke noe tall denne gangen, men det så ikke ut til å være veldig mange. Han hadde speed-date med 8 jenter, ikke 10 som de "kan" ha.

Jeg har ofte tenkt at det kan være vel så vanskelig å få 13 brev og skulle plukke ut 10, som å få 100 brev og plukke ut 10. De 10 eller der omkring som kommer fra en svært skrinn brevbunke, der vet vel bonden innmari godt at her er det noen som i utgangspunktet kun er "listefyll". (Den med 100+ har selvfølgelig det problemet at vedkommende må luke ut noen som er veldig bra da).

Anonymous poster hash: dcec9...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var synd at Lene, hun litt kraftige som hadde med seg den kjeppen, ikke gikk videre. Hun virket skikkelig artig og hadde sikkert passet fint inn på gården der.

Anonymous poster hash: 9887a...d42

Det første jeg tenkte da jeg så henne var traktorlesbe som ikke har kommet ut ennå. Virket som ei livat jente. :) Anonymous poster hash: e2659...189
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelig at setesdølen velger etter utseende ;)

Anonymous poster hash: f0502...045

Tja, ingen av de ti damene hans var noe særlig å se til, så han valgte vel ut de som var minst verst i den buketten. Det er tydelig at han ikke tiltrakk seg så veldig fine damer. Han ser relativt normal ut selv, så det må være den fæle dialekten og den litt for heilnorske stilen som gjorde at de gjennomsnittlige og pene damene fra å ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om fyren sover i bunaden sin, med hardingfela ved siden av.

Anonymous poster hash: c5f79...5f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte da jeg så henne var traktorlesbe som ikke har kommet ut ennå. Virket som ei livat jente. :)

Anonymous poster hash: e2659...189

Jeg og..

Hun bare svarte i hytt og pine da hun snakket med han fyren.. For hun forsto ikke dialekta. Da er det litt doomed..

Anonymous poster hash: 6159e...2a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ingen av de ti damene hans var noe særlig å se til, så han valgte vel ut de som var minst verst i den buketten. Det er tydelig at han ikke tiltrakk seg så veldig fine damer. Han ser relativt normal ut selv, så det må være den fæle dialekten og den litt for heilnorske stilen som gjorde at de gjennomsnittlige og pene damene fra å ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om fyren sover i bunaden sin, med hardingfela ved siden av.

Anonymous poster hash: c5f79...5f0

Kødder du? Silje og hun blonde Mandalsjenta var jo nydelige!

Anonymous poster hash: f0502...045

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, ingen av de ti damene hans var noe særlig å se til, så han valgte vel ut de som var minst verst i den buketten. Det er tydelig at han ikke tiltrakk seg så veldig fine damer. Han ser relativt normal ut selv, så det må være den fæle dialekten og den litt for heilnorske stilen som gjorde at de gjennomsnittlige og pene damene fra å ta kontakt. Skulle ikke forundre meg om fyren sover i bunaden sin, med hardingfela ved siden av.

Anonymous poster hash: c5f79...5f0

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun Karoline blitt sendt hjem enda? Jeg har ikke sett på dette, men jeg "kjenner" henne litt fra et annet forum. Hadde vært moro å sett henne, for hun virker utrolig hyggelig. Hvilken av bøndene er hun hos? Tenkte å se det på sumo, men gidder ikke alt.

Anonymous poster hash: 3203f...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig! følte det var baare pga utseende...

Anonymous poster hash: 3671f...da7

Følte jeg og.

Alt skal liksom være så jordnært,ekte og bondeaktig i denne serien, men de er vel så overfladiske og opptatt av utseende som alle andre er. Det kom jo særlig til uttrykk da han ene bonden kledde av damen i blå kjole med blikket da hun gikk ut døren. Fikk ikke sett siste episode men regner med hun ikke ble stemt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så rart at utseendet spilte en rolle da? Det er jo ikke bare kjemien som betyr noe, du skal jo tross alt være tiltrukket av den du skal være sammen med også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...